Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
dediğiniz gibi de yapıcam. kullanma klavuzuna baktım, böyle bir bölüm var. galiba standart bir şey. çünkü çok nadir yapıyor.

[url]https://i.hizliresim.com/lQ6Gvb.jpg[/url]

Yag karter içerisinde,motor yokuş yukari pozisyonda iken geriye suzuldugu için müşür yagi az seviyede gibi algiliyor ondan lamba yakiyor.

Yag seviyesi tam ise sorun yok.

Endişelenmeye gerek yok.
 
Katılım
2 Eki 2011
Mesajlar
28
Bide orta sehpaya almadan motoru düzleştirip baktınız mı

hocam dediğin gibi yaptım hem sehpada hemde sehpasız. yağ seviyelerini kontrol ettim. hepsi aynı. motoru çalıştırınca düzken yağ camında gözükmeyecek şekilde yağı çekiyor. stop edincede 3-4 dk.'da fotoğraflarda görülen seviyeye geliyor. Müşürden şüphe ediyorum. oda bozuk değilse kullanım klavuzunda yazan doğru demek.::gazete::

1. foto motor soğukken



2.foto motor sıcakken (80 derece)

 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Motorun iki tekeride yerde olacak ve düz durması gerekiyor. Isındıktan 2-3dk son orta ayağı yere değecek şekilde indir ki tekerlekler yerden kesilmeden düzlemiş ol motoru. Daha sonra bak, eğerki iki çizgi arasındaysa sorun olmaz. Şuan görünen zaten bir sorun olmadığı yönünde...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Motorun iki tekeride yerde olacak ve düz durması gerekiyor. Isındıktan 2-3dk son orta ayağı yere değecek şekilde indir ki tekerlekler yerden kesilmeden düzlemiş ol motoru. Daha sonra bak, eğerki iki çizgi arasındaysa sorun olmaz. Şuan görünen zaten bir sorun olmadığı yönünde...

Sezonda alacan mi?

Mt 09 sen rahat durmazsin:queen:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sezonda alacan mi?

Mt 09 sen rahat durmazsin:queen:

Yok aga yaa. İnanki MT-07'mi çok seviyorum. Hiç yapmadığım birşey yaptım ve depo yan pad ile radyatör koruma, radyatör muhafaza koruması aldım ve taktım motora. Yarında CZ zincir sipariş verip takayım diyorum. Yada alırım ama sonra takarım herhalde :queen:

Piste mi gireceğim? Ne gereği var? Egzoz takmadan şu dünyadan göçmeyeceğim ama. MT-09 için 24ay hayatta kalmam gerekiyor maalesef :)
 
Katılım
2 Eki 2011
Mesajlar
28
Motorun iki tekeride yerde olacak ve düz durması gerekiyor. Isındıktan 2-3dk son orta ayağı yere değecek şekilde indir ki tekerlekler yerden kesilmeden düzlemiş ol motoru. Daha sonra bak, eğerki iki çizgi arasındaysa sorun olmaz. Şuan görünen zaten bir sorun olmadığı yönünde...

dediğiniz gibi yaptım. seviye aynı çalıştırınca da yağı direk çekiyor. ama ani hızlanmalarda nadir olarak 3-4 saniye yağ ışığını yakıyor. Büyük ihtimal müşürden yapıyor.
 
Katılım
23 May 2019
Mesajlar
5
2019 model 900 GT sahibiyim, orta sehpa artçılıyken virajda hafif dalgalanan yolda yere sürttü bununla ilgili çözüm sökmek midir. arka yükleme ayarını standarda göre 2-3 tık sertleştirdim. sanki çözüldü gibi ama virajlarda tekte olsam bu durum beni çok tedirgin ediyor, olmadığı kadar kasılıyorum. tecrübeleriniz çözüm önerileriniz nedir paylaşırsanız çok sevinirim

arkadaşlar ek olarak whatsup grubuna alabilecek biri var mıdır, yardım lütfen
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
42
Ben şunu danışıcam. Yeni katıldım. Kış aylarında motora binmiycem ancka çevre koşulları -20 e kadar düşüyor yazında +25 oluyor... Bazen de yaz ayların iklimin daha sıcak olduğu yerlere gidebilirim. Bu durumda 10w-50 yağ daha iyi mi olur ? Motul 7100 10s-50 düşünüyorum geçen sefer 15w-50 yamalube almıştım ve gereksiz pahalıydı???

İknci soruda debraj serbestken debrajdan katır kutur ses gelerek çalışıyor. Debraj teli sona gelmiş durumda.. Balatalar azalınca böyle bir ses yapar mı yoksa tastan mıdır açmya da üşendim :D ne diyorsunuz?
 
Katılım
25 Ara 2018
Mesajlar
2
Tracer 900 kullanıcılarının bir whatsap grubu var mı acaba. Etkinlik düzenlemek için belki kurmuşsunuzdur. Benim birkaç sorum olacak o yüzden sınırlı süreliğine bilgi almak için katılmak istiyordum.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Ben de 2018 model 15k KM de bir tracer 900 ile araniza katildim.

Bir arka tasima demiri ve canta almayi dusunuyorum ancak yamahanin orijinal demiri cikiyor. Tabi fiyati da orijinal (1600 TL). Muadil urun var midir?

Bir de vites gecisleri biraz sert. Son bakimi 9 bin kmde yapilmis. Bir sebebi var midir?

Son olarak, alcak sele kullanan arkadaslardan yorum almak isterim. Motorda zaten alcaltma kiti mevcut, kullanabiliyorum ancak bir tik daha alcak olsa daha rahat olabilir. Alcak sele fark yaratiyor mu? Cunku fiyati hic alcak degil (1600 TL).

Iyi surusler dilerim.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
206
Ben de 2018 model 15k KM de bir tracer 900 ile araniza katildim.

Bir arka tasima demiri ve canta almayi dusunuyorum ancak yamahanin orijinal demiri cikiyor. Tabi fiyati da orijinal (1600 TL). Muadil urun var midir?

Bir de vites gecisleri biraz sert. Son bakimi 9 bin kmde yapilmis. Bir sebebi var midir?

Son olarak, alcak sele kullanan arkadaslardan yorum almak isterim. Motorda zaten alcaltma kiti mevcut, kullanabiliyorum ancak bir tik daha alcak olsa daha rahat olabilir. Alcak sele fark yaratiyor mu? Cunku fiyati hic alcak degil (1600 TL).

Iyi surusler dilerim.

Selenin altında siyah plastik bir parça var onu çıkardızmı?
 
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
282
Tracer 900 2016 model almayi dusunuyorum ancak sele yuksekligi konusunda endiseliyim. 1.70 boy ile motosikleti surebilir miyim, sonradan seleyi alcaltmak icin birseyler yapilabilir mi?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Çok sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Benim boyum 184 civarı. Ayaklarım net bir şekilde yere basıyor. Sende parmak ucuyla da olsa dengelersin motoru.
 
Katılım
22 Kas 2018
Mesajlar
171
00
Tracer 900 2016 model almayi dusunuyorum ancak sele yuksekligi konusunda endiseliyim. 1.70 boy ile motosikleti surebilir miyim, sonradan seleyi alcaltmak icin birseyler yapilabilir mi?

Benim de boyum 1,70. Tracer 700 kullanıyorum. Tracer 900 ile sele yüksekliği bir santimetre fark ediyor. Bir sıkıntı yaşamadım. Tabii ağırlıkları da biraz farklı (20 kg.). Ağırlık konusunda bir şey diyemem.
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
68
Tracer 900 2016 model almayi dusunuyorum ancak sele yuksekligi konusunda endiseliyim. 1.70 boy ile motosikleti surebilir miyim, sonradan seleyi alcaltmak icin birseyler yapilabilir mi?

Bu aşamada bacak boyunun etkisi büyük tabi ki. Kişiden kişiye değişkenlik gösteren bir durum olması nedeniyle de genel bir yorumlama yapmak çok mümkün görünmüyor. Şahsi düşüncem durma anında tek taraflı dengeleme ile süreci devam ettirebileceğiniz yönünde. Sürme konusunda sorun olacağını düşünmüyorum boy açısından.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst