Uzun süre kullanacaksanız tvs apache rtr 200 ön ve arka teker abs euro 4 bi araştırın youtube falan bayiye gidip bi inceleyin mümkünse test sürüşü yapın
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Şu anda kullandığınız motordan sonra 125 lik abs siz bir motor çok bişey fark ettirmez
Rtr 200 Piston ve silindir nano friks kaplamadir.
Seramik kaplamanin bir ust levelidir,abisidir..son teknolojidir
Bir test videosunda,su soğutmali bir motorla ayni performansi veriyordu.(ısı transferi)
Malum rtr200 yag radyatorlu sogutmaya sahip,
Zira,hindistan gibi sicak bir ulkede yeterli geliyorsa sorun yoktur.
Bmw G310R da kullaniyor bu kaplamayi.
Merak edenler icin,gogel amcaya
``Nano friks coated tvs``yazilarak bakilabilir.
Dual abs
Kaydirmali debriyaj
Rtr150-180 ile ortak yedek parcalar(fren ve debriyaj balatalari,yag filtresi,ön fren merkezi,manetler,pegler,kontrol butonlari,arka disk fren merkezi rtr180 ile ayni,arka maşa,ön dikmeler.vs.
Zaten rtr 200,rtr 180 platformu kullanilarak geliştirildi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
Hocam rtr200 hakkında ne düşünüyorsunuz? Onda kronik sıkıntı var mıdır? Malum 2016 model almaktansa 2019 ABS daha iyi olur diye düşünüyorum da...
Dostum,
Abs olmazsa olmaz diyorsan alinabilir.
Ama yok motor sorun cikartmasin 0km olup fiyatida hesapli olsun diyorsan rtr180 de tavsiye ederim.11.000 tl nakite alabilirsin.
Rtr 200 ile arasinda 3hp fark var.
Son düzenleme: