Sıfır Honda CB 125 F Ya da Yamaha YS 125 Almak mantıklı mı?

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Uzun süre kullanacaksanız tvs apache rtr 200 ön ve arka teker abs euro 4 bi araştırın youtube falan bayiye gidip bi inceleyin mümkünse test sürüşü yapın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Şu anda kullandığınız motordan sonra 125 lik abs siz bir motor çok bişey fark ettirmez

Rtr 200 Piston ve silindir nano friks kaplamadir.
Seramik kaplamanin bir ust levelidir,abisidir..son teknolojidir

Bir test videosunda,su soğutmali bir motorla ayni performansi veriyordu.(ısı transferi)

Malum rtr200 yag radyatorlu sogutmaya sahip,

Zira,hindistan gibi sicak bir ulkede yeterli geliyorsa sorun yoktur.

Bmw G310R da kullaniyor bu kaplamayi.

Merak edenler icin,gogel amcaya

``Nano friks coated tvs``yazilarak bakilabilir.

Dual abs
Kaydirmali debriyaj
Rtr150-180 ile ortak yedek parcalar(fren ve debriyaj balatalari,yag filtresi,ön fren merkezi,manetler,pegler,kontrol butonlari,arka disk fren merkezi rtr180 ile ayni,arka maşa,ön dikmeler.vs.

Zaten rtr 200,rtr 180 platformu kullanilarak geliştirildi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

Hocam rtr200 hakkında ne düşünüyorsunuz? Onda kronik sıkıntı var mıdır? Malum 2016 model almaktansa 2019 ABS daha iyi olur diye düşünüyorum da...

Dostum,

Abs olmazsa olmaz diyorsan alinabilir.

Ama yok motor sorun cikartmasin 0km olup fiyatida hesapli olsun diyorsan rtr180 de tavsiye ederim.11.000 tl nakite alabilirsin.

Rtr 200 ile arasinda 3hp fark var.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
elinde cok tutmayacak isen sıfır almana gerek yok.

bütçen dahilinde 200cc+ bir alet alabilirsin, 125 kesmeyecektir.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Motoru alırken
Boy,nerede kullanacağın,Yakıt tüketimi , bütçe gibi pek çok kriter vardır. 100/150km gibi yola gidip gidecekseniz 11bb motor da yeter ben ys125 kullanıyorum yakıt tüketimi şehir içi kesin iki litre şehir dışı hep iki kişi Allah ne verdiyse basmaca 2,3lt. Bedava gezi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst