Yoksa siz yağmurda Motor sürmeyenlerden misiniz?

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
adam akıllı yağmurda ilk kez deneme fırsatım oldu.
daha sağnak yağmurlarla karşılaşmak dileğiyle



işe gidiş güzergahımda minik göllerde mevcuddu.
ne paçadan ne oramdan ne buramdan hiç biyerden su girmedi
yeni aldığım yds botlarda işini yaptı saolsunlar.

sıfır ıslanma ile iş yerine gelmenin mutluluğu da ayrı bir haz.
her yağmurda bu hazzı yaşıyorum nedense.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
and-the-oscar-goes-to_945x450.jpg
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,036
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Normalde kar / buz hariç sürerim, bugün çıkarmadım motoru; 2 gündür İzmir'deydim, hava sıcak ve güneşliydi. Bugünkü İstanbul havası motosiklet sürmek istetmedi. Ayrıca geçen sene Decathlon'dan 30TL'ye aldığım pantolon son yağmurda su geçirdi (2 sezon babalar gibi kullandım, helâl olsun...), yenisini (veya düzgün bir yağmurluk) almam lazım.

Güzel (işini iyi yapan ve makul fiyatlı) yağmurluk tavsiyesi verecek var mı? (Boyum uzun Soyco vb. markaların pantalonları kısa kalıyor, onları geçelim...)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hava yağmurlu , motor kapalı garajda ben metrobüste. Islanmaktan ziyade tehlikeli olduğu için yağmurda motor sürmüyorum. Özellikle istanbul trafiğinde.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yere yağmurun damlası düştüğü anda inerim motordan. Hiç işim olmaz.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bir gün işten geliyorum yine ve yağmur öyle bir yağmaya başladı ki bardaktan boşalırcasına yağıyor. yağmur damlaları dinazor büyüklüğündeydi. o gün ıslanarak yol alıyordum ve tek düşündüğüm şey "acaba montumun cebindeki telefon ıslanıyor mu?" oldu.

eve döndüm ve baktığımda kuruydu. evet bana da yağmurluk lazım. mont iyice eskidi ve su geçiriyor, pantul zaten su geçiriyor.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Süpriz olmadığı sürece kullanmamayı tercih ediyorum. yağmurda görüş açısı düşüyor. tekerler zaten kayıyor,frenleme olayında sıkıntıya düşüyor. tüm bunların yanında araç söförleri daha da umursamaz oluyor ve onlarda dengesizleşiyor. bu durumda da canımı sokakta bulmadım. motorla 25 dk da geldiğim işime, otobüs ve metro ile geldim 2 saat sürdü ama en azından hem benzin param cebimde kaldı hemde riske girmedim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karanlıkta ve yağışlı havada motosiklet kullanmak, zaten riskli bir zevki çok daha riskli hâle getiriyor. O yüzden zorda kalmadıkça uzak duruyorum şahsen.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Hocam motorunuz ne? 60-70bg bile olsa biraz güçlü motosikletin arkası ıslakta sabit durmuyor işi tehlikeli hale getiriyor. İşin içine tehlike girince, virajları 10kmh hızla gaz açmaya korkarak dönünce zevki filan kalmıyor.
Siz nasıl çözdünüz bu problemi
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
17 beygir apachem var :) yağmur falan yıldıramaz. Sadece ilk yağan yağmur tehlikeli sonrasında lastik gayet iyi tutunuyor. Frenlemeyi güzel yaptığınız sürece sıkıntı yok. Tabi acil fren olur bişey olur yer öpülüp başa konur orası ayrı
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Hocam motorunuz ne? 60-70bg bile olsa biraz güçlü motosikletin arkası ıslakta sabit durmuyor işi tehlikeli hale getiriyor. İşin içine tehlike girince, virajları 10kmh hızla gaz açmaya korkarak dönünce zevki filan kalmıyor.
Siz nasıl çözdünüz bu problemi

versys 650 var bende
2 yıla yakın hypermotard 796 kullandım. sağnak yağmurda / hafif yağmurda / karlı yollarda
versys daha kolay hakimiyet sunuyor bana. şimdiye kadar hiç sabitsizlik yaşamadım.
yeterki o sağ eli kontrollü kullan
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yav ben sağanak yağmurda takım elbise ile motor sürmüş adamım. Sen ne diyorsun?
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Eve gidiş günüm ile yağmurun yağması denk gelirse böyle bardaktan boşalırcasına şahane olur :D Özledim :D
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Tatlısu motorcularına selam, safkan tuzlusu motorcusundan :) Şaka bir yana, soğuğu ve yağmuru hiç sevmesem de 10 senedir yaz kış motora biniyorum.

76702372_2399416407053330_138333346051653632_n.jpg
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Aşırı yağmurda ne otomobil nede motosiklet kullanmayı seviyorum. Görüş mesafem çok kısaldığı gibi beni görmesi gerekenlerinde görüşü kötüleşiyor.

Ama bardaktan boşanırcasına yağmur sonrası, hafif çizelerken motor kullanmak epey keyifli oluyor.

Yoldaki bütün kum çamur pislik gittiği gibi yağ birikintileride suyla yıkanmış oluyor.
Kalan yağ, yoldaki farklı parlak renginden belli ediyor kendini.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Ekipman tamsa yağmur çamur sıkıntı değil. Su geçirmez ama motorcu botu olmayan bir botum var. Biran önce bot ve pantolon almalıyım.

YDS kısa olan mı ?
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Eee memnunmusun tavsiye edermisin.

Rockwell DNA kısa bot ile YDS nin kısa botu arasında kaldım. Ne yapsam bilemedim. Tavsiye edermisin YDS

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

Ya mavzer bir şey soracam. Sen önceden bisiklet sürermiydin. Bisikletforumdan birine benzettim seni de
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Eee memnunmusun tavsiye edermisin.

Rockwell DNA kısa bot ile YDS nin kısa botu arasında kaldım. Ne yapsam bilemedim. Tavsiye edermisin YDS

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

Ya mavzer bir şey soracam. Sen önceden bisiklet sürermiydin. Bisikletforumdan birine benzettim seni de

kısa botunu bilmem de uzun botunu tavsiye ederim.
evet bisiklet sürdüm. bisikletforumda üyeliğim hala duruyor ama 2 senedir girmiyorum foruma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst