- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
- Konu Yazar
- #1
adam akıllı yağmurda ilk kez deneme fırsatım oldu.
daha sağnak yağmurlarla karşılaşmak dileğiyle

işe gidiş güzergahımda minik göllerde mevcuddu.
ne paçadan ne oramdan ne buramdan hiç biyerden su girmedi
yeni aldığım yds botlarda işini yaptı saolsunlar.
sıfır ıslanma ile iş yerine gelmenin mutluluğu da ayrı bir haz.
her yağmurda bu hazzı yaşıyorum nedense.
daha sağnak yağmurlarla karşılaşmak dileğiyle

işe gidiş güzergahımda minik göllerde mevcuddu.
ne paçadan ne oramdan ne buramdan hiç biyerden su girmedi
yeni aldığım yds botlarda işini yaptı saolsunlar.
sıfır ıslanma ile iş yerine gelmenin mutluluğu da ayrı bir haz.
her yağmurda bu hazzı yaşıyorum nedense.