Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Abi emin misin?
Üzerinde 1A CCU SPARE yazıyor. Ana sigorta için 1Amper çok küçük, bir de Spare yedek demek zaten.
Ama akünün yanıbaşında olması da seni doğrular nitelikte.
En iyisi bir sonraki temizlikte açıp bakayım içinde ne varmış.

kapağını aç takılı sigorta ve 1 adette yedek sigorta göreceksin içinde. bu sigorta kutusundan bahsetmiyormusun.
MTVkOWM5ZGI3NTBmNTE.jpg
[/url][/IMG]
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Evet bahsettiğim sigorta kutusu o.
Ben de yedek çıkış bıraktılar sanmıştım hani araç takip falan gibi cihazları bağlayabilmek için.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Evet bahsettiğim sigorta kutusu o.
Ben de yedek çıkış bıraktılar sanmıştım hani araç takip falan gibi cihazları bağlayabilmek için.

Maalesef senin düşündüğün gibi değil o ana sigorta kutusu, aklında bulunsun hiç elektrik yoksa ilk önce ona bak, belli bir kısımda elektrik varsa artçı koltuğu veya oturduğun koltuğun altında ayrıca sigorta kutusu var onlara bak.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
merhaba. 2017 19 bindeki motorumu sym joymax 250 almak için satmayı düşünüyorum. KAzası vb yok. Ne kadar istemeliyim sizce sahibinden rakamları uçuk kaçık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

anlas lastikli. Lastikleri yeni.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
2017 euro 4 pulsarımı satiyorum. 20 bin küsürde. kazasız belasız çiziksiz. çanta, çanta demiri, ön cam ve pilot street lastikleriyle beraber vereceğim. almak isteyen varsa özelden ulaşabilir. yüksek cc ile takas da edebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
2017 model 25 binde pulsar var, 15.000'den sonra stop etme sorunu çıktı ortaya, trafikte durduğumda yapıyor bunu, 6 kere servise gittim yazılım atıp atıp durdular sorun yok dediler, en sonunda bıkıp bırakmıştım gitmeyi, şuan garantisi bitti, en son gittiğimde debriyaj müşürünü değiştirip deneriz bir dediler ama oda ellerinde yoktu, bu sorunu yaşayıp çözen var mı ?
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
2017 model 25 binde pulsar var, 15.000'den sonra stop etme sorunu çıktı ortaya, trafikte durduğumda yapıyor bunu, 6 kere servise gittim yazılım atıp atıp durdular sorun yok dediler, en sonunda bıkıp bırakmıştım gitmeyi, şuan garantisi bitti, en son gittiğimde debriyaj müşürünü değiştirip deneriz bir dediler ama oda ellerinde yoktu, bu sorunu yaşayıp çözen var mı ?

Aynı durum bende de arada oluyor soğuk havalarda yavaşlayıp devir kesince stop ediyor, debriyaj müşürü bozuldu benim de arada boşu göstermiyor boştayken, garip bi durum 29bin'e geldik :)kör topal gidiyoruz :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
2017 model 25 binde pulsar var, 15.000'den sonra stop etme sorunu çıktı ortaya, trafikte durduğumda yapıyor bunu, 6 kere servise gittim yazılım atıp atıp durdular sorun yok dediler, en sonunda bıkıp bırakmıştım gitmeyi, şuan garantisi bitti, en son gittiğimde debriyaj müşürünü değiştirip deneriz bir dediler ama oda ellerinde yoktu, bu sorunu yaşayıp çözen var mı ?

debriyaj kolunun altında müşür var sökün içini açın temizleyin varsa gres sürüp kapatıp yerine takın veya wd40 sürüp kapatıp yerine takın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

Aynı durum bende de arada oluyor soğuk havalarda yavaşlayıp devir kesince stop ediyor, debriyaj müşürü bozuldu benim de arada boşu göstermiyor boştayken, garip bi durum 29bin'e geldik :)kör topal gidiyoruz :)

sizin boş vites müşürünüz bozulmuş olabilir arada göstermiyor diyorsun tabi ekranda ki boş ışığı lambası bozulmadı ise.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
debriyaj kolunun altında müşür var sökün içini açın temizleyin varsa gres sürüp kapatıp yerine takın veya wd40 sürüp kapatıp yerine takın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------



sizin boş vites müşürünüz bozulmuş olabilir arada göstermiyor diyorsun tabi ekranda ki boş ışığı lambası bozulmadı ise.

servise gidip boş vites müşürüne baktırayım, yada bu debriyajın altında bulunan ufak siyah kutucuksa bi sökmeyi deneyip wd40larım
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
servise gidip boş vites müşürüne baktırayım, yada bu debriyajın altında bulunan ufak siyah kutucuksa bi sökmeyi deneyip wd40larım

boşa aldığından emin isen ve bazen boş ışığı yanıyor bazen yanmıyorsa gösterge sağlam boş vites müşürün bozulmaya başlamış olabilir, stop etme için o kolun altındaki parçayı açıp temizleyip yağlayın deneyin belki debriyaj ayarı da iyi olmayabilir.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
debriyaj kolunun altında müşür var sökün içini açın temizleyin varsa gres sürüp kapatıp yerine takın veya wd40 sürüp kapatıp yerine takın.

O parçayı daha önce temizlemişlerdi ama azalmıştı sadece, komple değiştirsem nasıl olur ?


Pahalı bir parça değil, son bir defa kendiniz sökün temizleyin gres sürüp takın ve deneyin olmaz ise ister servisten isterseniz internetten siparişini verin gelince takın, montajını kendiniz de yapabilirsiniz.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim boş ışığım da yanmiyordu, Bos Vites müşürünü değiştirdim ama bildiğiniz değiştirmesi işkence. Sol kapak sökülüyor ici sökülüyor servoste yaptirin bence riske girmeyin.
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
1
Merhaba, pulsar 200ns almayı düşünüyorum da internette gördüğüm şu jant kırılması olayı halen çok fazle oluyor mu? 2 gün kadar önce arkadaşım anlatıyor kampüste trafiğe daha yeni çıkmış 300 km yol yapmış bi pulsarın jantı kırılmış düz yolda yaklaşık 40 la gidiyorken
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Merhaba, pulsar 200ns almayı düşünüyorum da internette gördüğüm şu jant kırılması olayı halen çok fazle oluyor mu? 2 gün kadar önce arkadaşım anlatıyor kampüste trafiğe daha yeni çıkmış 300 km yol yapmış bi pulsarın jantı kırılmış düz yolda yaklaşık 40 la gidiyorken

çok keskin çukura girdim geçen kış ankara bilkent yolunda. bilkent üni'den eskişehir yoluna bağlanan yolda. baya baya keskindi yani çukur kenarları. arka çanta darbeye dayanamayıp koptu orda öyle deyim. bu darbeden sonra jantın kırılmasını geçtim, jantın eğildiğini bile ertesi gün akşam lastik havası indiğinde farkettim. ilk önce lastik indiğinde aha dedim patlattık lastiği. sonra bir arkadaş şakasına 'senin jant eğilmiştir' deyince bi baktım şaka olmuş sana gerçek. :mrgreen:

aynı gün havayı basıp ertesi gün jantı sanayide düzelttirip devam ettim. bu arada düzeltmeden önce lastiğe hava basınca bir buçuk gün falan havası yerinde geziyodu yine o kadar ağır darbeye rağmen. düzelltikten sonra hala kullanıyorum. bu sefer şehir değiştirdiğim için berbat ötesi köy yollarında kullanıyorum. allahı var hala taş gibi tık yok. havasına bile bakmıyorum hiç. bu arada süspansiyonlarda da o kadar çukura rağmen patlama vs gibi hasar da yok.

bu motorları üreten firma hindistan menşeili. avrupa falan değil. adamların kendi ülkesinin yolu zaten köy yolundan berbat. kalkıp narin, hanım evladı mal üretecek değiller. ben 120 kiloyum. motorun üzerinde ben ve 10 kilo kadar arka çanta yüklüyken bu ağırlıkla girdim o çukura ve hızım 100 km üzerindeydi. başka birşey demiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Bu aralar aksilikler beni buluyor, sabah hafif şekilde fren manetini bir araca vurdum, düşme bile olmadı fakat frende boşluk oldu, en tepe noktada tutan fren, yarıya kadar basınca tutuyor, bu arada ön frenden bahsediyorum, bunu nasıl tekrar eski halien getirebiliriz ?
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Merhaba Sevgili Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Tüm Arkadaşlarımı Davet Ediyorum.. Saygılar.. https://www.youtube.com/watch?v=KKdAdGIWJ-0&t=339s

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

Merhaba Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Abone olmayı unutmayın..



---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

Youtube Kanalımada Bajaj Pulsar NS200 ile ilgili Videoları bulabilirsiniz.

 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Arkadaşlar bende aldım şükür. Bana istanbul anadolu yakasında mümkünse üsküdar ümraniye kadıköy taraflarında en iyi ve mantıklı servis tavsiyesini verebilir misiniz?

2014 model aldım 37 bin kmde. Bakım ihtiyaçlarını yazayım ilk motorum tahmini ne kadar tutar yazabilirseniz sevinirim.

-Zincir gerilecek ve yağlanacak. Ayrıca orta sehpaya aşırı yakın bunun konumunu nasıl düzelttirebilirim?

-Rölanti de dalglanma sorunu var ve arada stop ediyor daha giderken etmedi ama trafikte durunca falan ediyor ama motor soğukken yapıyor. Bunları nasıl çözdürebilirim?

-Orta sehpayı çok zor açıyorum ve neredeyse kapatamıyorum taş gibi olmuş. Nasıl düzeltebilirim? Tek başıma alamıyorum orta sehpaya.

Bu işlemlere yağ değişimi ve soğutma sıvısı değişimi eklersek toplam ne kadar maliyet çıkar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst