Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Rolantide oynama yok fakat ben yine rolanti müşürünü söküp temizledim. Yalnız yine stop ediyor özellikle 3-5 km yol gittikten sonra ediyor. İlk 5 km ye kadar stop etme yok. Acaba yazılımsal bir problem midir
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Rolantide oynama yok fakat ben yine rolanti müşürünü söküp temizledim. Yalnız yine stop ediyor özellikle 3-5 km yol gittikten sonra ediyor. İlk 5 km ye kadar stop etme yok. Acaba yazılımsal bir problem midir
Yazılım attıranlarda olmuştu sanırım ama çok çare olmadığını söylüyorlar. Forumda yetkililerde var. Bir ilgilenilmesini bekliyoruz artık. Gazı kesip aynı debriyaj ve frene asılınca stop ediyor. Belkide ani atalet kaybından denge sensörü kesiyordur. Varyasyon çok ama çözecek makamlardan araştırma ve çözüm bekleyebiliyoruz ancak.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Rolantide oynama yok fakat ben yine rolanti müşürünü söküp temizledim. Yalnız yine stop ediyor özellikle 3-5 km yol gittikten sonra ediyor. İlk 5 km ye kadar stop etme yok. Acaba yazılımsal bir problem midir

motor kaç km de, daha önce subap ayarı yapıldı mı veya yaptırdın mı, debriyaj kolu altında müşür var söküp kontrol edebilirsin veya wd40 sık bir dene.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
33000 kmde ayar yapıldı mi bilmiyorum ama herhangi bir subap sesi yok motorda... Debriyaj kolunun altında ne müşüru var?
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
6
Merhaba,

2017 ns200 motosikletim var.arka çantam ile ilgili büyük sorunum var.rms 35lt beyaz üstte lastik olan çantam var.zamanla çantayı alt demir ile bağlayan somunlar düşmüş şimdi çantayı tek vida tutuyor.bahçelievler veya yakınlarda topcase tamiri yapan veya yedek parçaları satan birileri var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Merhaba,

Ns200 2017 Mdel motosikletimde yaşadığım bir durum var sizde de aynı mı diye fikir almak istedim.örneğin motor 2. viteste gidiiyor ve boşa aldım.10,15 sn gittikten sonra tekrar 2. vitese alayım dedimde vites bi garip geçiyor.kaart diye sanki birşey kırılırcasına geçiyor.aynı şekil 1. viteste de öyle mesela 2. viteste gidiyorum yol yavaşladı boşa salladım bir süre sonra 1. vitese geçiriyorken kaart diye geçiyor.normal mi ?
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Bir konu hakkında size danışmak istiyorum. Normalde motul 5100 yag koyuyordum motoruma servis uyanıklık yapıp yağı shell helix hx7 otomobil yağı koymuş. 4.5k kmdir sürüyorum. 5100 den ne artisini gördüm ne eksisini gördüm yağın simdi tekrar o servise goturmek istemiyorum. O yuzden yağ değişimi kendim yapicam aynı yagdan mi alsam yoksa gene motule mi donsem bilemedim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba,

2017 ns200 motosikletim var.arka çantam ile ilgili büyük sorunum var.rms 35lt beyaz üstte lastik olan çantam var.zamanla çantayı alt demir ile bağlayan somunlar düşmüş şimdi çantayı tek vida tutuyor.bahçelievler veya yakınlarda topcase tamiri yapan veya yedek parçaları satan birileri var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Merhaba,

Ns200 2017 Mdel motosikletimde yaşadığım bir durum var sizde de aynı mı diye fikir almak istedim.örneğin motor 2. viteste gidiiyor ve boşa aldım.10,15 sn gittikten sonra tekrar 2. vitese alayım dedimde vites bi garip geçiyor.kaart diye sanki birşey kırılırcasına geçiyor.aynı şekil 1. viteste de öyle mesela 2. viteste gidiyorum yol yavaşladı boşa salladım bir süre sonra 1. vitese geçiriyorken kaart diye geçiyor.normal mi ?

Zincirinin gerginliği kontrol et birde vites pedalının bağlantı vidasını kontrol edin.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hocam debriyaj kolunun altındaki müşüru yağlayıp temizledim. Stop etme sorunum çözüldü. 3 gündür stop etme derdim yok umarim daha etmez. Tesekkur ederim.
Bir de N ışığı göstermiyor. Bazan yanip bazan yanmiyor, bu nedendir acaba?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hocam debriyaj kolunun altındaki müşüru yağlayıp temizledim. Stop etme sorunum çözüldü. 3 gündür stop etme derdim yok umarim daha etmez. Tesekkur ederim.
Bir de N ışığı göstermiyor. Bazan yanip bazan yanmiyor, bu nedendir acaba?

Boş vites müşürün bozulmuş olabilir veya motor kısmında boş vites kablosunu takip edin soketini görürsünüz onu kontrol etmeyi deneyin.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motor arıza ışığı kendiliğinden söndü. Şu ekran resetleme sorununa çözüm bulan birisi var mi aramizda?
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Motor arıza ışığı kendiliğinden söndü. Şu ekran resetleme sorununa çözüm bulan birisi var mi aramizda?

İsterseniz kendinizin yapabileceği isterseniz satın alacağınız bir modül takarak resetleme sorununuz kalmıyor. mikrondevre diye aratın forumda/google'da.
Forumdan bir mesajı: LİNK
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bir de Pulsar ina uzun kisa Led Ampul takan var mi arkadaşlar? Link atabilir misiniz?
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Merhaba Sevgili Motosiklet Sever Dostlar. Youtube kanalımda abone olursanız sizler için çok daha iyi videolar çekerim. Desteklerinizi Bekliyorum.Saygılar..

 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Arkadaşlar benim motorum pulsar 160 bugün motoru temizlerken koltukları da söktüm. Bir de ne göreyim, sürücü koltuğunun altında sağ tarafta 1 Amperlik yedek bağlantı var.
Sizin motorlarda da benzer şekilde yedek çıkış varsa bunu ne için ve nasıl kullandınız?
Aydınlatabilirseniz sevinirim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar benim motorum pulsar 160 bugün motoru temizlerken koltukları da söktüm. Bir de ne göreyim, sürücü koltuğunun altında sağ tarafta 1 Amperlik yedek bağlantı var.
Sizin motorlarda da benzer şekilde yedek çıkış varsa bunu ne için ve nasıl kullandınız?
Aydınlatabilirseniz sevinirim.

Kırmızı uçlu bir soket mi ve kontrol edip enerji çıkışı olduğuna baktınız mı.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Abi emin misin?
Üzerinde 1A CCU SPARE yazıyor. Ana sigorta için 1Amper çok küçük, bir de Spare yedek demek zaten.
Ama akünün yanıbaşında olması da seni doğrular nitelikte.
En iyisi bir sonraki temizlikte açıp bakayım içinde ne varmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst