üstümüze mal etmeyelim gene birşeyi.videoda ki sığır dayı gibi iseniz mal edin üstünüze.mal etmenin a sını neden şapkalı yapmadın lan lavuk der gibisiniz.beceremedim klavyeden.VW örneği vermiş birisi.Turan değil Touran baba, O zaman Toureg'e de tirek diyelim.şöyle bir olay da var.Bildiğim kadarıyla fiyat egea yurtdışında tipo diye geçiyormuş.Egea ismi distribitör'ün Türkiye'de ki kullanıcılara bi jesti.Üretmeyelim,bişeyler için çabalamıyalım.Tarlayı,evi satıp elin ürettiği motor ve arabayla sidik yarıştıralım.Dötümüze kadar borçlanıp ahkam keselim.olmuyo sırıtıyo...