Porshe İlk Elektrikli Modelini Tanıttı Adı İse Türk : Taycan evet Taycan..

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Gurur duyulacak birşey değil de merak ettiğim konu adamlar koyarken türkçe oldugunu biliyorlar mıydı yoksa biz kendimize mi mal ettik?
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Gurur duyulacak birşey değil de merak ettiğim konu adamlar koyarken türkçe oldugunu biliyorlar mıydı yoksa biz kendimize mi mal ettik?

Arada yapıyorlar böyle yabancı sitelerden baktım Türkçe isimmiş hatta fanatikler isyan etmiş Türkçe isim neden veriyorlar düzeltin vs vs

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

tıkla

bilerek isteyerek yapılmış.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Arada yapıyorlar böyle yabancı sitelerden baktım Türkçe isimmiş hatta fanatikler isyan etmiş Türkçe isim neden veriyorlar düzeltin vs vs

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

tıkla

bilerek isteyerek yapılmış.

Vay arkadaş.

ülkenin %99.99'unun alamayacağı bir arabaya türk ismi vermişler :queen:
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Porsche bu ülke de bol bol satıyor. Panamera cenneti oldu ülke. Fakirler olarak forumlarda toplanmamız algıyı yanıltıyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Vw'nin böyle ilginçlikleri daha önce de olmuştu.
Bora
Turan
Gibi.
Bu nedenle Taycan ismi şaşırtmadı.
Berkecan ve Melis modelleri çıksın alıcam.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Honda - AlevSu 1200RR

İsmi gibi tam motor, motor gibi motor !


Kampanya bile yaptım :queen:
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
üstümüze mal etmeyelim gene birşeyi.videoda ki sığır dayı gibi iseniz mal edin üstünüze.mal etmenin a sını neden şapkalı yapmadın lan lavuk der gibisiniz.beceremedim klavyeden.VW örneği vermiş birisi.Turan değil Touran baba, O zaman Toureg'e de tirek diyelim.şöyle bir olay da var.Bildiğim kadarıyla fiyat egea yurtdışında tipo diye geçiyormuş.Egea ismi distribitör'ün Türkiye'de ki kullanıcılara bi jesti.Üretmeyelim,bişeyler için çabalamıyalım.Tarlayı,evi satıp elin ürettiği motor ve arabayla sidik yarıştıralım.Dötümüze kadar borçlanıp ahkam keselim.olmuyo sırıtıyo...
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Taycan'ın Türkçe olduğundan bile haberim yok.

Şöyle köşeme çekilip düşüneyim.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Kadjar da Ajdar dan esinlenmiş. Çikita muz klibini izleyince şöyle Ajdarı anımsatsın ama çaktırmayalım Türkçe isim olduğunu demişler. Benim hiç bildiğim adı Taycan olan kişi yok. Aycan hadi neyse de Taycan nedir. Tamer koy, Taner koy , Teoman Koy ne bilim daha bilindik isim koy mesela Porsche Murat koy dimi yani arkadaşlar. Elektrikliyi yaptım Muradıma erdim hesabı.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
zenginin malı züğürtün parmaklarını yoruyor yine :queen:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Sadece elektrik motoru ile üretilecek ama Turbo ve TurboS uzantılı versiyonları var nasıl oluyorsa ?
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Sadece elektrik motoru ile üretilecek ama Turbo ve TurboS uzantılı versiyonları var nasıl oluyorsa ?

elon-2.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst