kazdağları madenleri ve yok edilen doğa ...

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216


Siyanür korkulacak bir şey değil merak etmeyin bunu yaşayarak gördük. Önemli olan bunu kimin işleteceği dini bütün bir şirketimiz işletirse sorun yok.

Örnek mi? alın size Bergama örneği köylüler şekilden şekile girdi ölüyoruz, zehirleniyoruz, yandık vay anam diye maden yerli milli ve dini bütün fetocu şirkete geçince köylüler de doğada kurtuldu hatta topluca sevaba girdik.

Bu madende öldük bittik ayaklarıyla başka bir cemaata ( mesela şapkalı hoca cemaati ) ait şirkete geçince düzelir merak etmeyin. Bu işler hep böyle oluyor.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
hani senede 1 gün ağaç dikme bayramı ilan edilecekti ?
nerede kaldı bu mesele ?
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
[url]https://i.hizliresim.com/9YQBVo.jpg[/url]

Siyanür korkulacak bir şey değil merak etmeyin bunu yaşayarak gördük. Önemli olan bunu kimin işleteceği dini bütün bir şirketimiz işletirse sorun yok.

Örnek mi? alın size Bergama örneği köylüler şekilden şekile girdi ölüyoruz, zehirleniyoruz, yandık vay anam diye maden yerli milli ve dini bütün fetocu şirkete geçince köylüler de doğada kurtuldu hatta topluca sevaba girdik.

Bu madende öldük bittik ayaklarıyla başka bir cemaata ( mesela şapkalı hoca cemaati ) ait şirkete geçince düzelir merak etmeyin. Bu işler hep böyle oluyor.

esasında cevap vermek istemiyorum,
konu sahibi olduğumdan mütevellit bir iki kelam etmek gerekiyor.

fetö denilen organizasyonun ne kadar tehlikeli olduğunu, zamanında "ne istediniz de vermedik" diyen, imdi en büyük düşmanı olduklarını iddia edenlerden önce belirtenlerin sonlarını biliyoruz.

maden için yapılan direnişi getirip buraya bağlayacak kadar izandan yoksun olmanın karşılığında söylenecek fazla bir şey yok.
bergamanın şimdiki durumu hakkında bergamalılardan daha fazla bilgi sahibi olduğunda açık.
bergama ulaşım olarak bana çok uzak değil, internette kısa bir araştırma ile 3. siyanür havuzunun yapılacağı yazılıyordu.

insanlar, hukuk çerçevesindeki mücadelelerinin en üst kademeden giyotin ile kesilmesinden sonra umutlarını kesmişler, zira direniş 3 ya da beş günlük değildi.

ilk mesajımdaki manzarayı yaratan doğu biga madencilik firmasına 865.000.000 tl teşvik verilmesi resmi gazetede yayınlandı.
kanada kökenli bir firma.
altın madeni yatırım olarak görünüyor.
dediğim gibi zarrap gibilerden ulusal kahraman yaratanlardan daha azını beklemem.

misal kışladağ altın madenini duyan oldu mu?
kanada kökenli eurogold firmasının yan firmalarından bir tanesi işletiyormuş, ciddi rezervi olan bir maden, sanırım firma yavaş yavaş kapatıyor.
yıllık 10 ton altın çıkarılıyormuş, uşak manhattan oldu haberimiz yok sanırım.
müsait olan gitsin baksın, öncesinde ve sonrasında ne olmuş?
(maden 2006'dan beri işletiliyormuş.)

yazık.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
nedir bu hükümetin ağaç düşmanlığı yav.

bir ara zeytin ağaclarına saldırtmışlardı milleti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onu bunu bırakın da yeni atom santralinin salla pati yapıldığı iddiaları düşündürücü. Radyasyon siyanüre rahmet okutur.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
bergamanın şimdiki durumu hakkında bergamalılardan daha fazla bilgi sahibi olduğunda açık.

Estağfurullah benim falanca işi filancalardan daha fazla biliyorum diye bir iddiam veya düşüncem yok o sizin hüsnüniyetiniz.

maden için yapılan direnişi getirip buraya bağlayacak kadar izandan yoksun olmanın karşılığında söylenecek fazla bir şey yok.

Maden direnişinin içinde saf, halisane duygular ile orada bulunanların olacağını kabul ediyorum fakat maden koza madenciliğe geçince direnişin birden durmasını da bir şekilde açıklamak lazım. Tabi biz olayın bu ayağını belirtince iş izana biniyor. Ama

dediğim gibi zarrap gibilerden ulusal kahraman yaratanlardan daha azını beklemem.

Sizi işi bir yerinden bu madeni zarrap a bağlayınca vaaah ne bilgili adam oluyor ikide caf caflı kelime alsana bayram şekeri.

teknede manken düdüklemenin dayanılmaz hafifliği,

Tabi biz konuyu anlatırken araya iki güzel kelime sokuşturamıyoruz ki donlu monlu 60 lık amcanın resmini koyunca yavan oluyor. İzan mizan hak getire

Neyse saadete gelelim birazda izanlı konuşalım.

CHP'li 26 milletvekilinin imzasını taşıyan araştırma önergesi

O 26 millet vekili önce gitsin Bergama da mahkeme kararıyla durdurulan maden ocağını rahmetli ağababalarının imzasıyla 24 saat geçmeden nasıl açıldığını araştırsın. Ucuz şovlarla bu işler dönmüyor.

Maden konusunda ilk yazımda belirtmiştim yine aynı fikirdeyim. Yaşamak, yaşam standartlarımızı korumak ve yükseltmek için madene ihtiyacımız var. Bu madenlerde doğada bir kısmı yerin altında bir kısmı yerin üstünde.

Bunları da elde etmek için doğaya dokunacağız. Önemli olan en az ne kadar dokunuruz dokunduğumuzu nasıl telafi ederiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
283
lQdnGJ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Estağfurullah benim falanca işi filancalardan daha fazla biliyorum diye bir iddiam veya düşüncem yok o sizin hüsnüniyetiniz.

Maden direnişinin içinde saf, halisane duygular ile orada bulunanların olacağını kabul ediyorum fakat maden koza madenciliğe geçince direnişin birden durmasını da bir şekilde açıklamak lazım. Tabi biz olayın bu ayağını belirtince iş izana biniyor. Ama

Sizi işi bir yerinden bu madeni zarrap a bağlayınca vaaah ne bilgili adam oluyor ikide caf caflı kelime alsana bayram şekeri.

Tabi biz konuyu anlatırken araya iki güzel kelime sokuşturamıyoruz ki donlu monlu 60 lık amcanın resmini koyunca yavan oluyor. İzan mizan hak getire

Neyse saadete gelelim birazda izanlı konuşalım.

O 26 millet vekili önce gitsin Bergama da mahkeme kararıyla durdurulan maden ocağını rahmetli ağababalarının imzasıyla 24 saat geçmeden nasıl açıldığını araştırsın. Ucuz şovlarla bu işler dönmüyor.

Maden konusunda ilk yazımda belirtmiştim yine aynı fikirdeyim. Yaşamak, yaşam standartlarımızı korumak ve yükseltmek için madene ihtiyacımız var. Bu madenlerde doğada bir kısmı yerin altında bir kısmı yerin üstünde.

Bunları da elde etmek için doğaya dokunacağız. Önemli olan en az ne kadar dokunuruz dokunduğumuzu nasıl telafi ederiz.

yazdıklarının içerisinde cevap verilecek bir şey yok.
ilk mesajımdaki fotoğraf tek başına nevi şahsına münhasır bir manzarayı "naked truth" ağırlığı ile ortaya koyuyor.

insan doğayı kendi emrinde, istediği gibi tasarrufa sahip olduğu tavrı ile davranmaya başladığında, kendi yaşama alanını da yok ettiğinin farkına varması ancak sonuçları ile yüzleştiğinde oluyor,
akıl yerine en ilkel dürtüsü olan dünya malına açlık ile hareket etmeyi daha kolay gördüğünden, her türlü zarar verici hareketine kendince sebepler bularak kendisinin yanlış olmadığını kendisine kanıtlama çabasına da son veremiyor. yaptığının yanlış olmadığına kendisini ikna etmesi gerekiyor, doğanın içerisinden geldiğinde dolayı bir parçası her zaman doğa ile olmayı arzuladığından vicdanı onu rahat bırakmıyor, bırakmayacak.

10 tane 100 tane 1000 tane 100.000 tane ağaç kesmenin karşılığını aynı nicelikte ağaç dikmek olarak düşünmek oldukça sığ bir düşünce biçimidir. bir ağacı kesmek basit iştir, bir ağacı yetiştirmek ise ondan daha basit ama içerisinde insanlık, yani insanı diğer mahlukatlardan ayıran, ayırdığını iddia ettiğimiz farkı barındırır.

esas garibime giden konu ise;
forumun içerisinde açılan bir çok konu var, kampa gittik, doğaya kaçtık, su kenarına gittik ...
hepsinin ortak noktası doğal güzellikleri olan mekanlara doğru doğaya olan özlemin giderilmesi için sökün eylemek. neredeyse bütün motosiklet kullanıcılarının ortak özelliklerinden bir tanesidir.
siz neden böyle değilsiniz?
doğaya olan nefretinizin sebebi nedir?
dünya malına olan bu açlığınız ne zaman dinecek?
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Ağaç dikerek orman yaratamazsınız, oranın orman haline gelmesi böcekler, hayvanlar,akarsular,yabani çiçekler ve otlarıyla bir ekosistem halini alması yüzyıllar alır, bazan da mümkün olmaz. Para babalarının propagandasına çok da inanmayın derim.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Ağaç dikerek orman yaratamazsınız, oranın orman haline gelmesi böcekler, hayvanlar,akarsular,yabani çiçekler ve otlarıyla bir ekosistem halini alması yüzyıllar alır, bazan da mümkün olmaz. Para babalarının propagandasına çok da inanmayın derim.

Ağaçlandırma işi çok saçma yapılıyor. “Çam ağacı tarlaları” çok kısıtlı bir canlılık oluşturuyor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
[url]https://i.hizliresim.com/9YQBVo.jpg[/url]

Siyanür korkulacak bir şey değil merak etmeyin bunu yaşayarak gördük. Önemli olan bunu kimin işleteceği dini bütün bir şirketimiz işletirse sorun yok.

Örnek mi? alın size Bergama örneği köylüler şekilden şekile girdi ölüyoruz, zehirleniyoruz, yandık vay anam diye maden yerli milli ve dini bütün fetocu şirkete geçince köylüler de doğada kurtuldu hatta topluca sevaba girdik.

Bu madende öldük bittik ayaklarıyla başka bir cemaata ( mesela şapkalı hoca cemaati ) ait şirkete geçince düzelir merak etmeyin. Bu işler hep böyle oluyor.

Siyanürün etkilerini siz yaşayarak göremezsiniz. Torununuz belki görebilir.
Ve bir gün size hesap sorduğunda ama abdestli namazlı niyazlılardı kandırıldık demekte kurtarmaz sizi.

Bu hadiseyi dahi nasıl savunabiliyorsunuz anlamıyorum, buna karşı gelmek sizi terörist yapmaz, solcu veya sağcı o'cu yada şu'cu yapmaz, vatan haini yapmaz, sadece insan yapar. Hadi biz körü körüne muhalefetiz, olana bitene istemezük diyoruz, ya siz ? Torununa nasıl hesap vereceksin dede ?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
radyasyondan koşarak kaçan milletiz. siyanürü sürahide şerbet niyetine içeriz elhamdülillah. bize bi'şey olmaz.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Türkiye de, özellikle de yabancı bir şirketin açtığı altın madeninin ülkeye zararından çok yararı dokunacağını sanan kişilere neyi anlatmaya çalışıyorsunuz ki?
Çok kötü bir huyumuz var, yumurta mabaadın ağzına gelmeden hiç bir şeyin farkına varmıyoruz. Tarihte, hem de çok kısa zaman öncesinde yaşadık bunları.
Örnek mi; açılım süreci, fetö, betona yapılan yatırımlar, Suriye meselesi.
Ama sorsan hala biz vatan hainiz, hala biz herşeye karşıyız.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
1081466.jpg


aklıma gelen prodigy albüm resmi
ve diğeri lotr daki ork ların madenleri

gerçekten elden gidiyor yer altı yer üstü...ne kadar söylenen söz varsa yalan, artık inanasım kalmadı hiçbir şeye :(

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maden yapılan yer bu hale gelecek zaten.

Rehabiliteden kasıt otel odası veya tuvalet misali aldığı gibi bırakma değil çünkü. Çevre düzenlemesi yapıp tekrar eski haline dönüştürme değil. Zaten bu makul bir opsiyon da değil çoğu zaman.

Maksat kullanılan zararlı kimyasalların imhası veya nötralize edilmesi, maden terkedildikten sonra takip edilmeyecek olan çevre koşulları sonucu madenin çevreye verebileceği potansiyel zararının engellenmesi.

Resimdeki madendeki gölet temizse (yani aktif kullanıldığı haldekinden bir kaç yüz kat daha az zararlı kimyasal içeriyorsa) öpüp başa koymak lazım. Zaten beklenti bu. Kuş cıvıltıları eşliğinde kocaman ağaçların dallarında koşuşturan sincaplar değil. Yakındaki köylerin zehirsiz su içebilmesi, zehirsiz mahsul yetiştirebilmesi, zehirsiz hayvan yetiştirebilmesi ve avlayabilmesi. Kısacası zehirin çevreye çok yayılmaması.

Zamanında Romanyada mı ne bir altın madeninin kullandığı gölet, yakındaki akarsuya karışmış ve büyük facia olmuş...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
2023'te hepsi bizim olacak. O zamana kadar gavuru CeHaPe zihniyetinin önergelerinden korumaya devam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst