Evraksiz mopedimi tescil için yardim ariyorum.

Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
13
Herkese iyi gunler.
Benim vaka biraz ilginc. Emniyet dahil kimse cozum bulamadi. Bir de sizlere danisayim dedim.

1973 model 49cc bir Fransiz mopedim oldu.
Buradaki lisans ureticisi firma numune olarak o yil ithal etmis. Belki uretilir diye ama vazgecip depoya kaldirmislar.
Takribi 20 yil sonra genel mudur satisa karar vermis.

Akrabam talip olunca, cuzi bir fatura kesmisler. Bir muddet yazlik site cevresinde tescilsiz olarak kullanmis.
Sonra depoya kaldirmis. Gecen gun de bana hediye etti. Elden gecirmeye basladim. Buyuk bir problemi yok.

Yurur hale gelince de tescil ettirip sagda solda kullanmaya niyetim var. Ama burada tikandim.
Hicbir evrak yok. Firmanin kestigi faturayi akrabam atmis.

Firma yabanci ortaklik yapmis, sonra da ortaga satilmis. Kisaca ortada yok. Evrak falan hakgetire.

Bu araci uzerime tescil ettirmem icin bir ihtimal, yapilacak birsey var mi?
Yakalanana kadar plakasiz kullan diye tavsiye veriyorlar. Ama hem tek ornek hem de hatirasi var.

Goruslerinizi rica ederim.
 
Katılım
28 Kas 2017
Mesajlar
191
Faturadan ziyade araç uygunluk belgesi gibi bişey vardı o olmalı yani sizin iş pek mümkün değil gibi
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Yasal yollar ile imkansız geliyor bana hiç bir evrağı olmadan trafiğe çıkarmak. Fatura olsaydı kolaydı. İllegal yollar ile yapılacak ancak.
Bi tane mobilet alınacak aynı renk plakayı aktaracaksınız. Şasi no silinecek ya ruhsattaki no yazılabiliyor ise sizin mobilete. Plakası olsun mobilet yazsın cc si yazsın yeter bizim hükümet için.
 
Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
13
Acaba makina mühendisleri odasına gidip anlatsan durumu
Tesekkur ederim. Iyi fikir. :)
Devlette resmi kayit yok ama bir ihtimal. Herseyi denerim.
Umidim kalacagina emegim kalsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:16 ----------

http://www.armabelgelendirme.com/hizmetlerimiz/icerik/4/tip-onay-belgesi-izmir

https://tse.org.tr/IcerikDetay?ID=476&ParentID=465

Oy oy oy:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst