- Katılım
- 2 Haz 2015
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi gunler.
Benim vaka biraz ilginc. Emniyet dahil kimse cozum bulamadi. Bir de sizlere danisayim dedim.
1973 model 49cc bir Fransiz mopedim oldu.
Buradaki lisans ureticisi firma numune olarak o yil ithal etmis. Belki uretilir diye ama vazgecip depoya kaldirmislar.
Takribi 20 yil sonra genel mudur satisa karar vermis.
Akrabam talip olunca, cuzi bir fatura kesmisler. Bir muddet yazlik site cevresinde tescilsiz olarak kullanmis.
Sonra depoya kaldirmis. Gecen gun de bana hediye etti. Elden gecirmeye basladim. Buyuk bir problemi yok.
Yurur hale gelince de tescil ettirip sagda solda kullanmaya niyetim var. Ama burada tikandim.
Hicbir evrak yok. Firmanin kestigi faturayi akrabam atmis.
Firma yabanci ortaklik yapmis, sonra da ortaga satilmis. Kisaca ortada yok. Evrak falan hakgetire.
Bu araci uzerime tescil ettirmem icin bir ihtimal, yapilacak birsey var mi?
Yakalanana kadar plakasiz kullan diye tavsiye veriyorlar. Ama hem tek ornek hem de hatirasi var.
Goruslerinizi rica ederim.
Benim vaka biraz ilginc. Emniyet dahil kimse cozum bulamadi. Bir de sizlere danisayim dedim.
1973 model 49cc bir Fransiz mopedim oldu.
Buradaki lisans ureticisi firma numune olarak o yil ithal etmis. Belki uretilir diye ama vazgecip depoya kaldirmislar.
Takribi 20 yil sonra genel mudur satisa karar vermis.
Akrabam talip olunca, cuzi bir fatura kesmisler. Bir muddet yazlik site cevresinde tescilsiz olarak kullanmis.
Sonra depoya kaldirmis. Gecen gun de bana hediye etti. Elden gecirmeye basladim. Buyuk bir problemi yok.
Yurur hale gelince de tescil ettirip sagda solda kullanmaya niyetim var. Ama burada tikandim.
Hicbir evrak yok. Firmanin kestigi faturayi akrabam atmis.
Firma yabanci ortaklik yapmis, sonra da ortaga satilmis. Kisaca ortada yok. Evrak falan hakgetire.
Bu araci uzerime tescil ettirmem icin bir ihtimal, yapilacak birsey var mi?
Yakalanana kadar plakasiz kullan diye tavsiye veriyorlar. Ama hem tek ornek hem de hatirasi var.
Goruslerinizi rica ederim.