Yazmayayım diyorum, yazmayayım diyorum şu ayar verecem ayağı yapan tipler ille rahat durmuyorlar arkadaş. Peki:
Unutanlara, bildiğini sananlara öğretecek kadar Osmanlıyı da Atatürk'ü de bilirim. Ayrıca unutanlara filan diye kimseye ayar vermenin anlamı yok. Atatürk Osmanlı subayıydı teranesini çok dinler olduk malum kesimden, evet Osmanlı subayıydı, ama sonra Osmanlı'nın çökmek üzere olduğunu görüp harekete geçti ve yeni bir vatan, yeni bir devlet kurdu o Osmanlı subayı. Atatürk'ün çağdaş yönünü, Cumhuriyetçi, Devrimci yönünü unutmak isteyenler devlet dairelerine de - zamanında suç unsuru saydıkları - kalpaklı Mustafa Kemal fotosu koyar oldular. Bahsettiğim şekilciliğin en güzel örneklerinden biridir bu davranış mesela. (Haa açık söyleyeyim, dört bir yana Atatürk heykeli koymakla Atatürk'ün izinden gittiğini sanmak da bi o kadar şekilciliktir, bunu da net söylerim) Osmanlı iken Atatürk iyi, ama Cumhuriyeti kuran Atatürk kötü kafası, iflah olmaz ve hep hezeyanlar içinde yaşar, sık sık da kandırılır, yıllardır tonla örneğini gördük. Atatürk'ü bi nebze anlayabilmiş olsalardı, bugün bambaşka bir memlekette yaşıyor olabilirdik.
Atatürk de bir Osmanlı subayıydı hatırlatırmış, kime hatırlatıyon, kendin hatırla, sonrasını da iyi öğren, o Osmanlı subayı ne yaptı, neler yapmak istedi, ardından nasıl pek çok kazanım çoğunlukla da şekilcilikle ve vatana ihanet edercesine yok edileyazdı bunları da hatırla ve hatırlat, hani çok biliyorsun ya...
Hadi yeter uzatmanın anlamı yok, nasilsa ne yazsak bazı kafalar belli sabitlerden asla vazgeçmeyecek.
Unutanlara, bildiğini sananlara öğretecek kadar Osmanlıyı da Atatürk'ü de bilirim. Ayrıca unutanlara filan diye kimseye ayar vermenin anlamı yok. Atatürk Osmanlı subayıydı teranesini çok dinler olduk malum kesimden, evet Osmanlı subayıydı, ama sonra Osmanlı'nın çökmek üzere olduğunu görüp harekete geçti ve yeni bir vatan, yeni bir devlet kurdu o Osmanlı subayı. Atatürk'ün çağdaş yönünü, Cumhuriyetçi, Devrimci yönünü unutmak isteyenler devlet dairelerine de - zamanında suç unsuru saydıkları - kalpaklı Mustafa Kemal fotosu koyar oldular. Bahsettiğim şekilciliğin en güzel örneklerinden biridir bu davranış mesela. (Haa açık söyleyeyim, dört bir yana Atatürk heykeli koymakla Atatürk'ün izinden gittiğini sanmak da bi o kadar şekilciliktir, bunu da net söylerim) Osmanlı iken Atatürk iyi, ama Cumhuriyeti kuran Atatürk kötü kafası, iflah olmaz ve hep hezeyanlar içinde yaşar, sık sık da kandırılır, yıllardır tonla örneğini gördük. Atatürk'ü bi nebze anlayabilmiş olsalardı, bugün bambaşka bir memlekette yaşıyor olabilirdik.
Atatürk de bir Osmanlı subayıydı hatırlatırmış, kime hatırlatıyon, kendin hatırla, sonrasını da iyi öğren, o Osmanlı subayı ne yaptı, neler yapmak istedi, ardından nasıl pek çok kazanım çoğunlukla da şekilcilikle ve vatana ihanet edercesine yok edileyazdı bunları da hatırla ve hatırlat, hani çok biliyorsun ya...
Hadi yeter uzatmanın anlamı yok, nasilsa ne yazsak bazı kafalar belli sabitlerden asla vazgeçmeyecek.
Son düzenleme: