Bu tarz yorumlar Hondaya zarar versede,benim hep işime gelmiştir :cherry: çünkü : şuan cbr650f kullanıyorum,bir önceki motorumda cbr650f ti,2014-2015 model abs li Japon canavar gibi motosiklet,ve bu titreşim eleştirisinden dolayı fiyatları çok uygun,hıııı titreşimse evet biraz titreşim var ve bu beni rahatsız etmeyecek seviyede,biliyorum daha öncede yorum yapmıştım ama ,kullanıyorum çok memnunum AMA asıl konu şu : Bu titreşim mevzusundan dolayı fiyatları bayaa düşük ve bu sayede böyle bir motora o fiyatlara 30 bin bantlarında alıp binebiliyorum :cherry: yoksa fiyatı daha yüksek olurdu binemezdim. Bu yeni modeli kullananlar inşallah yorum yaparsa bizde aydınlanmış oluruz ama işte motor daha çok yeni,zamanla belli olacaktır
biraz daha yaygara yapalım bayramdan sonra bende alayım . Çok titriyor.
Titriyor ya zangır zangır (fiyatlar düşsün)
MotorcuMuhabbetinin 650 R ile canlı yayınını izledim sorum cevaplanmış oldu.650 F kadar titremiyormuş.
herkes anlaşıp motorsiklet almayı bıraksak gümrük vergisini kaldırmazlar mı![]()
Herkese selam geçen bu sezon bakımdan kısa bir süre sonra gidonda geçen sezon olmayan trim gibi bi titreme başladım ve ciddi hissedilir oldu. Bakımda honda servisi motul marka koydu ben başka bir marka kullanmış geçen sezon. acep yağdan mıdır yoksa gidon topuzlarında mı bir sorun var bilemedim. geçen sezon 2 saat yol giderdim gidondan herhangi bir şey hissetmezken bu sezon 1 saat sonunda bariz uyuşma oluyor elimde. topuzların vidasına bi baktım ama gevşeme yok hatta o kadar sıkı ki açamadım. fikri olan var mı bu topuzların trim ile alakası yok mu
Cbr650r var bende. Şehir içi 5.2 yazıyor şuan. Fazla değil mi sizcede.