- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,467
- Motosikleti
- D400
Her yıl sonunda ceza puanları siliniyor. Bu sistem ceza puanlarına göre hesaplanacak. Zaten yukarıda paylaşılan kanun maddesinde yazıyor. Öbür türlüsü aklı ve mantığa aykırıdır. Kesin bilginiz yada dayanağınız varsa paylaşın
Şahsi fikir hocam; burada konusulan konuların çoğu şahsi yorumları içeriyor.
Ceza puanları silinmez; ceza puanlarının değerlendirilmesi sıfırlanır. Yani sicilimizde yediğimiz ceza puanları her zaman vardır.
Şöyle düşünelim;
Aracımın sigorta dönemi ağustos ayında. Ben bir önceki sene agustos ayında puanlarımın çoğunu kaybetmişim.
Bu sene sigorta yaptırmadan agustosun bitmesini bekleyip puanım sıfırlandığı için sigorta bana "puanı düşmemiş süper sürücü" derken 5 puanı yeni kaybetmiş bir sürücüye "ceza puanı düşük sigortayı kaktıralım" demeyeceklerdir.
Buna senelik bazda bakmak saçma olur şahsi fikrim.