Eken H9r Plus Aksiyon Kamerası 4k Wifi 170 Derece Geniş Açı

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
Arkadaşlar bu ürünü kullanan var mı ?

Enteresan bir şekilde aliexpreste daha pahalı gittigidiyorda 100 tl daha ucuza geliyor hemde 2 yıl disbiritor garantili

tavsiye eden varmı?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Arkadaşlar bu ürünü kullanan var mı ?

Enteresan bir şekilde aliexpreste daha pahalı gittigidiyorda 100 tl daha ucuza geliyor hemde 2 yıl disbiritor garantili

tavsiye eden varmı?

3 tane H9R alıp kullanıp sattım. Çok memnundum. Plus modeli daha gelişmiş duruyor ama tek eksiği dahili görüntü sabitleme özelliği... O da olsa süper olur.

Bu arada GG linkini paylaşır mısınız? Belki almak isteyen birileri vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahtesi olabilir
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
3 tane H9R alıp kullanıp sattım. Çok memnundum. Plus modeli daha gelişmiş duruyor ama tek eksiği dahili görüntü sabitleme özelliği... O da olsa süper olur.

Bu arada GG linkini paylaşır mısınız? Belki almak isteyen birileri vardır.

https://urun.gittigidiyor.com/spor-outdoor/eken-h9r-plus-aksiyon-kamerasi-4k-wifi-170-derece-genis-aci-turkiye-distributoru-421172179

linki bu bu arada urunu aldım satıcı içinde olumlu yorumlar mevcut.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

37624974a0cbe6a32c9593490da976ba-full.jpg
[/URL] upload[/IMG]
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Ben kullanıyorum, Türkiye'den alım,250 TL'ye. Bence fiyatının hakkını sonuna dek veren bir alet. Profesyonel birşey isteyenin en az 2 bini gözden çıkarması lazım.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bende düz H9 modeli vardı onu hanıma verdim dalışta kullansın diye.Dışta aksamlar tuzlu suda yıpranıyor pas falan yapıyor.Bende kendime Bu HR9plus modelinden aldım.Çok bir fark göremedim ama benim için en güzel özelliği çekim yaparken ön tarafındaki mavi ışık yanıp sönüyor.Aynadan çalışıp çalışmadığını kontrol için süper olmuş.H9 da üstte ışık yanıp sönüyordu.Belki kırmızı olanda pil azalınca yanmaya başlıyordur o zaman daha güzel olur.

Bende 349 tl ye aldım.
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
Ben 2. Kamerayi kullaniyorum ilkini mikrofon girişi yapicam derken pert ettim ince iscilik istiyor. Gayet memnunun yani fiyatina gore iyi ama bi sure kullandiktan sonra gopronun cekimini gorunce ulan bayagi fark varmis diyorsun. 170 derece diyor ama tam 170 olduguna emin degilim mesala ekenle cekim yaptiginda kamera cene kismina bagliyken neredeyse gidon hizasina kadar aliyor ama goproda neredeyse deponun tamamindan itibaren cekiyor yani gercek 170 derece aci oldugunu dusunmuyorum. Akicilik konusunda fena degil ama sonucta fiyat belli
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
peki sd kart olarak hangisini önerirsiniz yada sizin kullandığınız nedir ? Sorunsuz çalışması açısından hangi sd kartı kullanmalıyım ? 64 gb destekliyormu ?
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
peki sd kart olarak hangisini önerirsiniz yada sizin kullandığınız nedir ? Sorunsuz çalışması açısından hangi sd kartı kullanmalıyım ? 64 gb destekliyormu ?

H9R (Plus olmayan) kullaniyorum, kartim da 64Gb Samsung Evo, destekler muhtemelen.
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
32den yukarısını desteklemiyor sanırım. 250₺ varsa cebinizde az daha biriktiğin daha iyisini alın. Ben de bu kamerayı kullanıyorum 2 yıldır. Ben aldığımda 120₺’di.
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
peki sd kart olarak hangisini önerirsiniz yada sizin kullandığınız nedir ? Sorunsuz çalışması açısından hangi sd kartı kullanmalıyım ? 64 gb destekliyormu ?

Bende 32 gb 100mbps okuma 35mbps yazma var samsungun. ama 4k çekim yapamıyorum yazma hızı yetmiyor. Biraz masraf yapmak lazım. Ek olarak gece çekimleri çok kaliteli değil plakayı görüntüyle oynayarak çıkartabilirsiniz o da bir ihtimal 4k deneyemedim ama 4k olursa okunur tahminen Bu arada o paraya alınabilecek tek modeldir kendisi.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
H9r kullandım, renk kontrastı yüksek, gerçek renklere pek yakın değil, ancak görüntü olarak çekimi güzel.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Kullanıyorum gayet memnunum, açtığım konulardan birinde video linki var darlık virajlarında
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
microSD: Max storage of 2GB, transfer rate of 25MB/s -- uses FAT12, FAT16 or FAT16B file systems
microSDHC: 4GB to 32GB of storage, transfer rates from 50MB/s -- typically uses FAT32
microSDXC: 64GB to 2TB of storage, transfer rates from 50MB/s -- uses exFAT
Sd kart markadan ziade tipi önemli. UHS1 saniyede en fazla 10mb yazabiliyor, okuma daahada fazla olabilir, ama kayıtta yazma önemli. Oda uhd'de 30 fps üzeri başaramaz. 4k su gibi yazkasını istiyorsanız UHS3 kullanmalısınız..

Bu sitede hafıza kartlarıyla dahada detaulı bilgi buklabilirssiniz. İngilizce. Kopyala yapıştır çevirde iş görür. :)
https://www.techspot.com/guides/1591-microsd-buying-guide/
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203

Xiaomi Mijia 4k degerlendirilebilir.Hosuma gitti benim.Timelapse ve slow motion gibi ozellikleri de var.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Xiaomi Mijia 4k aksesuar falan uydurmak sorun olmazmı.SJcam yada Eken tipindeki kameraların aksesuarı bol birbirine uyuyor ve ucuz.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Xiaomi Mijia 4k aksesuar falan uydurmak sorun olmazmı.SJcam yada Eken tipindeki kameraların aksesuarı bol birbirine uyuyor ve ucuz.

Aksesuarlar konusunda haklisin.Yurtdisindan getirmek gerekiyor sanirim ama hem ses hem de goruntu kalitesi acisindan Eken rakip olamaz Xiaomi Mijia' ya.
Kamerayi alacagim ama aksesuari Turkiye de bulabilmeye calisiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst