- Katılım
- 9 May 2011
- Mesajlar
- 147
- Konu Yazar
- #21
kamerayı 2 gundur kullanıyorum oldukça memnunum arkadaşlar tavsiye ediyorum.Sj4000 wifimi yunanistanda otobanda kafamdan düşmüştü.Ancak yeni alabilidim.
Bir arkadaş sjcam la aynı aksesuar yazmış ama bazı parçaları uymuyor mesela kamerayı takacagımız kızak lar uymuyor.Bende şaşırdım aynı olur sanıyordum.Mecburen sökmek durumunda kaldım eskisini.Bir de kaska yapıştırma aparatı oval degil dümdüz bu da bence bir sorun eken için.Ben bir şekilde yapıştırdım.
Bir arkadaş sjcam la aynı aksesuar yazmış ama bazı parçaları uymuyor mesela kamerayı takacagımız kızak lar uymuyor.Bende şaşırdım aynı olur sanıyordum.Mecburen sökmek durumunda kaldım eskisini.Bir de kaska yapıştırma aparatı oval degil dümdüz bu da bence bir sorun eken için.Ben bir şekilde yapıştırdım.