Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DÜZCE BAYİ NASILDIR ?
Olaya yeni bir boyut kazandırıyorum abiler elinize dilinize sağlık değerli yorumlarınız için. Düzce Yamaha bayisinde bugün ilana koyulan yzf r25 için kapora gönderdim, 2017 model 2000 km de hatasız olduğu söylendi. Pazartesi günü İstanbul’dan bayiye gidip motora bakacağım, söylendiği gibi ise 20000 TL ye alacağım. Çizik vs varsa 0 mt 25 19000 TL ye alıp döneceğim. Şimdi sorum bu bayi güvenilirmi, sonuçta galeri değil koskoca Yamaha bayi yalan söyleyecek halleri yoktur diye tahmin ediyorum. Expertiz yapmama gerek varmıdır bayi zaten değişen vs olsa söyler diye umuyorum. İnşallah çizik ezik vs yokturda alırım. Beni şüphelendiren bayinin 20.000 TL ye sıfır ayarında motor vermesi oldu. Bayiyi tanıyan bilen varsa yazarsa sevinirim az yol gitmiyecem. Düzce / Antalya ortak Yamaha bayisi.

ben Antalya bayisinden r25 aldım.oraya bakıma vs götürüyorum çok ilgililer bayi vs çok güzel.yamaha dadaş düzce diye geçer orası ana bayi. burası böylese orada yamuk olmaz.benim bildiğim ve tecrübe ettiğim en sağlam yamaha bayisidir dadaş.için rahat edebilir diyebilirim kenan sofuuoğluna bile özel motor vs getirtiyorlar.hatta yeni kurulan r25 ler dadaş bayiden alınma.geçen hafta plaka taktırmaya götürdüm 5 kuruş para almadan direk taktılar gittiler.niken modelini bile getirtmişlerdi bire bir gördüm baktım.her istediğim motoru getirtiyorlar renkler dahil.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
ben Antalya bayisinden r25 aldım.oraya bakıma vs götürüyorum çok ilgililer bayi vs çok güzel.yamaha dadaş düzce diye geçer orası ana bayi. burası böylese orada yamuk olmaz.benim bildiğim ve tecrübe ettiğim en sağlam yamaha bayisidir dadaş.için rahat edebilir diyebilirim kenan sofuuoğluna bile özel motor vs getirtiyorlar.hatta yeni kurulan r25 ler dadaş bayiden alınma.geçen hafta plaka taktırmaya götürdüm 5 kuruş para almadan direk taktılar gittiler.niken modelini bile getirtmişlerdi bire bir gördüm baktım.her istediğim motoru getirtiyorlar renkler dahil.
İnşallah bir sıkıntı olmaz abi dediğin gibiyse yoksa istemeyerek mt gri renk alacam🥴
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah bir sıkıntı olmaz abi dediğin gibiyse yoksa istemeyerek mt gri renk alacam

valla zaten 2.el çok fazla almıyorlar genelde müşterinin motoru oluyor bi önceki.fazla kmde motorda almıyorlar 2.el olarak.sıkıntı çıkmaz içine sinsin yeter
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
valla zaten 2.el çok fazla almıyorlar genelde müşterinin motoru oluyor bi önceki.fazla kmde motorda almıyorlar 2.el olarak.sıkıntı çıkmaz içine sinsin yeter

Evet bakımları orada yapılmış kendi müşterileriymiş. Pazartesi hayırlısıyla alırsam foto atacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bakımları orada yapılmış kendi müşterileriymiş. Pazartesi hayırlısıyla alırsam foto atacağım.

şimdiden hayırlı uğurlu olsun çok uzak değilsen servisede götürürsün kendi motorlarına ciddi indirim yapıyorlar genelde
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
şimdiden hayırlı uğurlu olsun çok uzak değilsen servisede götürürsün kendi motorlarına ciddi indirim yapıyorlar genelde

İstanbul'a da böyle servisler lazım. Daytona'dan aldık, servise gidince 5karış surat. Sorsan zorla almışız gibi. Tabi godoman abiler gelip totom rahat değil, şuna 2500tl'lik konfor seleyi takıverin die girdikleri için içeriye, 240tl'lik bakımı yapmak istemiyorlar haliyle :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

ooo yani gidilmez değil tabide yağ değiştirmeye 1 depo da harcanmaz yani:)

Bir depo ile 250 km gidiliyor mu? Daha 200km'yi geçemedim ben MT-25 ile...
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
İstanbul'a da böyle servisler lazım. Daytona'dan aldık, servise gidince 5karış surat. Sorsan zorla almışız gibi. Tabi godoman abiler gelip totom rahat değil, şuna 2500tl'lik konfor seleyi takıverin die girdikleri için içeriye, 240tl'lik bakımı yapmak istemiyorlar haliyle :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------



Bir depo ile 250 km gidiliyor mu? Daha 200km'yi geçemedim ben MT-25 ile...

Durun abi korkutmayın beni şimdiden zaten en çok yakındığım konular yakıt ve servise bakım parası bayılmak 😊
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Halbuki düz bakım kolay para, yarım saatte 250-500TL cukka. Enteresan....

Bizim taksiciler gibi, uzun mesafe istiyorlar, halbuki kısadan daha fazla kazanıyorsun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbul'a da böyle servisler lazım. Daytona'dan aldık, servise gidince 5karış surat. Sorsan zorla almışız gibi. Tabi godoman abiler gelip totom rahat değil, şuna 2500tl'lik konfor seleyi takıverin die girdikleri için içeriye, 240tl'lik bakımı yapmak istemiyorlar haliyle :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------



Bir depo ile 250 km gidiliyor mu? Daha 200km'yi geçemedim ben MT-25 ile...

valla antalyada her iş zorlamadır genelde ama servisten vs çok memnunum sıkıntım yok işallah mt07 planım var bu yaz krediler vs hesap tutarsa level atlicam.daha bugün benzin bitti benim 235 km gittim ışık yandı.ışık yanınca direk benzinliğe gidiyorum zorlamıyorum dibine kadar ne kadar gidiyor bilmiyorum.zaten zararlı bir olay dibine kadar bitirmek.dikkat etmeden kullanıyorum genelde basıyorum 220 235 km gidiyor.max 7 8 bin çevirerek sürsek 250km geçerim diye bir iddam var.kış ayları ortalama tüketim 4.7 4.6 yazın 4.4 4.5 yazıyor ekranda
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Belkide MT-25'te büyük ebat lastik var die geçemiyorum 200km sınırını. Tek diş yanıp sönmeye başlayınca götürüyorum benzinliğe. F yanmasını beklemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belkide MT-25'te büyük ebat lastik var die geçemiyorum 200km sınırını. Tek diş yanıp sönmeye başlayınca götürüyorum benzinliğe. F yanmasını beklemiyorum.

olabilir 250 cc için lastik ebatları ciddi fark ettirir.en basit yüzde 10 daha çok yakıyor desek zaten hesap tutuyor direk.
 
Katılım
30 Haz 2018
Mesajlar
63
Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş :)
Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.

Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.

Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.

Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.

Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır :)

Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.

2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)

Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,fakirle evlenmeli.

sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir :) kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin :)

dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın

2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın

ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı

2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka

Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum :)

yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek

Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.

mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.

dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az

yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş :)
Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.

Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.

Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.

Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.

Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır :)

Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.

2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)

Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,fakirle evlenmeli.

sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir :) kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin :)

dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın

2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın

ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı

2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka

Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum :)

yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek

Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.

mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.

dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az

yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum
3. bir seçenek olarak da duke 250 yi bırakayım buraya ve kaçayım...
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
116
Yazılanları tek tek okudum yine bir çok yerde japon övülmüş,hint yerden yere vurulmuş :)
Açıkçası ben konuya farklı açıdan yaklaşmak istiyorum.Bana göre kötü motosiklet yoktur,bilinçsiz kullanıcı vardır.

Altındaki motosikletin limitlerini bilmeden kullanan bir çok kişi gerek japon olsun,gerek çin,gerek hint hep kaybetmeye mahkumdur. Şurası bir gerçek biz millet olarak çoğunlukla bütçesi düşük cc kullanmaya mahkum bir milletiz.

Camiada çok az bir azınlık var 200.000 TL verip yüksek cc li her özelliği olan bir motosiklet alıp hayatın tadını çıkaracak olan.
Bunun dışında coğrafyamız kaderimiz misali bir çoğumuz 200-250 cc motosiklete biniyoruz.Kaldı ki artık bunlarda lüks olmaya başladı bir kaç gündür bakıyorum,trafikte etrafımda 50cc lik motosikletler gezmeye başladı.

Dolayısıyla belkide bir çoğumuz bu 50.000 TL ile 200.000 TL arasındaki motosikletlere bakıp içimizde kalan uhde ile kalkıp 200-250 cc olan motosikletlerimizi kapasitesi dışında zorluyor,bir şey olunca da kendimize kusur bulmuyor yok o dandik,yok bu dandik diyoruz.

Söylediğimi halen anlamayan varsa sırtına 20 kilo çuval alsın 40 KM hızla koşmaya çalışsın daha iyi anlayacaktır :)

Kötü kullanıcıya ne verirsen ver japonda olsa dünyanın en iyi motoruda olsa malesef bir problem çıkarır bu hep böyledir 2x2 nasıl 4 ise afrikadada 4 kutuplardada 4 dimi sonuç değişmez dolayısıyla bu tiplerin şikayetleride hiç bitmez ve bitmeyecek.

2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım benim ilk motosikletimdir kendisi ve ben çok memnunum kronik sorular dışında (STOP etme ve ekran resetleme) hiç sorun çıkarmadı çok şükür(bu arada Stop etme sorunu 1 yıla yakın hatta biraz daha fazla zamandır yok kendi kendine düzeldi,ekran resetleme sorunu ise aldığımda 1 veya 2 kere oldu dahada hiç olmadı oda kendi kendine düzeldi sanıyorum saati ayarlayınca ekran kendini resetliyor en son resetlemeden sonra saati ayarlamadım mesela 3 yıldır ekranım resetlemiyor)

Şahsen ben altımdaki motosikletin limitini biliyorum ve gözüm gibi bakıyorum.
Yokuş aşağı 160 basıcam diye bir egom yok mesela
Birde küçümsemek için söylemiyorum fakat cebinde 20 TL benzin alacak parası olmayan arkadaşlar var camiada dolayısıyla bu arkadaşların bakımları nasıl,nerede,ne şekilde yaptırdığı şüphe götüren bir durum.
Bakımları tam yapılmayan bir motosikletinde arıza yapması zaten kaçınılamaz bir durum yani bütçesine göre motora binmeyen de çok memlekette
Şahsen bende isterim BMW ye binmeyi ama işletme maliyeti benim canıma okur bana göre memur,memurla,işçi,işçiyle,zengin,zenginle,fakir,fakirle evlenmeli.

sen asgari ücretle çalışıp jennifer lopez ile evlenirsen kıyamet kopmuş demektir :) kadının bir ruju dünya paradır dimi arkadaşım
he evlenirmisin tabiki evlenirsin netice olarak ya sen iflas edersin yada canım kadına yazık eder o canım kadını pazarcı karısı binnaza çevirirsin sonrada şikayet eder durursun ya jennifer jennifer dediler gittik aldık pazarcı karısı çıktı dersin :)

dolayısıyla gidip bütçene göre motosiklete bineceksin bakımlarını güzelce yaptıracaksın sen ona bakacaksinki oda sana baksın

2.el motosiklet alıcaksanda mesela 30-40 yaşında çoluklu çocuklu adamdan alacaksın derim,zıpırdan apaçiden 2.el motosiklet alırsanda sonuçlarına katlanacaksın

ben pulsarı alırken esasen çokta istekli değildim çünkü tipi şekli çok hoşuma gitmiyordu hatta bambaşka bir tarz olan Yamaha xcity 250 almaya niyetliydim fakat 2016 yılında pulsar ve xcity 250 arasında neredeyse 2 katı fiyat farkı vardı ayrıca ekipmanda almam gerekiyordu maddi imkanlar devreye girince istemeyerek gidip 200 ns aldım Pulsarın 2016 yılındaki 0KM fiyatı 7.850 TL idi yamaha xcity 250 nin ise 15 bin tl civarlarındaydı

2016 yılından bu yana pulsarı kullanıyorum dolayısıyla Bajaj markasını bir çok defa her açıdan deneyimleme imkanım oldu ve kesinlikle şunu söylerim çok kötü bir marka değil japon ve çin kalitesi arasında böyle cuk diye yerini bulmuş bir marka

Belirttiğim gibi pulsarı istemeyerek almamdaki neden markanın kalitesizliği değil,motosikletin şeklini beğenmiyor olmayışımdı zamanla motosikletime çeşitli aksesuarlar alarakta bu sorunu giderip gözüme hoş gelebilecek hale soktum şu an piyasada motosikletten anlamayan bir çok kişi dönüp 2 defa bakıyor. hatta kendi sınıfımdaki bir çok pulsar kullanan arkadaşın bile şöyle kafa çevirerek baktığına defalarca kez şahit oluyorum :)

yukarıda anlattıklarımdan yola çıkarak asıl konuya gelirsek

Şu an bende motosikletimi satışa çıkardım 11.000 TL fiyat istiyorum satabilirsem satacağım satamaz isem binmeye devam edeceğim
benim için asıl mesele sattıktan sonra ne alacağım bende dominar 400 ve mt 25 arasında çok gidip geliyorum.

mt 25 in japon olması dışında beni cezbeden bir özelliği açıkçası yok fakat dominarın ise kaydırmalı debriyajı,ABS fren sistemi,led farları filan beni kendine çekmiyor desem yalan olur.

dominar 400 ü test etme imkanım da oldu gayet güzel motosiklet mt 25 i hiç sürmedim ama yorumları okuyorum videolarını izliyorum yüksek devirlerde titreşim var diyorlar kaldıki dominar 400 de düşük devirlerde titresim yok denecek kadar az

yani şu an motosikletimi satsam 0 km olmamak kaydıyla az kullanılmış bir dominar alabilirim oda söylemiş olduğum gibi ek donanımlarından dolayı benim için + basmakta
ya her şey bir yana ABS li bir motosiklet sahibi oluyorsun hemde kombine ABS arkadaşlar daha ötesi var mı bilemiyorum


Çok güzel, felsefi ve edebi bir yorum yazmışsınız - elinize sağlık :cat: Kazasız sürüşler.
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
mt25'in abs'den önce düzgün lastiğe ihtiyacı var irc denen lastik felaket.
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Ben olsam, ki aynı yoldan geçtim, ABS'si olmayan bir motosiklet almam; hele ki o paralara. MT25 güzel motosiklet fakat ABS gerçekten çok çok önemli. Ben bu sebepten D400 aldım, memnunum.
 
Katılım
22 Şub 2021
Mesajlar
27
Evet arkadaşlar konuyu hortlatmak istedim :)

Zamanında böyle bir konu gündeme gelmiş; okuduğum kadarıyla mt25 görüşü ağır basıyor.

Yenilenen 400 ug versiyonu ve yine yenilenen mt25-r25 serisindeki ciddi farklılıklar ve aynı zamanda fiyat uçurumunun daha da artması sonrası bu karşılaştırmayı tekrar yapmakta fayda var bence.

Hem şehir içi hem şehirler arası ufak gezilerde ihtiyaçlarımı karşılayacak, nispeten az rüzgar yemek için ön cam takılmış bir dominar 400 ile R25(ya da mt25) arasında fiyat/fayda da göz önünde bulundurularak sizin tercihiniz ne olur?

Bana günümüz şartlarında dominar ağır basıyor gibi geliyor.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Vay be fiyatlara bak. 19bine sıfır dominar almıştım. Şimdi ikinci eline 32bin verdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst