- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 236
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
mt 25 e geçtin galiba değil mi?
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
mt 25 e geçtin galiba değil mi?
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...
Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum![]()
Benim motorum 190’da kesiciye girmiyor daha. Almam yeminle almam :queen:
Alırsam eski kasa kara düzen cbf500 akar :bounce:
Ben de eski Cbf 500'lere hastayım da yakıt tüketiminin aşırılığı beni korkutuyor.
Peh devir çevirmeyen motor. Benimki 14000drvir full, 15000’i redline’da görüyor![]()
Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına?CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.
ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı dikerşehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı dikerşehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
Ben daha 3,9l/100km'den daha yüksek bir sarfiyat yaptıramadım CB500F'e. Yazın ort. 3.6l...