Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.

Dominar kesmiyor seni yeni olanı da sana yetmeyecek. Çare temiz CBF500. CB500F eski cbf500 kadar iyi gitmiyor.

Bir tane var bütçeyi toparlarsam alacağım. 56 beygir motor alt devirleri de dolu. Sende benim gibi kütlesi yüksek birisin düşük hacimli motorlar biz binince gereğinden fazla yakıyor zaten. O yüzden cbf500 yakıt konusunda o kadar korkutmasın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim kararım kesin bu sefer ya cbf500 bulurum aynen dediğin gibi sıfırdan yaparım. Yada Yamaha mt-07 alırım. Artık yeter. Cbf500 eskiden beri çok hoşuma gidiyor. Lakin abs için mt-07’de kovalayabilirim. Pek kullanmasam da elimin altında kalsın.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
MT7 virajlarda tatmin etmez diye düşünüyorum, önce bir test etmeni öneririm.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...

Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum ;)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...

Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum ;)

Benim motorum 190’da kesiciye girmiyor daha. Almam yeminle almam :queen:

Alırsam eski kasa kara düzen cbf500 akar :bounce:
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Belli bir kütle ve hacim üzerindeki kişiler de 250cc zaten sınıfının üzerinde yakıyor. Misal bende motor sürekli artçılı gibi gidiyor. 190 boy ve 120 kg üzerinde olduğum için cbf500 daha düşük devirlerde daha az gaz ile yeterli gücü üreteceğinden aynı hesaba geliyor.

CBF500 ile değil ancak vstrom 650 ve vstrom 1000 ile test ettim bu durumu. Vstrom 1000 daha az yaktı. :queen:

Tabi ki cbf500 karbüratörlü olduğundan ekstra şüphe uyandırıyor ancak eskiden bir iki ay kadar kullandığım için beni korkutmuyor. Yeni CB500F de beni pek cezbetmedi gitmiyor pek. Parçalı bulutlu bu günlerde cepten çok para çıkmadan alınabilecek pek motor kalmadı.



Alternatif fikirlere açığım :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bir ara cbf500 alıp komple toplamayı düşünüyordum. İşte o abs mevzusuna takılmıştım. Yoksa kara düzen motor en iyisi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına? :) CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
N'abak deviri? Bizimkinin yarısı torku yok :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Peh devir çevirmeyen motor. Benimki 14000drvir full, 15000’i redline’da görüyor :p

ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker:) şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına? :) CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.

Güç geç geliyor. Yani cbf500'ün yanında baya sönük. Ayrıca artçı için yer yok. Emisyon sınırlamaları olmamasının da etkisi ile 6. viteste en ölü noktadan dahi gaz yiyor cbf500. Rampa vs dinlemiyor zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------

ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker:) şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.

Rampa da benim, 185kg tnt250 yiyor r25'i garip bir şekilde. Düzde tabi uzayıp gidiyor. Gerçi yazılım attığımdan beri ben oynuyorum artık :queen:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Konu başlığında yazan "Dominar" modelinden azıcık mı ne sapmış konu sanki :cyclopsan :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker:) şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.

Ben daha 3,9l/100km'den daha yüksek bir sarfiyat yaptıramadım CB500F'e. Yazın ort. 3.6l...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Aynı yola aynı şekilde gitsek senin 250'den az yakar eminim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst