CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
250 NK kullnıcıları şeklinde ayrı bir sayfa açalım bence. Sayımız artmaya başladı. Etti üç :)

Peki ilk izlenimler nasıl? Memnun musunuz makineden?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

moturun canlı gördüğüm an bayıldım şekline. Daha çok kullanma fırsatım olmadı. Kapalı garajda sürebildigim kadar sürdüm. ABS devreye giriyor denedim 25 km de kaydırmak mümkün değil. Gösterge çok güzel. Arkadaşımın 2017 Honda CBR 250r i var onun dediğine göre kullanması daha zevkli daha Atik bir motormus.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Evet, ilk hızlanma güzel bence de. Beygiri Honda'dan daha az gözükse de maksimum torku daha erken devirde verdiğinden 0-100 hızlanması daha atik. Aynı şekilde, kullanımı bence de daha zevki ve kesinlikle yormuyor. Şimdi insan kendi yoğurduna ekşi demez, eyvallah... Ama cidden şu ana kadar sevemediğim özelliği yok gibi. Eksilerinden de bahsedecek olursak: Altıncı viteste performans tatmin etmiyor bence. Son hız hâlâ denemedim ama bu konuda da Yamaha'nın çok gerisinde kalacağı aşikar. Honda'nın ise yine bir tık altında kalabilir. Yine eksi yönlerinden biri de motota uyumlu aksesuar bulmakta zorlanıyorum. Universal bir şeyşer uyduruyorum. Bitince görselleri paylaşacağım.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Yaşadığım yerde her motora göre sağlam takoz yapan bir usta var. Hem de 150-200 tl maliyetle. Ama ben AliExpress'ten sipariş vermeyi düşünüyorum. 65-80 dolar arası takozlar var.
Şimdilik tank ve yan pedler uydurdum. Jant şeridi filan aldım ama onları henüz uygulamadım. Tatil dönüşü hepsini uygulayıp foto paylaşırım.
 
Katılım
26 Eyl 2018
Mesajlar
28
Hiç uğraşmayın brn ali express ten 2000 yr yakın alışveriş yapyım cf moyo aksesuar ları kapıma kadar geldi orta ayağından grenaj korumasına kadar herşey var
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
65-80 dolar da az para değil ki 400 TL den fazla yapıyor. Ben uydurma birşeyler yaptıracağım
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85




Üstteki şu anki dolar kuruna göre AliExpress'ten kargo dahil 350 tl. İkinci fotodaki ise 200 tl. Maliyet kesin olmuyor, değişebiliyor. 150 tl fazla olmasına ve 1 ay bekleyecek olmama rağmen AliExpress'ten almak daha mantıklı. Tasarıma bakınca kararı vermek zor değil :)
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
Estetik olarak kesinlikle Aliexpressteki takozları öneririm.

Bu takozları 400NK'mda kullanıyorum. Mıcırlı bir alanda ayağımın kayması sonucu motoru hafif bir şekilde sağa yatırdım. Takozlar uzun olduğundan dolayı motorum herhangi bir hasar almadı. Takoz işini yeterince yapıyor.

Ayrıca bu takozları kullanırsanız sivri kısımlarını motorun önüne bakacak şekilde montaj ettirmenizi tavsiye ederim. Sivri kısımlar bacaklarınıza doğru bakarsa olası bir kazada bacağınıza zarar verebilir.


V9MgVV.jpg


v6pQER.jpg
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ali expressteki takozlar çok iyi gerçekten de 30$ üzeri vergi binmeyecek mi birde ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

Evet, ilk hızlanma güzel bence de. Beygiri Honda'dan daha az gözükse de maksimum torku daha erken devirde verdiğinden 0-100 hızlanması daha atik. Aynı şekilde, kullanımı bence de daha zevki ve kesinlikle yormuyor. Şimdi insan kendi yoğurduna ekşi demez, eyvallah... Ama cidden şu ana kadar sevemediğim özelliği yok gibi. Eksilerinden de bahsedecek olursak: Altıncı viteste performans tatmin etmiyor bence. Son hız hâlâ denemedim ama bu konuda da Yamaha'nın çok gerisinde kalacağı aşikar. Honda'nın ise yine bir tık altında kalabilir. Yine eksi yönlerinden biri de motota uyumlu aksesuar bulmakta zorlanıyorum. Universal bir şeyşer uyduruyorum. Bitince görselleri paylaşacağım.

Bu motorun artçı tutamaçları için yorumunuz nedir ?
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Ali expressteki takozlar çok iyi gerçekten de 30$ üzeri vergi binmeyecek mi birde ?

Canım Türkiye'mde şans işi o, genelde(%90) vergi binmiyor. Şanssızsanız gümrüğe girer ve yine 5,10 tl gümrük girdi çıktı parası ile yırtabilirsiniz, daha da şanssızsanız Avrupa birliği ülkelerinden geliyorsa %18, bunun dışındaki ülkelerden geliyorsa %20 gümrük yiyebilirsiniz. Motosiklet için 180$lık ön-arka kamera sistemi aldım, gümrüğe girmiş ve çıkmış, 5,10 tl ödedim sadece. 44$lık 2 kişilik arcade kol+düğme talkımı aldım, gümrüğe girmiş, çıkmasını bekliyorum(arada 22$'ı geçen bikaç şey daha aldım, hiçbiri gümrüğe girmedi).

Ceptelefonu, parfüm benzeri sıvı ürünler gibi tam yasaklı olan şeyler olmadığı sürece tamamen orada çalışanların keyfine kalmış bir durum gözlemlediğim kadarıyla. Ben alırken %20 gümrük ücretli olarak kabul ediyorum fiyatı, gümrüğe girmeyince daha da karlı hissediyorum(zaten buradakinden uygun fiyatlı oluyorlar genelde, daha da ucuz oluyor) :D Ha, cep telefonu geldiğini de gördüm ancak verilen paraya göre alınan risk çok daha fazla oluyor bu durumda tabii.

4 senede küçüklü büyüklü 130 küsür alışveriş yapmışım, 1 kere gümrük ödedim. 3-5 defa da ödemiş olsam yine de kârım burdan almaya göre bayağı fazla olurdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Gümrük sınırı 35 dolar olması lazım. Satıcılar zaten siz söylemeseniz bile faturayı 35 dolardan küçük kesiyorlar. Böylece gümrüğe takılma olmuyor. Ben de yollardır AliExpress'ten alılveriş yaparım, bir kez bile gümrük ödemedim.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Gümrük sınırı 35 dolar olması lazım. Satıcılar zaten siz söylemeseniz bile faturayı 35 dolardan küçük kesiyorlar. Böylece gümrüğe takılma olmuyor. Ben de yollardır AliExpress'ten alılveriş yaparım, bir kez bile gümrük ödemedim.
Gümrük sınırı 22avro(24$ civarına denk geliyor). Faturayı küçük kesseler de bazen kontrol yapılabiliyor ve bu durumda sizden ödeme evrakları ve aldığınız sayfadan fiyat görüntüsü bilgisi istiyorlar. Onlara da inanmazlarsa kendileri internetten bakıyorlar. Olması küçük bir ihtimal ancak yine de mümkün, bana sadece 1 kere denk geldi(Aynı aksiyon kamerasından 2-3 ay arayla 3 tane almıştım, sadece 3.'sü gümrüğe takılmış ve %20 vergisini ödemiştim).
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Artçının tutamağı için herhangi bir yer yok. Artı size sarılmak zorunda. Ha bana göre hava hoş. Asla artçı almam ardıma.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben bu motoru canlı canlı görerek aldım ama artçı tutamağı olmadığını fark etmedim. Gerçi olsa da bende artçı ile binmek için almadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Hocam sizin sigortada motorun adı ne geçiyor. Benim sigortacı cf moto 250.nk geçmiyor diye 150 NK olarak yapmış.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Aynen. Benimkini de 150 NK diye yazdılar. Sorun olmaz. İleride model bilgisi sisteme işlenirse zeyil yapılır. İşlenmezse de sorun yok, motor ve şase nuumarası önemli.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Motosikletinde lastiğini değistiren oldu mu, olduysa hangi markayı tercih ettiniz arkadaşlar?

Arka lastikte ölçü 160/60 R17, bunu 170/60 taban ölçüsüyle değiştirsek sıkıntı yaratır mı acaba?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Motosiklette anahtar takımı çıktı mı ? Kullanma kılavuzunda koltuğun altında diyor ama arka koltukta öyle birşey yok bende.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst