- Katılım
- 6 Nis 2009
- Mesajlar
- 339
iki motorda da 40-50 km geçmeyecek şekilde gidiyordum (solun solunda)ben pek o yüzden güce bağlamamıştım. ama tekerlek konusu hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim.
https://youtu.be/_ao4nVhAwvo?t=371
iki motorda da 40-50 km geçmeyecek şekilde gidiyordum (solun solunda)ben pek o yüzden güce bağlamamıştım. ama tekerlek konusu hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim.
İyi mi yaptım, kötü mü yaptım bilmiyorum ama bugün sadece "Bakayım bi', fiyat alayım." diye uğradığım bayide listemdeki motosikletlerden biri olan CfMoto 250 NK'yi almış bulundum. Hem de öyle pazarlık dahi yapmadan. 18.500'den vade farksız 9 taksitle aldım motosikleti. Aldığım anda bile "Ya Dominar 400 alacaktın, dur yapma!" dediysem de almış bulunduk.
Düşündüm, ihtiyacım olan bütün donanımı ve asgari düzeyde kaliteyi veriyor. ABS önemli. MT 25'i eledim. Dominar'ın titreşim mevzu meşhur. 400 NK ilk göz ağrım diyebileceğim bir makineydi; ama kronik sıkıntıları vazgeçirdi. Motosiklete ara vermiştim 3 yıl kadar. Her ne kadar cc küçük olacak olsa da bana işime gidip gelirken günde 45 km kullanabileceğim pratik bir makine. Kafama yatmadı mı, doydum mu... Mesele değil. Piyasanın 2 bin lira aşağısına verir yine satarım. Mesele şu: Sıfır ve garantili motosiklet her zaman daha çekicidir benim için. Bu yüzden ikinci el bir Japon düşünmedim. ABS önemli. O yüzden MT 25 de düşünmedim. ÖTV indirimden sonra zamlanan CB250R'ı ise hiç söylemiyorum. Ha gönül ister NC750X ama o güne kadar bunlarla idare edeceğiz.
İlk izlenimlerimi ve kullanım özelliklerini ileride tarafsız bir biçimde paylaşırım.
İyi mi yaptım, kötü mü yaptım bilmiyorum ama bugün sadece "Bakayım bi', fiyat alayım." diye uğradığım bayide listemdeki motosikletlerden biri olan CfMoto 250 NK'yi almış bulundum. Hem de öyle pazarlık dahi yapmadan. 18.500'den vade farksız 9 taksitle aldım motosikleti. Aldığım anda bile "Ya Dominar 400 alacaktın, dur yapma!" dediysem de almış bulunduk.
Düşündüm, ihtiyacım olan bütün donanımı ve asgari düzeyde kaliteyi veriyor. ABS önemli. MT 25'i eledim. Dominar'ın titreşim mevzu meşhur. 400 NK ilk göz ağrım diyebileceğim bir makineydi; ama kronik sıkıntıları vazgeçirdi. Motosiklete ara vermiştim 3 yıl kadar. Her ne kadar cc küçük olacak olsa da bana işime gidip gelirken günde 45 km kullanabileceğim pratik bir makine. Kafama yatmadı mı, doydum mu... Mesele değil. Piyasanın 2 bin lira aşağısına verir yine satarım. Mesele şu: Sıfır ve garantili motosiklet her zaman daha çekicidir benim için. Bu yüzden ikinci el bir Japon düşünmedim. ABS önemli. O yüzden MT 25 de düşünmedim. ÖTV indirimden sonra zamlanan CB250R'ı ise hiç söylemiyorum. Ha gönül ister NC750X ama o güne kadar bunlarla idare edeceğiz.
İlk izlenimlerimi ve kullanım özelliklerini ileride tarafsız bir biçimde paylaşırım.
kdiner ve akgokhan... İyi dilekleriniz için sağ olunuz.
Dediğin gibi. ÖTV'den sonra CB250R alırım diyordum; ama seninle aynı duyguyu yaşadım zammı görünce. Kredi kartını Yapı Kredi Word'e böldürdüm. 9 taksit. Aldığım bayi de Kuşadası Motorcum. Şöyle bir durum var: Bayiler kendileri çekince illa bir faiz biniyor. Bunlar mail order yoluyla başka firmalardan çekim sağlıyor. Peşin fiyata taksit oluyor. Bunu her bayi yapamıyor ya da uğraşmıyor.
Bu arada ben aldığım motorun hidrolik debriyaj olduğunu sanıyordumYanlış mı biliyorum acaba?
İyi mi yaptım, kötü mü yaptım bilmiyorum ama bugün sadece "Bakayım bi', fiyat alayım." diye uğradığım bayide listemdeki motosikletlerden biri olan CfMoto 250 NK'yi almış bulundum. Hem de öyle pazarlık dahi yapmadan. 18.500'den vade farksız 9 taksitle aldım motosikleti. Aldığım anda bile "Ya Dominar 400 alacaktın, dur yapma!" dediysem de almış bulunduk.
Düşündüm, ihtiyacım olan bütün donanımı ve asgari düzeyde kaliteyi veriyor. ABS önemli. MT 25'i eledim. Dominar'ın titreşim mevzu meşhur. 400 NK ilk göz ağrım diyebileceğim bir makineydi; ama kronik sıkıntıları vazgeçirdi. Motosiklete ara vermiştim 3 yıl kadar. Her ne kadar cc küçük olacak olsa da bana işime gidip gelirken günde 45 km kullanabileceğim pratik bir makine. Kafama yatmadı mı, doydum mu... Mesele değil. Piyasanın 2 bin lira aşağısına verir yine satarım. Mesele şu: Sıfır ve garantili motosiklet her zaman daha çekicidir benim için. Bu yüzden ikinci el bir Japon düşünmedim. ABS önemli. O yüzden MT 25 de düşünmedim. ÖTV indirimden sonra zamlanan CB250R'ı ise hiç söylemiyorum. Ha gönül ister NC750X ama o güne kadar bunlarla idare edeceğiz.
İlk izlenimlerimi ve kullanım özelliklerini ileride tarafsız bir biçimde paylaşırım.
Siyah olanı için kapora verdim. Nasipse Pazartesi günü kredi kartına faizsiz 9 taksit e alıyorum.
Hayırlı olsun diyelim mi? Aldınız mı motosikleti?