- Katılım
- 8 Tem 2018
- Mesajlar
- 8
kaç aydır kullanıyosun bu led farı?
Eğer sorduğunuz benimki ise, 2 ay anca oldu.Temmuz başında aldım motoru, 300 bakımında taktırdım farı. Zenon istememe rağmen, yetkili servis ısrarla bunu önerdi.
kaç aydır kullanıyosun bu led farı?
Arkadaşlar selam. Öncelikle incelediğim kadarıyla bilgim var bu markayla ilgili. Değerli yorumlarınıza ihtiyacım var. Kasım ilk hafta ilk motorumu alacağım nasip olursa. Yamaha r 25'e kitlenmişken bu motorun 650cc olanı aklıma takıldı. Aradaki fiyat farkı benim için önemli fakat biraz daha zorlarım diye düşündüm. 650 nk hakkında çok yazılmış çizilmiş makale ve yazı bulamadım. Bu motor iyi mi? Ülkemizde tuttu mu? Elden çıkartırken satışta problem çıkar mı gibi soruların yanıtını bulamadım.
Tarz olarak çok farklı modellerin arasında kalmışsın diyebilirsiniz. R25 daha çekici geliyor gözüme ama yaşta olmuş 37 gençlerle kapışacak değilim ve yaş olgunluğuna yakışan bir motor da olsun istemiyor değilim. Uzun lafın kısası cf 650 nk alıp sorunsuz 4-5 sene kullanır mıyım? Zaman ayırıp yazarsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar dilerim.
İncelemeyi izledim hocam. Adamlar yeni model getiriyorlar deneme sürüşü yaptirmiyorlar. Şahsen ben deneme sürüşü yapmadan motor almam.kapali kutu resmen. Ucuz da değil.
Ben 2 ay 250 nk kullandım sonra iade edip 650 mt aldım. Sorularınız varsa yanıtlayabilirim.
Motoru nasıl iade ettim aldığım bayi çok içten dürüst bir adamdı reklam yapmıyayım herkes 250 ile başla 250 250 diyordu ama 250 lik motorlar hep küçük kalıyordu altımda ama bir yanda da korkuyordum 650 lik makinalardan cf magazasında bumu şumu bumu şumu derken sahibi ya al 250 yi yatmadı mı getir uyguna alır değiştiririz aklın kalmasın dedi. Dediğini de yaptı çok ufak bir tutar düştü aldığım paradan geri aldı.250 nk çok rahat bisiklet gibi motor ondaki rahatlık ve cesaret ile geçtim 650 lik motora. Motor çok güzel kıvrak hafif dengeli ben 1000 km kullandım rodaj dönemi 4.5 gibi yakıyordu ama ben devirli kullanıyordun. İade sebebim altımda küçük durması ve naked olduğundan dolayı 120 km hızlarda belirli bir süreden sonra tokat yemiş gibi oluyordum. Yaşdan dolayı da olabilir naked ss ler yerine cruser endurokar daha bana hitap ediyormuş onuda farkettim. Bu arada tecrübeli arkadaşlara sorayım eskiden 250 nk da solun solunda rahat hiç ip gibi sarsılmadan gidiyordum ama 650mt ile ne zaman o beyaz çizgiye değsem sanki üzerine yağ dökülmüş gibi tekerler kayıyor 1 2 defa dedim baktım sakata gelicem bıraktım ama 250 nk da benim için normal yoldan farkı yoktu solun solunun. 650mt de metzeler var üstüne üstlük. Neden bu farklılık sizce.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
20 ye aldım 19 a geri verip 650 mt aldım. Bütün aksesuarları ali expressteb aldım. Yedek parçalık bir durumum olmadı daha olursa da ali expres max 3 haftada geliyor her şey var zaten. Ben mt yi aldıktan sonra Tur camı ,elcik koruma, gidon yükseltici, koruma demiri.orta ayak aldım hepside geldi bu saydıklarımın hepsi 2000 tl civarı tuttu. Baktım herşey geliyor ön arka kamera (110 tl)+ start stop keyless go (120tl) de sipariş verdim ama daha taktırmadım.
Motoru nasıl iade ettim aldığım bayi çok içten dürüst bir adamdı reklam yapmıyayım herkes 250 ile başla 250 250 diyordu ama 250 lik motorlar hep küçük kalıyordu altımda ama bir yanda da korkuyordum 650 lik makinalardan cf magazasında bumu şumu bumu şumu derken sahibi ya al 250 yi yatmadı mı getir uyguna alır değiştiririz aklın kalmasın dedi. Dediğini de yaptı çok ufak bir tutar düştü aldığım paradan geri aldı.250 nk çok rahat bisiklet gibi motor ondaki rahatlık ve cesaret ile geçtim 650 lik motora. Motor çok güzel kıvrak hafif dengeli ben 1000 km kullandım rodaj dönemi 4.5 gibi yakıyordu ama ben devirli kullanıyordun. İade sebebim altımda küçük durması ve naked olduğundan dolayı 120 km hızlarda belirli bir süreden sonra tokat yemiş gibi oluyordum. Yaşdan dolayı da olabilir naked ss ler yerine cruser endurokar daha bana hitap ediyormuş onuda farkettim. Bu arada tecrübeli arkadaşlara sorayım eskiden 250 nk da solun solunda rahat hiç ip gibi sarsılmadan gidiyordum ama 650mt ile ne zaman o beyaz çizgiye değsem sanki üzerine yağ dökülmüş gibi tekerler kayıyor 1 2 defa dedim baktım sakata gelicem bıraktım ama 250 nk da benim için normal yoldan farkı yoktu solun solunun. 650mt de metzeler var üstüne üstlük. Neden bu farklılık sizce.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
20 ye aldım 19 a geri verip 650 mt aldım. Bütün aksesuarları ali expressteb aldım. Yedek parçalık bir durumum olmadı daha olursa da ali expres max 3 haftada geliyor her şey var zaten. Ben mt yi aldıktan sonra Tur camı ,elcik koruma, gidon yükseltici, koruma demiri.orta ayak aldım hepside geldi bu saydıklarımın hepsi 2000 tl civarı tuttu. Baktım herşey geliyor ön arka kamera (110 tl)+ start stop keyless go (120tl) de sipariş verdim ama daha taktırmadım.