CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
bnm cf dede krank sorunu yaşadık fabrika değşim yaptı ama motorun toplanmasında bnde sorunlar yaşadım kablolar yanlış yerden geçmiş titreşim sesleri kırılan bazı plastik parçalar eksik ufak tefek şeyler şimdi vites göstergesi saçmaladı..4000km oldum tipi gzl olmasa çekilicek çile diil bi daha alırmıyım asla
 
Katılım
15 May 2018
Mesajlar
10
Vites 6 dayken 1 ve 5 teyken 6 gösteriyor. Motor çalışırken ayaklığı açınca motor artık kendini durdurmuyor.bir kere statör yaktı.yedek parçası çok pahalı ve gelmiyor.ama sürmesi keyifli ve artçısız rahat motor.servis kalitesi iyi olsa 15 bin km kullanılır. Bu arada henüz 3500 km deyiz ve Rodajı çok çok dikkatle yapıldı viteste 2 den 3 e geçerken gelen seslerin sebebi devri tutturamamak ben motora bağlamıyorum bu sorunu ara gazla devri artırınca sesler düzeliyor
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
genel olarak kronik sorunları var 2.den 3 bazı devirlerde zor geçiyor ve bu uzun vadede dişlere zarar biz 2 nk400 aldık arkadaşımla aynı anda bütün sorunlar aynı sadece ben rodajda krank kestim. ufak sorunlar giderilse 2.nesil daha gzl sürülebilir.
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
14
Bu adaylar otomotiv varya onlar kadar üçkağıtçı insanlar yok

Telefonda motul 7100 yag ile bakımın ne kadar olacagini sordum 300 TL dedi sefa diye bir şahıs ayrıca zincir bakkmida var denildi şaşırdım bu fiyata çok iyimisi dedim randevu aldik gittik diyorum ki motorsiklet cok yakıyo emsallerine göre bakabilirmi usta acaba diye olur söylerim bakar dedi bakım bitti fiyat çikardilar 400 tl diyorum telefonda 300 dediniz hatta zincir bakımı felan dediniz yok siz yanlış duymuşsunuzdur diyo yav ben ne konuştuğumu biliyorum hatırlıyorum diyorum bende biliyorum ne konuştuğumu siz yanlış duymusunuduymu diyip iddalaşarak musteriyle konuşulmayacak bir üslupda konuşuluyor bide sinirli sinirli tavırlar bakışlar ustjne ozaman motul 5100 fiyatından yapalım bari diyip 350 TL fiyat çıkardılar lanet olsun diyip verdim motorun başına bı gittim sağında solunda vidası yol rulmanları eksik zincir bakimi zaten yapmamışlar söyledim bakın burasi eksik felan diye geldiler baktı bakımını yapan çocuk saolsun yola çıktım gidiyorum yolda grenajda titreme var baktım ki gene içeride vidaları eksik kendim söküp kendim yaptım tamirini sizide Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın verdiğim para kuruşuna kadar helal etmiyorum oradaki bir adam gibi adam bakımını yapan arkadaslar sefa denilen şahısda allah senide bildiği gibi yapsın hakkom helal değildir buraya gidecekseniz gitmeyin abi gidin daha düzgün işinin ehli insanla konusmasini bilen emekçi yerlere gidin.

Olay budur arkadaşlar bundan sonraki bakımlarını işin ehli bı yer arıyıp bulup oraya gitcem.

Fazla yakıt tüketimi ile ilgili sorun olduğunu düşünüyordum onuda yaptıramadım bakımda başıma gelenlerden dolayı 7 lt lere kadar yakıyor valla en düşük 6.4 lt gördüm 2bin kmdir kullanıyorum benzin yetismiyo valla kara kara düşünüyorum napcam diye.
 
Katılım
15 May 2018
Mesajlar
10
Bu üçerler motor hakkında düşüncesi olan var mı tuzladaki

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

Dostum senin motordan gelen sesi tam olarak tarif edebilir misin rica etsem
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
23
Merhaba,
Ben chopper surucusuyum ,suzuki savage LS 650 kullaniyorum. Cf moto NK 400 u merak ettigimden Tum 18 sayfa yida okudum .Anladigim şudur ; cinli makineye bulasacagina 2. El az km li,kazassiz,temiz bir japon almak hala ve hala daha mantikli.
Ornegin ; beniim makinem 2003 model, 15 yasinda ( 2003 yilinda dogan bi cocuk bu sene liseye basliyor) ama gümbür-gümbür gidiyor,kromajlarina gunes vurunca hala gozlerimi kamastiriuor.15 yasinda bir cin mali motor gordunuzmu.trafige cikmasin,sadece oldugu yerde dursun desen bile durmaz paslanir,curur,dokulur
 
Katılım
15 May 2018
Mesajlar
10
Bir at değil ama asla ve asla bir eşek de değil.ikisinin arası bir katır diyebiliriz.asla bir Japon değil ama fikibok bi Çinli de değil.beklentiyi Japon motoru seviyesinden bi tık düşürürsen memnun kalırsın
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Bajaj dominar 33 bin tl olmuş 2018 i , Demekki yakında CF de zam yapar hazırlıklı olun :)
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Uzun süredir foruma girmedim. Gelmişkende güncel fotolarımdan atayım. Baktım ki fiyatlar uçmuş, malum elimizdekilerin kıymetini bilmek gerekir bundan sonra.

Ordu ve Giresun 400nk'ları... :cherry:




Buda benim ilk gözbebeğim. Satılığa çıkardığımda bir arkadaş satın aldı. Hala çiçek gibii maşallah :thumleft:
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
14
Arkadaşlar ortalama yakıt tüketimlerinizi yazmanız mümkün müdür şimdiden teşekkürler
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
Arkadaşlar ortalama yakıt tüketimlerinizi yazmanız mümkün müdür şimdiden teşekkürler


Yaklaşık 33 litre benzin ile 740 km yol yapmışım. Ortalama olarak 4,45 civarına denk geliyor. Kullanırken 9bin devri çok geçmemeye çalışıyorum.

Daha öncelerde 5,3 litreleri görmüştüm. O günden sonra daha sakin ve düşük devirlerde kullanmaya başladım :queen:
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
Servis olarak istanbulda kyl motor u tek geçerim tavsiye ederim ktm bayisi zaten cf nin de yetkili servisi diğer çin dükkanlarına gitmeyi bırakın misler gibi hizmet alın.

Koruma takozu olarak hangi modeller bizim motorlara oluyor arkadaşlar alacağım ancak uymaz diye korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim

Bu arada 8500 km deyim maşallah diyelim hiçbir sıkıntısı yok motorumun mevsim bitmeden 10.000 bakımını yapıp öyle kapatmak istiyorum sezonu :)
 
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
34
eksoz değişimi yapacaksanız güç kaybınada hazır olun arkadaşlar yada paraya kıyıp manifolttan bişi yaptırıp hem gzl ses hem performans almak mümkün..
 
Katılım
8 Tem 2018
Mesajlar
8
400 NK ile an itibari ile 1800 km'yi devirmiş bulunuyorum. Motosiklete yaptığım/yaptırdığım uygulamaları sizlerle paylaşmak isterim.
Honda koruma takozu- 700 TL (montaj demiri özel yapıldı)
Tankpad 65 TL, n11'de çınarextreme isimli dükkan sahibi isme özel yaptı, sağolsun çok ilgili. isimsiz isterseniz 40 TL satış fiyatı şu anda.
Çamurluk sıyırıcı, gp kompozit-210 TL (an itibari ile 999 TL'ye yükselmiş!)
Kuyruk kısaltma, sincan oto sanayinde-25 TL :)
LED farlar-100 TL, ama hiç memnun kalmadım, kısa far neredeyse hiç aydınlatmıyor, değiştireceğim.
Ankarada CF MOTO sahipleri varsa, tanışmaya gezmeye beklerim. 650 NK sahibi güzel bir kardeşimle tanıştım tesadüf eseri, kuyruk kısaltma işlemine o yardımcı oldu sağolsun.

45117b0eb514.jpg
[/url][/IMG]

fcd20840f641.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
36
400 NK ile an itibari ile 1800 km'yi devirmiş bulunuyorum. Motosiklete yaptığım/yaptırdığım uygulamaları sizlerle paylaşmak isterim.
Honda koruma takozu- 700 TL (montaj demiri özel yapıldı)
Tankpad 65 TL, n11'de çınarextreme isimli dükkan sahibi isme özel yaptı, sağolsun çok ilgili. isimsiz isterseniz 40 TL satış fiyatı şu anda.
Çamurluk sıyırıcı, gp kompozit-210 TL (an itibari ile 999 TL'ye yükselmiş!)
Kuyruk kısaltma, sincan oto sanayinde-25 TL :)
LED farlar-100 TL, ama hiç memnun kalmadım, kısa far neredeyse hiç aydınlatmıyor, değiştireceğim.
Ankarada CF MOTO sahipleri varsa, tanışmaya gezmeye beklerim. 650 NK sahibi güzel bir kardeşimle tanıştım tesadüf eseri, kuyruk kısaltma işlemine o yardımcı oldu sağolsun.

[url=https://eksiup.com/45117b0eb514][url]https://s1.eksiup.com/45117b0eb514.jpg[/url][/url]

[url=https://eksiup.com/fcd20840f641][url]https://s1.eksiup.com/fcd20840f641.jpg[/url][/url]



250NK'daki gibi kuyruk altında sadece sinyaller kalsa, plakayı ve plaka ışığını arka çamurluğa taşıyabilirseniz daha güzel olur sanki. :wiinkk:

Ben kendi motorumda aşağıdaki ledi kullanıyorum. Kısa ve uzun performansından gayet memnunum. Hatta selektör yapınca baya etkili oluyor :bounce:

Led'in linki

Tekerinize taş değmesin


UTB8XfjABVfFXKJk43Otq6xIPFXag.jpg
 
Katılım
8 Tem 2018
Mesajlar
8
250NK'daki gibi kuyruk altında sadece sinyaller kalsa, plakayı ve plaka ışığını arka çamurluğa taşıyabilirseniz daha güzel olur sanki. :wiinkk:

Kuyruk kısaltmayı, çamurluk sıyırıcıyı kapattığı için yaptım aslında. Maksat, onu görünür kılmaktı yani. Ama fikir güzel. Led konusunda da, parasını ödeyip taktırdığım için değişim isteyeceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst