Motosiklet piyasasının hali nedir?

Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
İlacın Benelli BN251 ABS olabilir. Sıfırını 14.800'e falan veriyorlar bayiler şu sıralar ...

144'ü görüyor; 145'de kesiciye giriyor.

0-70 Km/h hızlanması çok iyi. 70-120 Km/h hızlanması tatmin edici ...

100 Km/h anca giden 150 cc CR1'in üstüne ilk 250 cc motosiklete geçen biri olarak bana BN251 uçak gibi geldi :) ...
 
Katılım
30 Haz 2018
Mesajlar
63
üstad benelli markası benimde esasen dikkatimi çekiyor.Aslına bakarsan TRK 502 modeli epey güzel fakat,inceleme videolarını filan izleyince seçeneklerden çıkardım.

Benelli markasında TRK 502 de bazı kullanıcılar yedek parça tedarikindeki sorunlardan bahsetmişler,hatta aksesuar sorunları da mevcut mesela karter koruma yurt dışında var ama Türkiye'de yok bu sebeple bazı üreticiler özel aksesuar üretmeye başlamışlar.
ayrıca TRK 502 nin titreşim sorunundan bahseden inceleme videoları var yani anlattıklarına göre öyle böyle değil onca parayı ver bunlarla uğraş beni cezbetmiyor hocam
 

czi

Katılım
16 Haz 2018
Mesajlar
54
Sıfırı 10 bin lira olan x bir motoru
9 bin liraya satmaya çalışırsan oldu tatlım derler sana.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
sanırım 2.el piyasası da sıkıntılı.

2 aydır motorum ilanda ama arayan yok.

belki kış olmasının da etkisi vardır bilemiyorum ama bu kadar da olmamalıydı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
o sezon muhabbeti bitti artık insanlar yaz kış motora biniyor.. eskiden teknik ekipman teçhizat bu kadar yaygın değildi yada ulaşılamıyordu , kışlık montlar tulumlar ayakkabılar pantalonlar , kış lastikleri v.b .. şimdi her şeye uygun rakamlara ulaşılabiliniyor .. haliyle insanlarda sürüyor..

bir kar yağdımı yerde kar olursa istanbul için diyim oda toplasan toplam kış boyu 1 yada 2 kez kar yağar biraz sulu kar atar toplasan 2 hafta binmessin onun dışında gene binebilirsin.. zaten hemen ana alterleri anında açıyorlar temizliyorlar.. o sezon muhabbeti eskidendi..

olayın özüne dönersek piyasalar kilit. çevremdeki bütün arkadaşlarımın motorları satılıkda arayan soran yok adamları..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
sanırım 2.el piyasası da sıkıntılı.

2 aydır motorum ilanda ama arayan yok.

belki kış olmasının da etkisi vardır bilemiyorum ama bu kadar da olmamalıydı.

Sıfır piyasası uçuk. 250 lik motorlar 25-30 civarı, şaka gibi. Dolar zaten yüksekken getirilen %20 trajikomik ek vergiyle motosiklet piyasası iyice papi çülo oldu.

Sene başı 20 bine 4 silindir alırım diye düşünüyordum. Şimdi ikinci el 250 lik bakıyorum.
Kış dönemi en azından uygun bir 250lik scooter alırım temizinden diyorum, fiyatlar 16-17 den aşağı değil, vermem ki. Kimse de burnundan kıl aldırmıyor, satılmamasına rağmen fiyatlar tavan, ilanlar 2-3 ay duruyor. İyice yalan oldu piyasa. Gidip herhalde yine Hyosung alacağım, bir onun piyasası fırlamadı. Bildiğim motor, çıkma parçaya da zam gelmiyor :):thumright
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Sıfır piyasası uçuk. 250 lik motorlar 25-30 civarı, şaka gibi. Dolar zaten yüksekken getirilen %20 trajikomik ek vergiyle motosiklet piyasası iyice papi çülo oldu.

Sene başı 20 bine 4 silindir alırım diye düşünüyordum. Şimdi ikinci el 250 lik bakıyorum.
Kış dönemi en azından uygun bir 250lik scooter alırım temizinden diyorum, fiyatlar 16-17 den aşağı değil, vermem ki. Kimse de burnundan kıl aldırmıyor, satılmamasına rağmen fiyatlar tavan, ilanlar 2-3 ay duruyor. İyice yalan oldu piyasa. Gidip herhalde yine Hyosung alacağım, bir onun piyasası fırlamadı. Bildiğim motor, çıkma parçaya da zam gelmiyor :):thumright

yani fiyatı indirebildiğim kadar indirdim. satılmazsa çok ta önemli değil ama cbr250'yi bilen arayan soran yoksa diğer modelleri düşünemiyorum bile. artık yaza kadar binip yazın satmaya çalışacağım. fakat almak istediğim motorun (2.el yine) fiyatı da yazın artacak, o zaman da onu alamayacağım. bakalım neler olacak.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
faizler düşmediği, motosiklete getirilen vergiler düşmediği müddetçe motosiklet piyasasından hiç bir şey olmaz. yer gök 50cc saçma sapan motorlar kaynar
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
İncelemeleri boş ver bir test sürüşü yap bence.Bende RS200 vardı yani bajajdaki titreşimle mukayese etme.Titreşim var dedikleri Bajaj göre değil bmw honda yamaha ya göre var diyorlar.
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
182
Uzun zamandır maxi scooter bakıyorum,forza 250 ve X-max abs özellikle. Şu an sıfır yeni kasa xmax 25 bin lirayken adam 2.elini en düşük 24 e koymuş,fazlasına koyan akıl yoksunu arkadaşları söylemiyorum bile. Bu ortamda 2.el motosiklet mi alınır ? İnsanlar gerçekten kafayı yemiş durumda bence.
 
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
174
2. el piyasası çıldırmış. Dükkanlar da kafayı yemiş. 2018 0 KM ABS R25 26.900'e satan dükkanlar varken aynısını başka bir yer 33.500 bine satıyor... Neden abi kim alır onu ne farkı var benim bilmediğim bir şey mi var olayı ne öyle satmasının ?
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
y65EEj.jpg
maalesef böyle gerzeklerin doldurduğu bir piyasa var. At kafalıya bak sen ya. Rodaj için benzin harcamak neymiş lan?
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Adam haklı ... öyle deme .. 1000 km için kaç litre benzin harcayacaksın... ki bu sürede hız da yapamayacaksın, 6 bin devirleri geçmeyeceksin... falan da falan ... :)

Hazır açılmış motor :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
Serbest piyasa.

isterse sıfırı 16bin iken 25 bin yazar. Eleştirmek kimseye düşmez.

Ha küfür edebilirsiniz o ayrı :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst