Motosiklet piyasasının hali nedir?

Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Onu indir, bunu kaldır, şunu sıfırla, diğerini ikiye katla.Enflasyona göbek attır, bir tavana, bir dibe. Ulan, hesap sorucak bir durgunluk bırakmadılar. Sade millet olaya dondu kaldı. Devletin bütcenin ebesini ağlattılar. Bir durmadıki, kim ne nekadar nasıl olmuş neler okacak bir netleşsin. Yağmurdan kaçanda doluya yakalacağını biliyorlar, bozmaz keyfini, of be, çaylarrr..
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
İşin özeti ; sitedeki en ucuz fiyatı yazan satıyor, aciliyeti olan mecburen bu yolu izlemek zorunda gibi algılıyorum. Mesela NC700 X/S lere bakıyorum 22.000 TRY ve üstü neredeyse hiç satılmıyor, ama kim 20.000 altını yazsa ( tercihen 18.000 - 19.000 arası ) ertesi gün yok .. Diğer adam da " ben o fiyata asla vermem " modunda .. hali ile çok bekleyecek .. Tabii benim verdiğim örnek kasası, motoru değişmiş bir model içindi ama artık millet " ölücü " ye muhtaç kalmış gibi duruyor.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
39
motorsiklet piyasası aşırı durgun tahmin etiğim kadarı ile nakit paranın faiz getirisi yüksek olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. zx6-r 2011 model motorsikleti ilana koydum 32bin tl kafamdakı rakam motorsikletin sıfırı 107bin tl 2 3 kişi geldi o kadar onlarda fiyatı 5 bın 6 bın altında almaya çalışanlar. bu süreçte motorsiklet satılmaz, satmaya çalışan zararına satar net.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben de hala bu işlere hayretler içinde şaşırıp kalıyorsunuz ya ona hayret ediyorum. yahu insanlar bi taraflarını yırttı memleketin ekonomik durumu için hala yazıp çizen bi sürü üye var, hiç mi takip etmiyorsunuz memlekette gündemi ya da hep mi aynı yerlerden takiptesiniz? Niye şaşırıyorsunuz ki? Te allaam ya.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
motosiklet piyasasını sahibinden.com değil alıcı satıcı belirler buna alışmak lazım... siteye göre makine alan herzaman zararlı çıkar...
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet piyasasını sahibinden.com değil alıcı satıcı belirler buna alışmak lazım... siteye göre makine alan herzaman zararlı çıkar...

Kesinlikle katılıyorum. Mesela 2016 model 6000Km de kazasız MT07 Almıştım arkadaşımdan. 31.000-TL'e aldım. Fakat taksitli olarak aldım. Hesap kitap yaptım ve kredi çeksem daha fazlaya geleceğini hesapladım. Geçen de 10.500KM'de ilana koydum 30.000-TL'e. 29.500-TL'e kadar inecektim. Şahsen bu arada ki farkı ben zarar olarak görmüyorum. Fakat kimisi aldığı parayı baz alarak satışı ona göre yapmaya çalışıyor sonuç olarak motosikletin fiyatları şişiyor diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst