Geçen yaz xmax motorumu satmiştim,cebimde kılçıksız 20bin gayme vardi,zorlasam 30bine çikarirdim.
Forumda,@Angrypower`le enine boyuna konuşmuştuk.
Nc700s(2012-2013)
Xt660(2011-2012)
Vstrom650(2009-2010)
Versys (2010-2011)
Veya 0km
Mt25
Dominar
Veya
Borca girerek mt07
Bir paraya baktim,bir servise baktim,kalktim birde yedek parçaya,aksesuara baktim,olmadi işletme giderlerine baktim..o arada evin yolunu bulamadim.
Sonra dedim ikinci el pulsar bakayim.
Cebime 8bin tl koydum
4 motor buldum,kurcuklanmiş,yag kaçiran,şanzimani öten..
Sağa çeken,sola çeken,motor yağina su kariştiran.vs.vs.
O arada,tvs satan bir yer gozume ilişti,karaduzen makina,180lik.hemen aldim.
Motoru goren arkadaşlarim,yaa hacim ala ala bunumu aldin muhabbeti yapsalarda,zamanla,gidişini,sorunsuzlugunu,sağlamliğini gordukçe, abi aslinda en iyisini sen yaptin konusuna döndü..
Daha sonra,hindistana santral projesi için giden bir muhendis abiyle diyaloğum oldu,
Hindistanda,
Diğer markalar ile yilda bir servise gidersin,tvs ile servisin yolunu unutursun,hakikaten dedigi gibi çikti.
20bine dayandi,makinam saat gibi..şeytan kulagina bazuka...
Az yakiyor,servis derdi yok.yağ degiştir devam.
Kalan butçeyide yatirim amaçli kullandim.