Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
101
GLOBAL motor yakında buralara da yetkili servis verecektir. 900 cc marka motor satılıp ta 250 cc hyosung alınırmı demeyin. Güç elimde olsun da istemesem kullanmam fikri kendini kandırmaca çünkü insan her zaman tahriklere kapılabiliyo bir anda 250 km yi görebiliyosunuz

kesinlikle doğru
ben de güç olsun ama kullanmam diyenlere inanmıyorum
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
5
selam tkalfaoğlu 650 modelini de inceledim. Benim gibi orta yaşındakilere sanırım 250 yeterli. Arkadaşım 220 km ile giderken önüne aniden köpek çıktı, sadece sağ taraf grenejı çarpmasına rağmen takla attı. Kyafeti iyi olduğundan kendisine birşey olmadı ama motorda 3500ytl masraf var.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
tekniker: Kusura bakma yazını iyice okumamışım, 250cc yeterli bana diyorsun, ve çok haklısın, ben de 250cc de rahatım açıkçası.

Ve belki arkadaşın o anda 100 ile gidiyor olsaydı köpeği ıskalama şansı olacaktı? En azından reaksiyon için 3-4 misli daha vakti olurdu kesin.

-turgut
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
yaf çok gürültülü olmamış mı yeni egzoz?
ben şahsen sessiz ama "güç bende" imajı veren motor sesini seviyorum :)
-t
 

bmb

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
62
yaf çok gürültülü olmamış mı yeni egzoz?
ben şahsen sessiz ama "güç bende" imajı veren motor sesini seviyorum :)
-t

ewt biraz gürültülü..
rolantideki sesi güzel ama gaz verince rahatsız ediyor...
gt250r orjinal egzozunda gaz verince çıkan ses daha bi güzel bence :)
 

OOG

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
26
HYOSUNG un motorlarının satıldığı siteleri gezdiğimde resimlerde hep gümüş rengi jant olanlarından var, acaba siyah jant seçeneği de var mı?
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
arkadaslar icten bir sekilde bana ilk motor olarak cbr 125 mi bu mu desem ne dersiniz ??? bu secimde cok kararsızım markadan dolayı honda tipinden dolayı hyosung diyorum ama yardıma ihtiyacım war
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
194
b+rk kardeşim
cbr 125 kullanıyorum. memnunum . ama 2 ay sonra keşke daha büyük olsaydı demeye başladım . bence direk hyosung ile gir olaya .
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
3
GüseL abicim eger soylediğin fiyata satabilirsen helal olsun.
Bende 12 Temmuz 2007 tarihinden beri
GT250R sahibiyim şuan için satmayı duşunmuyorum.suana kadar hep forumları okudum daha 3-4 aylık motosiklet sahibi olmam nedeniyle yorum yapmadım ve hakkı kendimde görmedim.şu hususu da belirtmek isterimki ne kimsenin kalbini kırmak nede saygısızlık yapmak istemem ancak;
ama senin istediğin bu fiyata biraz zor işin diyorum 7500 sana 250 kusur noter vs. =total'de 8000 YtL desek.
benim şahsi görüşüm 300-500 daha koyar gider sıfır alınır.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
56
GüseL abicim eger soylediğin fiyata satabilirsen helal olsun.
Bende 12 Temmuz 2007 tarihinden beri
GT250R sahibiyim şuan için satmayı duşunmuyorum.suana kadar hep forumları okudum daha 3-4 aylık motosiklet sahibi olmam nedeniyle yorum yapmadım ve hakkı kendimde görmedim.şu hususu da belirtmek isterimki ne kimsenin kalbini kırmak nede saygısızlık yapmak istemem ancak;
ama senin istediğin bu fiyata biraz zor işin diyorum 7500 sana 250 kusur noter vs. =total'de 8000 YtL desek.
benim şahsi görüşüm 300-500 daha koyar gider sıfır alınır.
ok bende kasmıyorum zaten 7500 e satıyım diye.... :) bunlar fani şeyler... dünya malı dünyada kalır... ben 7500 derim satılmaz..düşeriz neyi gerekiyorsa öyle satarız dostum... :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GT250 r' ın sele yuksekliği kac mm :silent:

Bu konuda bana bilgi verebilirmisiniz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst