HAYAT GEZİNCE GÜZEL-41- ( 2018 SEZON SONU GEZİSİ)

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
TÜRKMEN DAĞI SONBAHAR (SEZON KAPATMA) GEZİSİ 2018
11.11.2018 Pazar günü YASİN ÖZEN arkadaşımla çıktık yollara, bu benim 2018 yılı son gezim galiba,havalar iyiden iyiye soğumaya başlamıştı,yaprakların sarardığı bu sonbahar günlerinde biraz fotoğraf çeker ,biraz hava alır, sitresimizi atarız dedik ve başladık geziye,bu mevsimde güzel olan yer neresidir diye düşünürken, KÜTAHYA –ESKİŞEHİR sınırında bulunan, deniz seviyesinden 1820 metre yüksekliği olan TÜKMEN DAĞLARINA gittik, ve düştük yollara







Sabah soğuk olunca kısa bir mola verdik burada ,yasin kardeşim ayak üstü kahvaltısını yapıyor bu arada ,bende etraftaki güzellikleri fotoğraflıyorum ,




Bence çok güzel bir fotoğraf bu ,sizce de güzel değil mi?




Eskişehir - Kütahya arası çalışan yolcu treni geçiyor, nede olsa demir yolcuyum yz fotoğraflamadan edemiyorum bir türlü,






YASİN’i burada çok iyi yakalamışım,iyi motordur cbf 150, cefakardır,bunun siyahına 50 bin km binmiştim, ne günlerdi ama,






ALLAH bilir ya, yağışlar bu senede olmazsa susuzluk kapıda,minare posuk barajının altında kalıyor aslında,












Tam da buradan, ormanın içerisine dalışa geçiyoruz burada,






















Türkmen dağından çıkan incik suyu ( türkmen suyu) nun kaynağına gidiyoruz























Suyun kaynağı başında bulunan bu görevli arkadaş orman işletmesinin personeli ÜMMET ABİ,
Karşılıyor bizi burada,









Fotoğrafçım YASİN, adam anlıyor bu işten o benim fotoğraflarımı çekiyor bende onun fotoğraflarını çekiyorum, bu gün böyle olacak galiba,























Çeşmelerde bile sular azalır olmuş, önümüz kış, nasip olurda kar çok yağarsa sularımızda bol olur inşallah,















Yolların tozunu attırırken ben, seviyorum bu işi arkadaş, gezmek bizim işimiz,
















Arkadaş kese kese bitiremediler şu ormanları bu ne yahu , Yolu kaybetmeyelim diye burada gps’e bakıyoruz,





Bunlarda bizim köyün eşekleri, bizim köyde hala eşek var demek ki






Hep eşek yok tabi atımızda var ,burası yörük köyü , eski bir tarihi var, soyumuz ta orhan gaziye dayanıyormuş,


































Bize yol vermek istemeyen canavarlarda olsa biz yolumuza devam ettik







Geçtiğimiz şubat ayında vefat eden babamın mezarına da bir ziyaret gerçekleştiriyorum, MEKANI CENNET OLSUN ,BENİM CANIM BABAM.








Burada bir köylü dostumuz bize çay ikramında bulundu, tabiki davete icabet edilir,teşekkür edip ayrılıyoruz,






Sandıközü köyünden geçerken ,karınları doymuş ve yatışa geçmiş bu güzel inek sürüsünü fotoğraflı yorum burada,











Zincir ne hale gelmiş ,yola çıkarken tertemizdi ,iyi bir bakım yaparım artık dönüşte,





Dedimya fotoğrafçım YASİN , o olmasa böyle güzel fotoları nasıl olurdu acaba teşekkürler dostuma,













Sonunda geldik (gölcük yaylası , gölcük gölüne), buraya bayılıyorum,el değmemiş bir güzellik var burada,insanların ulaşımı biraz zor buraya yoksa böyle kalırmıydı bu güzellik burada,






















İşte tam burada ,yangın gözetleme kulesi üzerinde ,1820 metre yükseklikte bulunuyoruz,






Kulenin adı BOZKUŞ YANGIN GÖZETLEME KULESİ, görevli kış geldiği için yangın riski azaldığı için görevi sonlandırılmış ,













Artık yavaş yavaş dönüşe geçiyoruz,























Bu gezideki en beğendiğim fotoğrafta buydu işte, etrafta kalem gibi uzun çam ağaçları arasında süzülüp gelen muhteşem güzellik :):)











Göller, yaylalar derken baya bir gezdik bu gün, sabah 09:00 da çıktık yola ve hala yollardayız,
























Gezi bitti, saat 17:50 olmuş hava soğumaya başladı ,bu son fotoğraftı, kışın motorla geziye çıkarmıyım şimdiden bilemiyorum, eğer ölmez sağ kalırsam, bahar başlangıcında yine düşerim yollara, motosikleti olmayıpta ,kendine bir uğraş arayan, bir hobi arayan kişiler bu gezi raporunu okursa ,kendinize bir iyilik yapın motosiklet alın, HAYAT GEZİNCE GÜZEL, selamlar…
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Nazar değmesin, yeni fırsatlar hep elinize geçsin gezmek için. Ben o köpeklerden tırsıyorum die hiçbir yere gitmiyorum yeminle. 1keresinde yolumu kesip canımı yakacaklardı. O gün bugündür köy yollarına dönmüyorum pek :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Mesut hocam bugün biz de kısa bi turladık.Sen sezonu kapatma daha.haftaya bi ayar çekelim.Bu arada gezi muhteşem. Muhteşem ikili olmuşsunuz. Fotoğraf sergisi olmuş burası. Senin en beğendiğim foto dediğin fotoğraf ayrı bi güzel olmuş gerçekten. Bence ulusal ve uluslararası dergilerde yayınlanmayı fazlasıyla hakediyor.
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
Sizin gezilerin fotoğrafları ve sunumu insana huzur veriyor. Maşaallah. Allah devamını nasip etsin.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
26
Çok güzel gezi olmuş. Yeriniz varsa afyon dan katılmak isterim bi dahakine
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Nazar değmesin, yeni fırsatlar hep elinize geçsin gezmek için. Ben o köpeklerden tırsıyorum die hiçbir yere gitmiyorum yeminle. 1keresinde yolumu kesip canımı yakacaklardı. O gün bugündür köy yollarına dönmüyorum pek :)

köpekler kaçarsanız kovalar,yüzde yüz tecrübe konuşuyor,1 metre yakınıma kadar gelip havlayıp gidiyorlar,onlardan korktuğunuzu belli etmeyin,karşıma çıkan her fırsatı değerlendirdim bu zamana kadar,ama bu sene bitti,seneye inşallah ilginiz için teşekkürler selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Mesut hocam bugün biz de kısa bi turladık.Sen sezonu kapatma daha.haftaya bi ayar çekelim.Bu arada gezi muhteşem. Muhteşem ikili olmuşsunuz. Fotoğraf sergisi olmuş burası. Senin en beğendiğim foto dediğin fotoğraf ayrı bi güzel olmuş gerçekten. Bence ulusal ve uluslararası dergilerde yayınlanmayı fazlasıyla hakediyor.

selam YUSUF HOCAM,bu hafta sonu eskişehir karlı gösteriyor,artık nasipse bahara saklayalım yeni geziyi,beraber gezdiğim arkadaş YASİN o da atanamayan öğretmenlerden,benimle her yola geliyor sağ olsun,benim fotoğraflarımıda o çekiyor sağolsun,arkadaşlara benden selam söyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

yasin gardaşım selam olsun ...
yasin tek başına yaptıya bu geziyi ,yasine selam ,bize yokmu ? 🤣🤣🤣
 
Katılım
25 Kas 2018
Mesajlar
4
köpekler kaçarsanız kovalar,yüzde yüz tecrübe konuşuyor,1 metre yakınıma kadar gelip havlayıp gidiyorlar,onlardan korktuğunuzu belli etmeyin,karşıma çıkan her fırsatı değerlendirdim bu zamana kadar,ama bu sene bitti,seneye inşallah ilginiz için teşekkürler selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------



selam YUSUF HOCAM,bu hafta sonu eskişehir karlı gösteriyor,artık nasipse bahara saklayalım yeni geziyi,beraber gezdiğim arkadaş YASİN o da atanamayan öğretmenlerden,benimle her yola geliyor sağ olsun,benim fotoğraflarımıda o çekiyor sağolsun,arkadaşlara benden selam söyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------


yasin tek başına yaptıya bu geziyi ,yasine selam ,bize yokmu ? 🤣🤣🤣

Aleyküm selam ramazan can. Bu arada ben de hoş geldim foruma mesut hocam sayesin. Şunu açıkça belirtmek isterim ki mesut hocayla gezmek bir ayrıcalık. Kendisine forum aracılığıyla bir kez daha teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

yasin gardaşım selam olsun ...


Aleyna aleyküm selam ramazan can 😉
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Mesut Hocam her zaman olduğu gibi , her biri diğerinden daha da güzel fotoğraflar . Resimlerden daha da tatlı yol hikayesi . Kalemine , kamerana, inazumana hepsinden önemlisi yüreğine sağlık. İnan paylaştıklarını okuyunca sanki kendim gezmiş gibi hissediyorum . İçindeki seyahat ateşini Yaradan hiç
söndürmeye. İnşaallah bir gün birlikte gazlamak temennisiyle. O'na emanet olun . Selamlar.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Mesut hocam zaten kış sezonunu açma gezisi olacak bu gezi.İsmi de "Nerelerde kar var gezisi" olsun 😊
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Sizin gezilerin fotoğrafları ve sunumu insana huzur veriyor. Maşaallah. Allah devamını nasip etsin.
Selam olsun, teşekkür ederim,ilginiz için sağolun 🖐️

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Çok güzel gezi olmuş. Yeriniz varsa afyon dan katılmak isterim bi dahakine ��

selam arkadaşım,tabiki olur beraberde gezeriz lakin önümüz bahara kısmetse ,seninde bildiğin gibi havalar soğudu artık,siz afyonda biz eskişehirden gelir ortak bir noktada buluşuruz,hatta siz bize afyonkarahisarda güzel bir rota ayarlasanız biz oralarada geliriz,ilginiz için teşekkürler...
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
İki kişi daha varız hocam Afyon’dan cbf150’li.bizde katılmak isteriz
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
İki kişi daha varız hocam Afyon’dan cbf150’li.bizde katılmak isteriz

selam dostum, bildiğiniz gibi sezon kapandı,nasipse önümüz bahara bana buradan bir mesaj gönderin ve sizlerin ve eskişehirdeki benimle beraber gezen yasin arkadaşımın da uygun olan bir güne bir program yapalım,eskişehir afyonkarahisar arasın da bir yerlerde bir program yapar hep beraber güzel vakit geçiririz,eskişehirden selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

Mesut Hocam her zaman olduğu gibi , her biri diğerinden daha da güzel fotoğraflar . Resimlerden daha da tatlı yol hikayesi . Kalemine , kamerana, inazumana hepsinden önemlisi yüreğine sağlık. İnan paylaştıklarını okuyunca sanki kendim gezmiş gibi hissediyorum . İçindeki seyahat ateşini Yaradan hiç
söndürmeye. İnşaallah bir gün birlikte gazlamak temennisiyle. O'na emanet olun . Selamlar.
Teşekkürler ALİ ABİ,sezon bitti, artık bütün hevesleri önümüzdeki bahara ,Bursa'ya selam olsun 😀🖐️
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
köpekler kaçarsanız kovalar,yüzde yüz tecrübe konuşuyor,1 metre yakınıma kadar gelip havlayıp gidiyorlar,onlardan korktuğunuzu belli etmeyin,karşıma çıkan her fırsatı değerlendirdim bu zamana kadar,ama bu sene bitti,seneye inşallah ilginiz için teşekkürler selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------



selam YUSUF HOCAM,bu hafta sonu eskişehir karlı gösteriyor,artık nasipse bahara saklayalım yeni geziyi,beraber gezdiğim arkadaş YASİN o da atanamayan öğretmenlerden,benimle her yola geliyor sağ olsun,benim fotoğraflarımıda o çekiyor sağolsun,arkadaşlara benden selam söyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------


yasin tek başına yaptıya bu geziyi ,yasine selam ,bize yokmu ?

sizede selam yasimne ayrıca selam anlamında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst