- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,572
- Konu Yazar
- #1
TÜRKMEN DAĞI SONBAHAR (SEZON KAPATMA) GEZİSİ 2018
11.11.2018 Pazar günü YASİN ÖZEN arkadaşımla çıktık yollara, bu benim 2018 yılı son gezim galiba,havalar iyiden iyiye soğumaya başlamıştı,yaprakların sarardığı bu sonbahar günlerinde biraz fotoğraf çeker ,biraz hava alır, sitresimizi atarız dedik ve başladık geziye,bu mevsimde güzel olan yer neresidir diye düşünürken, KÜTAHYA ESKİŞEHİR sınırında bulunan, deniz seviyesinden 1820 metre yüksekliği olan TÜKMEN DAĞLARINA gittik, ve düştük yollara


Sabah soğuk olunca kısa bir mola verdik burada ,yasin kardeşim ayak üstü kahvaltısını yapıyor bu arada ,bende etraftaki güzellikleri fotoğraflıyorum ,

Bence çok güzel bir fotoğraf bu ,sizce de güzel değil mi?

Eskişehir - Kütahya arası çalışan yolcu treni geçiyor, nede olsa demir yolcuyum yz fotoğraflamadan edemiyorum bir türlü,

YASİNi burada çok iyi yakalamışım,iyi motordur cbf 150, cefakardır,bunun siyahına 50 bin km binmiştim, ne günlerdi ama,

ALLAH bilir ya, yağışlar bu senede olmazsa susuzluk kapıda,minare posuk barajının altında kalıyor aslında,


Tam da buradan, ormanın içerisine dalışa geçiyoruz burada,




Türkmen dağından çıkan incik suyu ( türkmen suyu) nun kaynağına gidiyoruz





Suyun kaynağı başında bulunan bu görevli arkadaş orman işletmesinin personeli ÜMMET ABİ,
Karşılıyor bizi burada,


Fotoğrafçım YASİN, adam anlıyor bu işten o benim fotoğraflarımı çekiyor bende onun fotoğraflarını çekiyorum, bu gün böyle olacak galiba,





Çeşmelerde bile sular azalır olmuş, önümüz kış, nasip olurda kar çok yağarsa sularımızda bol olur inşallah,


Yolların tozunu attırırken ben, seviyorum bu işi arkadaş, gezmek bizim işimiz,


Arkadaş kese kese bitiremediler şu ormanları bu ne yahu , Yolu kaybetmeyelim diye burada gpse bakıyoruz,

Bunlarda bizim köyün eşekleri, bizim köyde hala eşek var demek ki

Hep eşek yok tabi atımızda var ,burası yörük köyü , eski bir tarihi var, soyumuz ta orhan gaziye dayanıyormuş,






Bize yol vermek istemeyen canavarlarda olsa biz yolumuza devam ettik

Geçtiğimiz şubat ayında vefat eden babamın mezarına da bir ziyaret gerçekleştiriyorum, MEKANI CENNET OLSUN ,BENİM CANIM BABAM.

Burada bir köylü dostumuz bize çay ikramında bulundu, tabiki davete icabet edilir,teşekkür edip ayrılıyoruz,

Sandıközü köyünden geçerken ,karınları doymuş ve yatışa geçmiş bu güzel inek sürüsünü fotoğraflı yorum burada,


Zincir ne hale gelmiş ,yola çıkarken tertemizdi ,iyi bir bakım yaparım artık dönüşte,

Dedimya fotoğrafçım YASİN , o olmasa böyle güzel fotoları nasıl olurdu acaba teşekkürler dostuma,


Sonunda geldik (gölcük yaylası , gölcük gölüne), buraya bayılıyorum,el değmemiş bir güzellik var burada,insanların ulaşımı biraz zor buraya yoksa böyle kalırmıydı bu güzellik burada,




İşte tam burada ,yangın gözetleme kulesi üzerinde ,1820 metre yükseklikte bulunuyoruz,

Kulenin adı BOZKUŞ YANGIN GÖZETLEME KULESİ, görevli kış geldiği için yangın riski azaldığı için görevi sonlandırılmış ,


Artık yavaş yavaş dönüşe geçiyoruz,




Bu gezideki en beğendiğim fotoğrafta buydu işte, etrafta kalem gibi uzun çam ağaçları arasında süzülüp gelen muhteşem güzellik


Göller, yaylalar derken baya bir gezdik bu gün, sabah 09:00 da çıktık yola ve hala yollardayız,




Gezi bitti, saat 17:50 olmuş hava soğumaya başladı ,bu son fotoğraftı, kışın motorla geziye çıkarmıyım şimdiden bilemiyorum, eğer ölmez sağ kalırsam, bahar başlangıcında yine düşerim yollara, motosikleti olmayıpta ,kendine bir uğraş arayan, bir hobi arayan kişiler bu gezi raporunu okursa ,kendinize bir iyilik yapın motosiklet alın, HAYAT GEZİNCE GÜZEL, selamlar
11.11.2018 Pazar günü YASİN ÖZEN arkadaşımla çıktık yollara, bu benim 2018 yılı son gezim galiba,havalar iyiden iyiye soğumaya başlamıştı,yaprakların sarardığı bu sonbahar günlerinde biraz fotoğraf çeker ,biraz hava alır, sitresimizi atarız dedik ve başladık geziye,bu mevsimde güzel olan yer neresidir diye düşünürken, KÜTAHYA ESKİŞEHİR sınırında bulunan, deniz seviyesinden 1820 metre yüksekliği olan TÜKMEN DAĞLARINA gittik, ve düştük yollara


Sabah soğuk olunca kısa bir mola verdik burada ,yasin kardeşim ayak üstü kahvaltısını yapıyor bu arada ,bende etraftaki güzellikleri fotoğraflıyorum ,

Bence çok güzel bir fotoğraf bu ,sizce de güzel değil mi?

Eskişehir - Kütahya arası çalışan yolcu treni geçiyor, nede olsa demir yolcuyum yz fotoğraflamadan edemiyorum bir türlü,

YASİNi burada çok iyi yakalamışım,iyi motordur cbf 150, cefakardır,bunun siyahına 50 bin km binmiştim, ne günlerdi ama,

ALLAH bilir ya, yağışlar bu senede olmazsa susuzluk kapıda,minare posuk barajının altında kalıyor aslında,


Tam da buradan, ormanın içerisine dalışa geçiyoruz burada,




Türkmen dağından çıkan incik suyu ( türkmen suyu) nun kaynağına gidiyoruz





Suyun kaynağı başında bulunan bu görevli arkadaş orman işletmesinin personeli ÜMMET ABİ,
Karşılıyor bizi burada,


Fotoğrafçım YASİN, adam anlıyor bu işten o benim fotoğraflarımı çekiyor bende onun fotoğraflarını çekiyorum, bu gün böyle olacak galiba,





Çeşmelerde bile sular azalır olmuş, önümüz kış, nasip olurda kar çok yağarsa sularımızda bol olur inşallah,


Yolların tozunu attırırken ben, seviyorum bu işi arkadaş, gezmek bizim işimiz,


Arkadaş kese kese bitiremediler şu ormanları bu ne yahu , Yolu kaybetmeyelim diye burada gpse bakıyoruz,

Bunlarda bizim köyün eşekleri, bizim köyde hala eşek var demek ki

Hep eşek yok tabi atımızda var ,burası yörük köyü , eski bir tarihi var, soyumuz ta orhan gaziye dayanıyormuş,






Bize yol vermek istemeyen canavarlarda olsa biz yolumuza devam ettik

Geçtiğimiz şubat ayında vefat eden babamın mezarına da bir ziyaret gerçekleştiriyorum, MEKANI CENNET OLSUN ,BENİM CANIM BABAM.

Burada bir köylü dostumuz bize çay ikramında bulundu, tabiki davete icabet edilir,teşekkür edip ayrılıyoruz,

Sandıközü köyünden geçerken ,karınları doymuş ve yatışa geçmiş bu güzel inek sürüsünü fotoğraflı yorum burada,


Zincir ne hale gelmiş ,yola çıkarken tertemizdi ,iyi bir bakım yaparım artık dönüşte,

Dedimya fotoğrafçım YASİN , o olmasa böyle güzel fotoları nasıl olurdu acaba teşekkürler dostuma,


Sonunda geldik (gölcük yaylası , gölcük gölüne), buraya bayılıyorum,el değmemiş bir güzellik var burada,insanların ulaşımı biraz zor buraya yoksa böyle kalırmıydı bu güzellik burada,




İşte tam burada ,yangın gözetleme kulesi üzerinde ,1820 metre yükseklikte bulunuyoruz,

Kulenin adı BOZKUŞ YANGIN GÖZETLEME KULESİ, görevli kış geldiği için yangın riski azaldığı için görevi sonlandırılmış ,


Artık yavaş yavaş dönüşe geçiyoruz,




Bu gezideki en beğendiğim fotoğrafta buydu işte, etrafta kalem gibi uzun çam ağaçları arasında süzülüp gelen muhteşem güzellik


Göller, yaylalar derken baya bir gezdik bu gün, sabah 09:00 da çıktık yola ve hala yollardayız,




Gezi bitti, saat 17:50 olmuş hava soğumaya başladı ,bu son fotoğraftı, kışın motorla geziye çıkarmıyım şimdiden bilemiyorum, eğer ölmez sağ kalırsam, bahar başlangıcında yine düşerim yollara, motosikleti olmayıpta ,kendine bir uğraş arayan, bir hobi arayan kişiler bu gezi raporunu okursa ,kendinize bir iyilik yapın motosiklet alın, HAYAT GEZİNCE GÜZEL, selamlar