- Katılım
- 6 Şub 2014
- Mesajlar
- 346
- Konu Yazar
- #41
İlginiz için sağolun arkadaşlar. Ben geçtim, çok da güzel oldu. Allah yapanlardan razı olsun :cherry:
Plakayı kapatıp, yukarıdaki videodaki gibi bir kamyonun peşine takılıp geçtim. Çıkış gişelerinde görevliler bekliyor. Bana bir şeyler dediler ama anlamadım. Bariyer kalkar kalkmaz geçtim. Üşenmezsem videosunu da atarım bir ara.
Plakayı kapatıp, yukarıdaki videodaki gibi bir kamyonun peşine takılıp geçtim. Çıkış gişelerinde görevliler bekliyor. Bana bir şeyler dediler ama anlamadım. Bariyer kalkar kalkmaz geçtim. Üşenmezsem videosunu da atarım bir ara.