- Katılım
- 6 Şub 2014
- Mesajlar
- 346
- Konu Yazar
- #1
Merhaba.
Birkaç gün içinde İstanbul'dan İzmir'e gitme niyetindeyim. Geçenlerde izlediğim bir videoda, öndeki aracın arkasına yapışarak bariyer kalkar kalkmaz geçen bir motorcu vardı. Tekniğini çok beğenmiştim. Aynı yöntemle gişelerden geçmek istiyorum ama bariyer bir anda inip beni düşürebilir mi, görevli önümü kesebilir mi, çıkışta çevirme yaparlar mı gibi endişelerim var. Benzer şekilde köprüden kaçak geçenler varsa beni aydınlatabilir mi?
Önemli uyarı: Ben devlete, bana yol yapsınlar diye her ay binlerce TL vergi ödüyorum. Hem vergi ödeyip, hem de kullandığım yol için para ödeyecek değilim. Yaptığın kul hakkına girer bilmem ne gibi şeylerle gelmeyin rica ederim.
Birkaç gün içinde İstanbul'dan İzmir'e gitme niyetindeyim. Geçenlerde izlediğim bir videoda, öndeki aracın arkasına yapışarak bariyer kalkar kalkmaz geçen bir motorcu vardı. Tekniğini çok beğenmiştim. Aynı yöntemle gişelerden geçmek istiyorum ama bariyer bir anda inip beni düşürebilir mi, görevli önümü kesebilir mi, çıkışta çevirme yaparlar mı gibi endişelerim var. Benzer şekilde köprüden kaçak geçenler varsa beni aydınlatabilir mi?
Önemli uyarı: Ben devlete, bana yol yapsınlar diye her ay binlerce TL vergi ödüyorum. Hem vergi ödeyip, hem de kullandığım yol için para ödeyecek değilim. Yaptığın kul hakkına girer bilmem ne gibi şeylerle gelmeyin rica ederim.