- Konu Yazar
- #1
09.10.2018 salı günü sabah 10 sularında pelikan alışveriş merkezinin karşısında bulunan ak bank şubesinin önünde e5 üzerinde avcılardan mecidiyeköy istikametine motoru ile seyahat eden ağabeyim, cenazesine katılan insanlardan edindiğim bilgiye göre gri bir renault doblo marka aracın, abimin kullandığı motoru yandan sıkıştırması sonucu abimin kaza yapmasına sebebiyet vererek, hayatını kaybetmesine neden olmuştur...
Cenaze ve defin süreci tamamlandığı için bugün vakit bularak olay yerine gidip oradaki işletme ve bankalara olay günü yaşananları sordum... Edindiğim bilgiye göre de olay yerindeki vatandaşlar doblo marka aracın yan tarafında kaza esnasında oluşan çizikleri ve olayı görerek kaçması engellenmiş ve polise teslim edilmiştir. Polis adamı alıp karakola götürmüştür. Bana bu bilgiyi veren beyfendi savcılığa tanıklık yapacağını da söyledi.
Emniyete gittiğim zaman oradaki yetkililer bana mobese kameralarının kaza anında hareketli olduğu için başka bir yeri çektiğini söylediler.
Yaklaşık birkaç saat önce de abimin katilinin serbest bırakıldığını savcılıktan tesadüfen öğrendim... Bu şahıs yarın öbürgün sizin veya bir yakınınızın belkide bir dostunuzun da ölümüne sebep olabilir...
Çok fazla görüntüye delile ihtiyacım var arkadaşlar... Olayın peşini bırakmayacağım. Bu olayı gören, fotoğraflayan arkadaşlarımızın varsa ellerinde görüntüleri insalık namına O53O O16 O6 8O telefonuma whatsapp dan gönderebilirler mi?
Lütfen yardımcı olun, ulaşabildiğiniz herkese ulaştırın. Kaza yerinde çok fazla kalabalık olduğunu söylediler mutlaka birileri görmüş veya görüntülemiş olabilir.
Çok teşekkür ederim.
Ersan...
O53O O16 O6 8O
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
Burada yazmışlar şimdi gördüm...
http://www.motosiklet.net/forum/mot...00000-nickli-sinan-kardesimizi-kaybettik.html
Lütfen güncel tutun.
Cenaze ve defin süreci tamamlandığı için bugün vakit bularak olay yerine gidip oradaki işletme ve bankalara olay günü yaşananları sordum... Edindiğim bilgiye göre de olay yerindeki vatandaşlar doblo marka aracın yan tarafında kaza esnasında oluşan çizikleri ve olayı görerek kaçması engellenmiş ve polise teslim edilmiştir. Polis adamı alıp karakola götürmüştür. Bana bu bilgiyi veren beyfendi savcılığa tanıklık yapacağını da söyledi.
Emniyete gittiğim zaman oradaki yetkililer bana mobese kameralarının kaza anında hareketli olduğu için başka bir yeri çektiğini söylediler.
Yaklaşık birkaç saat önce de abimin katilinin serbest bırakıldığını savcılıktan tesadüfen öğrendim... Bu şahıs yarın öbürgün sizin veya bir yakınınızın belkide bir dostunuzun da ölümüne sebep olabilir...
Çok fazla görüntüye delile ihtiyacım var arkadaşlar... Olayın peşini bırakmayacağım. Bu olayı gören, fotoğraflayan arkadaşlarımızın varsa ellerinde görüntüleri insalık namına O53O O16 O6 8O telefonuma whatsapp dan gönderebilirler mi?
Lütfen yardımcı olun, ulaşabildiğiniz herkese ulaştırın. Kaza yerinde çok fazla kalabalık olduğunu söylediler mutlaka birileri görmüş veya görüntülemiş olabilir.
Çok teşekkür ederim.
Ersan...
O53O O16 O6 8O
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
Burada yazmışlar şimdi gördüm...
http://www.motosiklet.net/forum/mot...00000-nickli-sinan-kardesimizi-kaybettik.html
Lütfen güncel tutun.
Moderatör tarafında düzenlendi: