Avcılardaki Motor Kazasını Görenler Lütfen Yardımcı Olsunlar.

Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
17
kardeş, bir anlık sinirle hareket etme. hukuk çerçevesinde cezasını almasını temenni ediyorum.

biliyorum... sadece elde edebildigim kadar delilin bir kopyasinin tarafimda bulunmasini saglamaya calisiyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Hukuk cercevesi cok yavas ilerledigi icin goruntulerin kaybolma ihtimali soz konusu.. Bu riski alamam.. Bu yuzden benim bu goruntuleri guvenli bir sekilde arsivleyebilmem icin temin etmem gerekiyor... Zaten artik katilin gri aracin surucusu oldugunu elimdeki deliller ile cok net biliyorum... Izledigim goruntu kayitlarinda da bana cenazede soylenenler ile de birebir uyusuyor...
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Allah rahmet eylesin :( videolarda kasti bir dalaşma mı var yoksa doblo kontrolsüz şerit değiştirdiği için mi oluyor ? Bu kötü durumu bu ticari araçlarla çok yaşıoyoruz
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
17
Allah rahmet eylesin :( videolarda kasti bir dalaşma mı var yoksa doblo kontrolsüz şerit değiştirdiği için mi oluyor ? Bu kötü durumu bu ticari araçlarla çok yaşıoyoruz

videodan anladigim kadari ile kasitli olarak yandan carparak olumune sebebiyet veriyor...

daha fazla tanik ve daha fazla goruntuye ihtiyacim var arkadaslar.. guncel tutabilirsek minnettar olurum..

hepiniz dikkat edin kendinize.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Öncelikle başınız sağolsun, Allah ağabeyinize rahmet etsin. Çarpan beraat mı etti, yoksa tutuksuz yargılanmak üzere mi serbest bırakıldı? İkisi tamamen farklı şey.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Allah rahmet eylesin. NE yapsak ne desek boş. Yenileri olmasın diye uğraşacağız.

Şimdi, bildiğim kadarıyla araç sürücüsü yakalanıyor, poliste ifadesi alınıp serbest bırakılıyor doğru mu?

Sürücüsü ifade verdi, olayı gören duyan ne yapabilir? Sizin istediğiniz nedir?

Avcılar'dan Küçükçekmece istikametine gidiyorsa yolda hız kameraları var. Veya bu adam Avcılar'dan, Şükrübey'den, ÇEkmece'den bir yeden sapacak. Oralara bakmak lazım. Ama dediğim gibi poliste ifadesi alınmış, ölümlü kazadan mahkemeye çıkacak birisi için bu görüntüleri vermezler. Adam kaçıp gitmiş olsaydı o görüntülere ihtiyacınız vardı. Siz olayın oluş şeklini mi merak ediyorsunuz?

Çok acı. Olayın olduğu yer her gün geçtiğim yer.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
ben 10 senedir guvenlik isi yapiyorum.bazi arkadaslarin dedigi gibi kamera goruntusu almak cok zor.

bi kadinin arabasina carpip kacan arabanin goruntusunu vermeyi birakin izlettim diye neredeyse isimden oluyordum.bazi istisnalar haric goruntu elde etmek cok zor dolayisi ile yetkili makamlardan izin alip oyle almak daha mantikli ama bazilarinda problem olmuyor.

bence bu olayda sahitlik yapacak insanlar lazim.

Allah rahmet eylesin...
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Bugun kamera kayitlarindan bir tanesi ortaya cikti. Ve o doblo aracin onu yandan sikistirarak kasten olumune sebebiyet verdiginin gercek kaza ani goruntulerini saniye saniye karakolda izledim... Goruntulerin bir kopyasinin tarafima verilmesini istedim.. Ancak vermediler...

Abimin katilinin kim oldugunu biliyorum artik...

Gelismeleri buradan yazacagim...

Kasten sıkıştırıyorlar. Ben yıllarca araç kullandığım için onlar gibi düşünebiliyorum aracın marka model üzerindeki sticker hatta rengini bile analiz edip şoför profili çıkarıyorum. Gerçekten ne yaptığını bilmeyenler var. Eğer 10 yaş daha genç olsam illaki büyük bir vukuat çıkarırdım ama sallıyorum artık. Yolda one baktığımın nerdeyse yarısı kadar da arkaya bakıyorum dallama varmı arkada diye. Allah rahmet eylesin , gideni geri getirmez ama bu süreçte allah yardımcınız olsun.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben soldaki şerit boşken bile sıfır yakınlıkta sollayanları anlamıyorum. Ya adamın aniden hafifçe direksiyon kontrolü kaybolsa? Vebalini nasıl çekecekler?
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Bencede eylem yapılabilir ,şu sıralar işler çok yoğun çalışıyorum ama inan şöyle bir durumda dünya şeyimde olmaz gelirim,eminim benim gibi düşünen çok insan vardır, konu açın eğer böyle bir durum söz konusu olursa kardeşim hertürlü yanındayız bugün senin abine olan Allah korusun birgün bizden birine de olur, olmasa bile yanındayız
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
17
Cübbeli veya başka biri dua etse ne olur, etmese ne olur?

ya sabir...

5yPkmA.png
 
Katılım
30 May 2017
Mesajlar
196
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst