S1000RR ile 14 saat 670KM isviçre alp'lerine yolculuk

Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Video çok güzel olmuş eline sağlık, keşke Avrupa bizi kıskanıyorcular izlesede azıcık gerçekleri, medeniyeti görseler. :)
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Tamamını izlemedim ama izlemeye devam edeceğim :)

Yurt dışı turları alışılmışın dışında başarılı oluyor her seferinde, daha çok ilgi görüyor.

Bende video yayınlıyorum o yüzden bir yayıncı gözünden bazı eleştirilerim olacak umarım yanlış anlışmaz.

Video aralarında geçiş efektlerini çok ve fazla çeşitli kullanmışsın bence yalın haliyle daha fazla efektif olurdu bir süre sonra algıyı dağıtıyor.
Birde karikatür -troll kafalar- videounun kalitesini çok düşürüyor. O tarz videoları genelde çok başarılı göremiyorum.
Muhtemelen final cut kullanıyorsun, geçiş efektleri yerine slowmotion time lapse ya da hyper lapse dedikleri olayları kullanarak bu çekimlerle daha çok başarılı olabilirsin yani algıyı ve kaliteyi artıracaktır.
Şimdilik bunları görebildim, imkanın oldukça paylaşmanı isterim bizler de mahrum kalmayız :)
abone oldum bu arada...
 
Katılım
24 Nis 2018
Mesajlar
37
Tamamını izlemedim ama izlemeye devam edeceğim :)

Yurt dışı turları alışılmışın dışında başarılı oluyor her seferinde, daha çok ilgi görüyor.

Bende video yayınlıyorum o yüzden bir yayıncı gözünden bazı eleştirilerim olacak umarım yanlış anlışmaz.

Video aralarında geçiş efektlerini çok ve fazla çeşitli kullanmışsın bence yalın haliyle daha fazla efektif olurdu bir süre sonra algıyı dağıtıyor.
Birde karikatür -troll kafalar- videounun kalitesini çok düşürüyor. O tarz videoları genelde çok başarılı göremiyorum.
Muhtemelen final cut kullanıyorsun, geçiş efektleri yerine slowmotion time lapse ya da hyper lapse dedikleri olayları kullanarak bu çekimlerle daha çok başarılı olabilirsin yani algıyı ve kaliteyi artıracaktır.
Şimdilik bunları görebildim, imkanın oldukça paylaşmanı isterim bizler de mahrum kalmayız :)
abone oldum bu arada...

Neden yanlış anlayayım, aksine sevindim. Teşekkür ederim önerilerin için. Bu söylediğin şeylere geçişler hakkında söylediklerine bi örnek edit işine pek hakim değilim. Elimden geldiğince düzeltmeye çalışırım, geçiş efektlerini kullanmayınca çok düm düz oluyor ordan oraya ordan oraya ekran değişiyor gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

Ben Erasmus için Avrupa'da dolanırken izlemeyeyim. Dönünce izlerim. Zaten gördükçe içim gidiyor buraları motosikletim de yanımda değilken demiştim bir başka konunuzda da, buradayken de videonun yarısına kadar dayanabildim. Çok azını görebildiğim Alp dağlarının daha ne güzellikleri varmış ki videonun yarısında kapattım. Şimdi inip Adana trafiğinde bu sıcakta çıksam kesin kavga çıkar bir yerde ezerler beni filan. RIDE 2 oynayayım bari :'(

Video çok iyi olmuş. Ciddi emek olduğu belli.

Merhaba kardeşim iyisin inşallah :), hatırladım tabii ki seni, ufak bi sohbetimiz olmuştu. İnan bana daha ne güzellikleri var. Ben sadece benim işime gelen virajlı yolları sectim yoksa eyvah eyvah diyorum :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Merhaba kardeşim iyisin inşallah :), hatırladım tabii ki seni, ufak bi sohbetimiz olmuştu. İnan bana daha ne güzellikleri var. Ben sadece benim işime gelen virajlı yolları sectim yoksa eyvah eyvah diyorum :)

Dışarıya çıkmadığım sürece iyiyim :) Dışarı çıkınca çok moralim bozuluyor düzensizliği ve saçma sapan insanları gördükçe. Siz de iyisiniz inşallah diye sormayacağım :) Videoda gördük :) Şaka bir yana umarım hep böyle neşeli, keyifli ve kazasız belasız geziler yaparsınız. Takipteyiz :)

Yaşadığım yerler bile çok güzeldi ve içim gidiyordu hep :) İsviçre’nin içinden geçerken çok az bir bölümünü görüp, ufak bir kasabasında verilen molada da o dağ havasını teneffüs etmiştim. Kısmet olursa ileride oralara motosikletle gitmeyi çok istiyorum. Bakalım :)

Selamlar
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Emeğine sağlık gözümüzü gönlümüzü açtın :) instadan takibe başlıyorum, youtube kanalınada üye oluyorum paylaşımların devamını bekliyorum :)
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
18
Hem motorun hem de biz de senle geziyormusuz gibi cektigin videon muthis. Ben de abone/takip olayina girdim bekliyoruz yenilerini. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Neden yanlış anlayayım, aksine sevindim. Teşekkür ederim önerilerin için. Bu söylediğin şeylere geçişler hakkında söylediklerine bi örnek edit işine pek hakim değilim. Elimden geldiğince düzeltmeye çalışırım, geçiş efektlerini kullanmayınca çok düm düz oluyor ordan oraya ordan oraya ekran değişiyor gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------



Merhaba kardeşim iyisin inşallah :), hatırladım tabii ki seni, ufak bi sohbetimiz olmuştu. İnan bana daha ne güzellikleri var. Ben sadece benim işime gelen virajlı yolları sectim yoksa eyvah eyvah diyorum :)


Daha sade, normal karden siyaha geçiş gibi efektler izleyiciyi daha az yorar. Benim fikrim bu yönde...
TAkip ediyoruz daha iyilerini yapabilirsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst