S1000RR ile 14 saat 670KM isviçre alp'lerine yolculuk

Katılım
24 Nis 2018
Mesajlar
37
Merhaba arkadaşlar, buradan bir kaç arkadaşında çok görmek istediği alp dağlarına yolculuğumu iki hafta önce yaptım.

7 saatlik bi çekim yaptım, oradan kes, buradan kes derken 23dakikalık bir video oldu. Ben isterdim ki çok daha uzun olsun ama inanilmaz bi emek verdim gerçekten çok zor işlermiş :)

Umarım yeterince gösterip, anlatabilmişimdir.

https://youtu.be/QkaS57rHv08

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

video kalitesi sonunda düzeldi o sorunu cözünürlüğü arttırarak hallettik
 
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
108
Elinize sağlık sonuna kadar izlemesemde süper video acayip profesyonel olmuş. Belgesel tadında
 
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
123
Tamamını izledim gercekten cok güzel olmuş emeğine sağlık zaten hayalimdeki motoru sürüyorsunuz gece gece içim bi cız etti :D videoların devamını tabiki s1000rr ile birlikte bekliyoruz :D :cat:
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Çok güzel ya. Alp dağlarına değil s1000rr'a bu yorumum :)) aynı eldiveni kullanıyoruz, umarım bigün aynı motoruda kullanıyo oluruz :)) emiğinize sağlık.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Güzel ve derli toplu.. Burada da bir çok yerde güzel manzara olan bölgeler var özellikle doğu karadenizde, Bodrum-Antalya arasında v.s ama biz kıymetini bilemiyoruz, temiz tutamıyoruz, tesisleşmeyi sadece bina dikmek olarak anlıyoruz. İzledikçe içim açıldı. Bu tarz daha çok video bekliyoruz sizden :)

Bir iki özel sorum olacak, uygun görürseniz cevaplarınızı bekliyorum.
İsviçre'de yaşıyormuşsunuz bir başka videoda belirttiğinize göre. Ne işle uğraşıyorsunuz? Konuşmanızdan anladığım kadarıyla doğma büyüme oralı değilsinizdir diye tahmin ediyorum. Ülkenin sosyal ve ekonomik yapısından biraz bahsedebilir misiniz?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Süper sport motorla gezenleri içten kutlamak gerek. Az çile çekilmiyor.

Çektiği eziyetin vahameti 14 saatte ancak 670 km gidebilmesinden belli olmuyormu :) şu an Rize deyim , 12 saatte 1100 km yol geldim , ss motorla yüksek hızlara çıkılabilsede çok sık mola vermek gerekiyor..

telefondan izleyemedim ama güzel bir edit olmuş herhalde merak ettim , tebrikler paylaşım için..
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Çektiği eziyetin vahameti 14 saatte ancak 670 km gidebilmesinden belli olmuyormu :) şu an Rize deyim , 12 saatte 1100 km yol geldim , ss motorla yüksek hızlara çıkılabilsede çok sık mola vermek gerekiyor..

telefondan izleyemedim ama güzel bir edit olmuş herhalde merak ettim , tebrikler paylaşım için..

S1000rr'ın uzun yolda piyasadaki birçok naked motordan daha konforlu bir sürüş imkanı verdiğini garanti edebilirim,ben bu arkadaşın sürdüğü kilometreye yakın olarak balıkesir alanya arasını 640 km'lik yolda kullandım diğer uzun yolları saymıyorum bile inan bana her seferinde motora nasıl bindiysem öyle indim bu arkadaştan daha fazla durmama rağmen ama seninde dediğin gibi sık sık mola vermek gerek bu her türlü motor için hem dikkat açısından hemde sürüş konforu açısından önemli, gördüğüm her müsait ve güzel manzaralı yerde durup resim ve video çektim ve 8 saatte alanya'ya geldim üstelik ilk 3-4 saatte yoğun bir yağmura yakaanmama rağmen, giderken 636 ile gitmiştim ama dönüşte s1000rr'ı kullanınca aslında rahat diye bildiğimiz kawasakilerin aslında ne kadarda rahatsız olduğunu farkettim, bence s1000rr kullanmadan asla yorum yapmayın bu motor bambaşka bişey umarım birgün uzun yolda kullanma imkanınız olur, bu arada video harika olmuş ama keşke hızlandırmasaydın birçok yerin manzarasını kaçırdık, ben alp'lere gidicem o 670 km'lik mesafeyi bırak 14'ü 34 saatte alamazdım herhalde o ne güzel manzaradır öyle, inşallah birgün bizimde gitme imkanımız olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S1000rr'ın uzun yolda piyasadaki birçok naked motordan daha konforlu bir sürüş imkanı verdiğini garanti edebilirim,ben bu arkadaşın sürdüğü kilometreye yakın olarak balıkesir alanya arasını 640 km'lik yolda kullandım diğer uzun yolları saymıyorum bile inan bana her seferinde motora nasıl bindiysem öyle indim bu arkadaştan daha fazla durmama rağmen ama seninde dediğin gibi sık sık mola vermek gerek bu her türlü motor için hem dikkat açısından hemde sürüş konforu açısından önemli, gördüğüm her müsait ve güzel manzaralı yerde durup resim ve video çektim ve 8 saatte alanya'ya geldim üstelik ilk 3-4 saatte yoğun bir yağmura yakaanmama rağmen, giderken 636 ile gitmiştim ama dönüşte s1000rr'ı kullanınca aslında rahat diye bildiğimiz kawasakilerin aslında ne kadarda rahatsız olduğunu farkettim, bence s1000rr kullanmadan asla yorum yapmayın bu motor bambaşka bişey umarım birgün uzun yolda kullanma imkanınız olur, bu arada video harika olmuş ama keşke hızlandırmasaydın birçok yerin manzarasını kaçırdık, ben alp'lere gidicem o 670 km'lik mesafeyi bırak 14'ü 34 saatte alamazdım herhalde o ne güzel manzaradır öyle, inşallah birgün bizimde gitme imkanımız olur...

bende 1.90 boy var, bide bana sor s1000rr ı nakeddan daha çok rüzgar yedim😃
 
Katılım
24 Nis 2018
Mesajlar
37
Çektiği eziyetin vahameti 14 saatte ancak 670 km gidebilmesinden belli olmuyormu :) şu an Rize deyim , 12 saatte 1100 km yol geldim , ss motorla yüksek hızlara çıkılabilsede çok sık mola vermek gerekiyor..

telefondan izleyemedim ama güzel bir edit olmuş herhalde merak ettim , tebrikler paylaşım için..

Merhaba, yorumun için teşekkür ederim. 14 saatte 670KM gitmemin sebebi çektiğim eziyetle veya verdiğim molalar ile pek bir ilgisi yok. Şöyle ki 670KM boyunca bir kere bile otobana girmedim, sadece dağ yollarını kullandım ve dağ yollarında hız yapamıyorsunuz maksimum sürülebilecek hız 80 oluyor ki o da her bölgede değil nadir yerlerde.

Hız aşımı yapmaya da cesaretim yok, daha dün gazetelere çıktı 50'lik yolda 110 sürdüğü için ehliyet ve motosikleti elinden alındı ve 15 bin franka yakın para cezası, asıl bomba 4 yıl hapis ile yargılanıyor. 4 yıl yatmaz ama 3 yıl kesin ceza alır. Yaptırımlar aşırı derecede caydırıcı o yüzden isviçre'de kullanırken keyifle geziyorum. :)

Düz yolda, otobanda gazlamak bana zevk vermiyor. Fakat gaz açıp virajlara girmek istediğim zamanda Almanya'da bulunan Kara orman'a gidiyorum. Orada ne kontrol nede radar var. Virajlar inanilmaz temiz ( youtube da ki kanalda vardı videosu )

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

Güzel ve derli toplu.. Burada da bir çok yerde güzel manzara olan bölgeler var özellikle doğu karadenizde, Bodrum-Antalya arasında v.s ama biz kıymetini bilemiyoruz, temiz tutamıyoruz, tesisleşmeyi sadece bina dikmek olarak anlıyoruz. İzledikçe içim açıldı. Bu tarz daha çok video bekliyoruz sizden :)

Bir iki özel sorum olacak, uygun görürseniz cevaplarınızı bekliyorum.
İsviçre'de yaşıyormuşsunuz bir başka videoda belirttiğinize göre. Ne işle uğraşıyorsunuz? Konuşmanızdan anladığım kadarıyla doğma büyüme oralı değilsinizdir diye tahmin ediyorum. Ülkenin sosyal ve ekonomik yapısından biraz bahsedebilir misiniz?

O kadar haklısın ki, hatta o gün ben bu konu hakkında konuşmuştum. Bu videonun içerisinde yok ama bunu iki, üç haftaya editleyip yüklemek istiyorum. Aynı bahsettiğin konuları dile getirmiştim.

Neredeyse altı yıl oldu buraya geleli, burda önce kurs yaparak almanca diline hakim oldum. Daha sonra ayak uydurmaya çalıştım-yorum.

Ülkenin inanilmaz bir sosyal yönü var aşırı fazla, bazen abartıyorlar anlatmakla bitmez bu konu. Ülkede her şey eflasyon'a bağlı. Eğer düşerse aynı yıl ev kiranız, su ve elektrik faturanız her şey eşit oranda düşer veya indirime gidilir.

Maaşınız eflasyon'a bağlıdır düştüğü taktirde, özel şirketler hariç zam almazsınız. Eflasyon yükseldiğinde o duruma göre eşit olarak maaşınız da artar.

Bahsedilecek, anlatmak istediğim çok şey var aslında :)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Video düzenlemesi Harika olmuş. Ellerinize sağlık. Benimde yapılacaklar listesinde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada elinize kolunuza sağlık, uzun yıllar sağlık sıhhatle kazasız belasız gezer videolarınızıda bizimle paylaşırsınız inşaallah.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Emeğinize sağlık harcadığınız vakitlere değmiş. Teşekkürler.

Edit: TTNET'e de buradan sevgi ve saygılarımı gönderiyorum. -::rantinp:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Dostum güzel gezi ve güzel edit. Ellerine sağlık. Devamını da bekliyoruz. :cat:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
S1000rr'ın uzun yolda piyasadaki birçok naked motordan daha konforlu bir sürüş imkanı verdiğini garanti edebilirim,ben bu arkadaşın sürdüğü kilometreye yakın olarak balıkesir alanya arasını 640 km'lik yolda kullandım diğer uzun yolları saymıyorum bile inan bana her seferinde motora nasıl bindiysem öyle indim bu arkadaştan daha fazla durmama rağmen ama seninde dediğin gibi sık sık mola vermek gerek bu her türlü motor için hem dikkat açısından hemde sürüş konforu açısından önemli, gördüğüm her müsait ve güzel manzaralı yerde durup resim ve video çektim ve 8 saatte alanya'ya geldim üstelik ilk 3-4 saatte yoğun bir yağmura yakaanmama rağmen, giderken 636 ile gitmiştim ama dönüşte s1000rr'ı kullanınca aslında rahat diye bildiğimiz kawasakilerin aslında ne kadarda rahatsız olduğunu farkettim, bence s1000rr kullanmadan asla yorum yapmayın bu motor bambaşka bişey umarım birgün uzun yolda kullanma imkanınız olur, bu arada video harika olmuş ama keşke hızlandırmasaydın birçok yerin manzarasını kaçırdık, ben alp'lere gidicem o 670 km'lik mesafeyi bırak 14'ü 34 saatte alamazdım herhalde o ne güzel manzaradır öyle, inşallah birgün bizimde gitme imkanımız olur...

S1000 XR desen tamam ama RR uzantılı hiçbir motor ile uzun yola gitmem , S1000XR ı da 200 km kadar kullandım , gidon yükseltme ve daha başarılı bir ön cam ile uzun km ler konforlu seyehat edilebilir lakin 500 km üstü bir yola gidiyorsanız 80 ila 160 arası hızlar yeterli oluyor , bu sebeple 4 silindir 160 bg bir makina çook gereksiz (bence)
 
Katılım
24 Nis 2018
Mesajlar
37
Tamamını izledim gercekten cok güzel olmuş emeğine sağlık zaten hayalimdeki motoru sürüyorsunuz gece gece içim bi cız etti :D videoların devamını tabiki s1000rr ile birlikte bekliyoruz :D :cat:

teşekkür ederim kardeşim beğendiğine sevindim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:21 ----------

S1000rr'ın uzun yolda piyasadaki birçok naked motordan daha konforlu bir sürüş imkanı verdiğini garanti edebilirim,ben bu arkadaşın sürdüğü kilometreye yakın olarak balıkesir alanya arasını 640 km'lik yolda kullandım diğer uzun yolları saymıyorum bile inan bana her seferinde motora nasıl bindiysem öyle indim bu arkadaştan daha fazla durmama rağmen ama seninde dediğin gibi sık sık mola vermek gerek bu her türlü motor için hem dikkat açısından hemde sürüş konforu açısından önemli, gördüğüm her müsait ve güzel manzaralı yerde durup resim ve video çektim ve 8 saatte alanya'ya geldim üstelik ilk 3-4 saatte yoğun bir yağmura yakaanmama rağmen, giderken 636 ile gitmiştim ama dönüşte s1000rr'ı kullanınca aslında rahat diye bildiğimiz kawasakilerin aslında ne kadarda rahatsız olduğunu farkettim, bence s1000rr kullanmadan asla yorum yapmayın bu motor bambaşka bişey umarım birgün uzun yolda kullanma imkanınız olur, bu arada video harika olmuş ama keşke hızlandırmasaydın birçok yerin manzarasını kaçırdık, ben alp'lere gidicem o 670 km'lik mesafeyi bırak 14'ü 34 saatte alamazdım herhalde o ne güzel manzaradır öyle, inşallah birgün bizimde gitme imkanımız olur...

Yorumun için teşekkür ederim, ben de çok istemedim hızlandırmayı ama video en az 50 dakika olurdu sanırım o şekilde. 7 saatlik bi cekim yaptım ve çok yer kestim. Onları keserken bile içim acıdı:) sadece dağa çıkışımı ayrı bi video olarak yapabilirim.

Bu arada dediğin çok çok doğru s1000rr ın diğer racinglerden inanilmaz bi rahatlığı var. Daha önce gsxr - Ninja ve cbr kullandım. Bu üçüyle kıyasladığımda honda biraz rahat olsa bile s1000rr'ın yanına yaklaşamaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Çok güzel ya. Alp dağlarına değil s1000rr'a bu yorumum :)) aynı eldiveni kullanıyoruz, umarım bigün aynı motoruda kullanıyo oluruz :)) emiğinize sağlık.

Teşekkürler ben de gözüm gibi bakıyorum ona :) , umarım bir gün herkes gönlündeki motosiklet'e sahip olma şansını yakalar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

Beğenildi abone olundu. İmrendiğim turlar avrupa yollarında sürmeler. :)

desteğin için teşekkür ederim, çok keyifli güzel yollar bir de çok fazla kontrol olmasa

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

Dostum güzel gezi ve güzel edit. Ellerine sağlık. Devamını da bekliyoruz. :cat:

beğendiğine sevindim, iki hafta da bi video atacağım vakit buldukca. Cekmek kolay da sonrası zor işlem :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

Video düzenlemesi Harika olmuş. Ellerinize sağlık. Benimde yapılacaklar listesinde

Düzenlemeyi beğendiğinize sevindim, enn çok uğraştıran o oldu gerçekten canım cıktı yapana dek. yedi saatlik bi çekim hepsini baştan izle ekle, kırp,kes,biç derken bi hafta gitti öyle :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Ben Erasmus için Avrupa'da dolanırken izlemeyeyim. Dönünce izlerim. Zaten gördükçe içim gidiyor buraları motosikletim de yanımda değilken demiştim bir başka konunuzda da, buradayken de videonun yarısına kadar dayanabildim. Çok azını görebildiğim Alp dağlarının daha ne güzellikleri varmış ki videonun yarısında kapattım. Şimdi inip Adana trafiğinde bu sıcakta çıksam kesin kavga çıkar bir yerde ezerler beni filan. RIDE 2 oynayayım bari :'(

Video çok iyi olmuş. Ciddi emek olduğu belli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst