- Katılım
- 31 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #1
Sizlerin düşüncelerini öğrenmek isterim..
Ne derece bizi temsil edebilir, bağıran egzostla MECLİS bahçesinde tur atması bize karşı ayıp olmamış mı?
Sizce Vekilliği HAKAN ŞÜKÜR'ün yaptığı vekilliğin bir adım ötesine gidebilir mi?
Bir ay sonra doğalgaza %50 zam geldiğinde de helal olsun bak nasıl baartıyor diyebilece misiniz?
Yani ne diyceniz? Var mı?
Ne derece bizi temsil edebilir, bağıran egzostla MECLİS bahçesinde tur atması bize karşı ayıp olmamış mı?
Sizce Vekilliği HAKAN ŞÜKÜR'ün yaptığı vekilliğin bir adım ötesine gidebilir mi?
Bir ay sonra doğalgaza %50 zam geldiğinde de helal olsun bak nasıl baartıyor diyebilece misiniz?
Yani ne diyceniz? Var mı?