Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Buradayım. Memlekete gidip gelmek zorunda kaldım. 2günde 2990km yol yaptım fakat arabayla tabiki.

Norton'un çanta demiri daha iyi, alttanda bağlantısı var ve kuyruk grenajını koruyor.

Ecu update gaz yememe sorununu çözüyor, sorun yoksa zaman ayırmayada gerek yok. Zira ecu beyninden numara alıp, fabrikadan kod bekliyorlar.

Elcik korumalar canavar. Elini korumak adına tüm etkenlere karşı dayanıklı :king:
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bu yakışır mı bizim yavruya

knmaster-motosiklet-karbon-desenli-elcik-koruma-km1476__1439313121686888.jpg
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Pazar günü kısa bir saklıgöl yapalım dedik, Ümraniye Nevzat Demir tesislerinde artçılı bizi geçen dominar sahibi burda mı acaba insan bir selam verirdi olsun sıkıntı yok, güzel bir vakit geçirdik.

36266040_10213682278984937_2512133020039774208_n.jpg


J9fzM.jpg


36039326_10213682278384922_4045053482737074176_n.jpg


35232925_10213682278064914_7074241088508133376_n.jpg


36257484_10213682278184917_8741544274669076480_n.jpg


36037122_10213682280224968_984662333970186240_n.jpg
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Motoru aldığımdan beridir elcikleri ne zaman tutsam pis bir koku yapışıyor elime, yeni plastik kokusu. Lakin motorum artık yeni değil. Gına geldi bu pis plastik kokusundan :farao:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Motoru aldığımdan beridir elcikleri ne zaman tutsam pis bir koku yapışıyor elime, yeni plastik kokusu. Lakin motorum artık yeni değil. Gına geldi bu pis plastik kokusundan :farao:

Eldiven de sıkıntı olabilir mi, ıslanır falan veya yıkandıktan sonra tam kuruma olmuyorsa buda koku yapabilir, illa elçik sıkıntılı diyorsan ona birşey diyemeyeceğim.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Dominar'ın enjeksiyon haritasını mıncıklıyoruz. Duke390'a performans olarak yaklaşmasını umuyorum bakalım. Son hızdan ziyade daha kolay çıkması hedef.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Eldiven de sıkıntı olabilir mi, ıslanır falan veya yıkandıktan sonra tam kuruma olmuyorsa buda koku yapabilir, illa elçik sıkıntılı diyorsan ona birşey diyemeyeceğim.

Maalesef öyle değil, çıplak el ile kullandım demin. Eczaneye gittim geldim gene leş gibi kokuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Dominar'ın enjeksiyon haritasını mıncıklıyoruz. Duke390'a performans olarak yaklaşmasını umuyorum bakalım. Son hızdan ziyade daha kolay çıkması hedef.

Ne güzel bir iş, sonunda birileri el attı şu olaya lakin titremesine çare bulunamadığı için o iş biraz yaş, orjinal dişliye dönüş demek titreşimden aynaları görememek demek. Hızlı devirlenmesi bir faide sağlamayacaktır kanımca.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ne güzel bir iş, sonunda birileri el attı şu olaya lakin titremesine çare bulunamadığı için o iş biraz yaş, orjinal dişliye dönüş demek titreşimden aynaları görememek demek. Hızlı devirlenmesi bir faide sağlamayacaktır kanımca.

Arka dişliyi küçülttüğün de yokuşta yada rüzgara karşı bayılan motor bayılmayacak fark burada çıkabilir :)
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Titreşim konusunda:
Benelli Trk502 face grubunda motor kulakçıklarının 6 tanesinden 4'ünün direkt olarak şaseye bağlandığı(diğer 2si olması gerektiği gibi birara conta ile bağlanıyor, titreşimi emiyor), doalyısıyla titreşimi direkt buralardan şaseye verdiği, bu bağlanan 4 vidanın daha incesi(ama aynı dayanımdaki özel bir vida) ama çevresine aynı kalınlığa ulaştıracak bir kauçuk hortum ile tekrar montajı sonucunda titreşimin %80 oranında azaldığı anlatılıyor.

Bizim motorlarda motor şaseye nasıl bağlanıyor çok da dikkat etmedim, ama bizdeki durum da benzer ise böyle bir çözüm belki bizim motorlar için de ilaç olabilir.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dominar'ın enjeksiyon haritasını mıncıklıyoruz. Duke390'a performans olarak yaklaşmasını umuyorum bakalım. Son hızdan ziyade daha kolay çıkması hedef.

duk390 ın ilk gelenleri hakkında bilgi edin sonra bu dediğin işe kalkış bence sonra pişman olma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

Titreşim konusunda:
Benelli Trk502 face grubunda motor kulakçıklarının 6 tanesinden 4'ünün direkt olarak şaseye bağlandığı(diğer 2si olması gerektiği gibi birara conta ile bağlanıyor, titreşimi emiyor), doalyısıyla titreşimi direkt buralardan şaseye verdiği, bu bağlanan 4 vidanın daha incesi(ama aynı dayanımdaki özel bir vida) ama çevresine aynı kalınlığa ulaştıracak bir kauçuk hortum ile tekrar montajı sonucunda titreşimin %80 oranında azaldığı anlatılıyor.

Bizim motorlarda motor şaseye nasıl bağlanıyor çok da dikkat etmedim, ama bizdeki durum da benzer ise böyle bir çözüm belki bizim motorlar için de ilaç olabilir.

dominar direk şaseye bağlı koruma demirleri kısmına ve ayak pegleri kısmına bakarsan görebilirsiniz, neyseki radyatörü plastik conta üzerine monte etmişler. dominarda şase ile arasında boşluk yok sıfıra sıfır o yüzden değişiklik pek yapamazsınız ama belki koruma demiri kısımlarına bir şeyler yapılabilir.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
duk390 ın ilk gelenleri hakkında bilgi edin sonra bu dediğin işe kalkış bence sonra pişman olma.



İlk defa yapmıyorum. Duke390'ın da geçmişini az buz biliyorum :) Gerçi 390 ile pek ilgisi yok. Stage 1 kıvamı olursa olur. Üstü zaten günlük kullanıma gelmez pek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorunuzun performansını artırmak istiyorsanız üzerine koyup cc yükseltin 😊
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst