Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram

Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Müstehak denmez. Benim başıma aman aman bir mevzu gelmedi. Gelirse ve uyuz olursam da koyarım motoru sahibindene satarım gider paramın yettiği başka markaları denerim. Ben kullanıyorum diye bu marka %100 oranla kusursuz üretim yapacak değil ya. Öyle olsa bu fiyata satmazlar. Bu paraya Bmw var da biz mi binmiyoruz :) ayrıca benzer olayların farklı bir markada başına gelmeyeceğinin de garantisi yok. Kısacası sevmeyen kullanmasın diyorum, ben de başıma kötü bir iş gelirse paylaşırım, düşünenleri diğer kullanıcılarını uyarırım ama kimseyle laf dalaşına da girmem ya da iftira atmam, karalamaya çalışmam, gerek yok.

Bajaj kullanmıyorum, kullanmadım, kullanmam da demem. Ancak anladığınız bir şey var.
Parası bu razı olun yaklaşımı doğru bir yaklaşım değil. Bu yaklaşımdan dolayı mondial böyle, bajaj böyle.
Eğer bu ülkede satış yapıyorsa belli şartları karşılamak zorunda. Kimse davacı olmadığı için ya da ne verdik ki satar geçerim dediği için durum bu. Kabullenme durumu her alanda olduğu gibi burada da var.
Adam enjeksiyonlu motor satıyor, tork anahtarından anahtarı bile yok. Tamam satsın ama desin ki servis burada değil. Servisin dediği şirketi bağlar.
Ekrem Bey 'in burada olması büyük şans. Ancak kurumsal bir yapı olur, ekrem bey artık son raddede olaya müdahil olur anlarım. Bu da yanlış. Tabi ki bana göre, belki de doğrusu budur.
Para konusuna gelince kimine 30bin koymaz, kimi için 5bin çok ama çok büyük paradır, bu da mukayese götürmez.
Olay özetle şu; satış varsa belli vaatlerde altında karşılanmalı, manipülasyon yapilmamali...
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Geçmiş olsun. İlla reklam edilmesine gerek yoktu, gerekli parçalar toplanıp kargolanabilirdi, hani nedir yani. Bedavaya yollamasanız bile en azından daha ucuza halledilmesini sağlasaydınız Ekrem bey, hiç yoktan helalleşirdiniz. Anladığım kadarıyla arkadaşın derdi motor falan değil, ihtiyaç olduğun da bazılarının ölü taklidi yapması.

Parçaları biz yollamadık değerli slimshaday1. Yollasa idik yazmazdım zaten. Hellalleşmeden inşallah ayrılmam.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Bajaj markasını kalite yönünden güvenilir bulmuyorum. Hiç bir modelinin deneme sürüşüne katılmadım. Katılmam da. Fakat, objektif bir gözle bakılırsa zaman zaman doğru çizgiyi şaşırsa da Ekrem Ata önemli bir faktör. Hiç bir markanın yapamadığını yapıyor.
Son mesajında ilgili kişiye olumlu mesajlar vermiş. Doğru karar vermiş. "Senin tanıtımına ihtiyaç yok" noktasından bu noktaya gelebilmiş. Sonuçta hiç bir markanın tenezzül etmediği bir işi yapıyor. Bir jest yaparak bu kullanıcının gönlünü de alırlarsa marka olarak kendileri kazanır. Kendisini tebrik ediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bajaj markasını kalite yönünden güvenilir bulmuyorum. Hiç bir modelinin deneme sürüşüne katılmadım. Katılmam da. Fakat, objektif bir gözle bakılırsa zaman zaman doğru çizgiyi şaşırsa da Ekrem Ata önemli bir faktör. Hiç bir markanın yapamadığını yapıyor.
Son mesajında ilgili kişiye olumlu mesajlar vermiş. Doğru karar vermiş. "Senin tanıtımına ihtiyaç yok" noktasından bu noktaya gelebilmiş. Sonuçta hiç bir markanın tenezzül etmediği bir işi yapıyor. Bir jest yaparak bu kullanıcının gönlünü de alırlarsa marka olarak kendileri kazanır. Kendisini tebrik ediyorum.

Hiç bir modeli test etmeden markayı kalite yönünden güvenilir bulmamak? Değerli azçok; müsait olduğunuz zaman dominar 400 modelimizi sadece tanıma amaçlı test etmenizi isterim. Selamlar...
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bajaj kullanmıyorum, kullanmadım, kullanmam da demem. Ancak anladığınız bir şey var.
Parası bu razı olun yaklaşımı doğru bir yaklaşım değil. Bu yaklaşımdan dolayı mondial böyle, bajaj böyle.
Eğer bu ülkede satış yapıyorsa belli şartları karşılamak zorunda. Kimse davacı olmadığı için ya da ne verdik ki satar geçerim dediği için durum bu. Kabullenme durumu her alanda olduğu gibi burada da var.
Adam enjeksiyonlu motor satıyor, tork anahtarından anahtarı bile yok. Tamam satsın ama desin ki servis burada değil. Servisin dediği şirketi bağlar.
Ekrem Bey 'in burada olması büyük şans. Ancak kurumsal bir yapı olur, ekrem bey artık son raddede olaya müdahil olur anlarım. Bu da yanlış. Tabi ki bana göre, belki de doğrusu budur.
Para konusuna gelince kimine 30bin koymaz, kimi için 5bin çok ama çok büyük paradır, bu da mukayese götürmez.
Olay özetle şu; satış varsa belli vaatlerde altında karşılanmalı, manipülasyon yapilmamali...

Manipülasyon yapıldığını düşünmüyorum. Bajaj kullanıyorum. Dominar'ın resmini ilk gördüğüm günden beri takip ediyorum ve Ktm, Cfmoto test sürüşleri sonrası Dominara karar verdim. 2 aydır kullanıyorum. Servis konusunda pulsarımla 2-3 kez dilim yandı ve bajaj sitesinden doldurduğum iletişim formu ile ikisinde de çözüme kavuştuk. Bildiğim kadarıyla 2014ten beri Türkiyede olan bir markanın servislerinin honda kalitesinde (hiç gitmedim) olmasını beklemiyorum ki japonların servisleriyle ilgili de bir sürü konu açılıyor, iş bilmez, kazıkçı, beceriksiz vs. vs. Söylediğiniz şeyde haklısınız ama bu durum bajaja özel birşey değil. Servisleri de zamanla düzelecektir kurumsallaşacaktır diye ümit ederek ve bu süre içinde belki risk alarak bu markayı kullanıyorum. Ben motosiklete biniyorum, risk zaten her an benimle o yüzden sıkıntı etmiyorum. Bu durum, parası bu razı olun demek değil ki. Serbest piyasa işine geliyorsa demedikleri için en ufak bir hatada bile kıyametleri koparıyorlar. Ns200 titriyor deyip bajaj kötü marka diyen bile çıkıyor. Bu konuda da eski muhabbetler ve arkadaşın sponsorluk istekleri vs olduğundan bana çok masum gelmiyor.
Olaya farklı açıdan da bakın:
Aynı olayı farklı bir markada yaşansa muhattap bulabilecek miydi
O markanın servisi ya da yönetimi vs parçalarını gönderecek miydi
Buraya o marka hakkında konu açsa bu kadar çok tartışılacak mıydı
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Manipülasyon yapıldığını düşünmüyorum. Bajaj kullanıyorum. Dominar'ın resmini ilk gördüğüm günden beri takip ediyorum ve Ktm, Cfmoto test sürüşleri sonrası Dominara karar verdim. 2 aydır kullanıyorum. Servis konusunda pulsarımla 2-3 kez dilim yandı ve bajaj sitesinden doldurduğum iletişim formu ile ikisinde de çözüme kavuştuk. Bildiğim kadarıyla 2014ten beri Türkiyede olan bir markanın servislerinin honda kalitesinde (hiç gitmedim) olmasını beklemiyorum ki japonların servisleriyle ilgili de bir sürü konu açılıyor, iş bilmez, kazıkçı, beceriksiz vs. vs. Söylediğiniz şeyde haklısınız ama bu durum bajaja özel birşey değil. Servisleri de zamanla düzelecektir kurumsallaşacaktır diye ümit ederek ve bu süre içinde belki risk alarak bu markayı kullanıyorum. Ben motosiklete biniyorum, risk zaten her an benimle o yüzden sıkıntı etmiyorum. Bu durum, parası bu razı olun demek değil ki. Serbest piyasa işine geliyorsa demedikleri için en ufak bir hatada bile kıyametleri koparıyorlar. Ns200 titriyor deyip bajaj kötü marka diyen bile çıkıyor. Bu konuda da eski muhabbetler ve arkadaşın sponsorluk istekleri vs olduğundan bana çok masum gelmiyor.
Olaya farklı açıdan da bakın:
Aynı olayı farklı bir markada yaşansa muhattap bulabilecek miydi
O markanın servisi ya da yönetimi vs parçalarını gönderecek miydi
Buraya o marka hakkında konu açsa bu kadar çok tartışılacak mıydı

Aynı olay Türkiyedeki başka bir markanını distribütöründe olsa belki BajajTr kadar bile ilgilenmeyebilirdi. O markaları kullananların şansı avrupada servis ve parça bulma ihtimallerinin yüksek olması sadece, yoksa Türkiye'de benim de o büyük markalarla yaşadığım saçma sapan şeyler var. yamahanın çin mallarını aratmayan mahalle arası servislerinin yeni yeni kurumsallaşmaya başladığını hatırlatmak lazım mesela.
benim ikinci Bajaj'ımı almamın önemli sebeplerinden biri servis ve müşteri memnuniyetimdir.

Tam olarak anlayamadığım şey şu, bu arkadaş motoru arıza yapınca mı sponsorluk istemiş, yani parçaları bana bedava yollayın mı demiş? Eğer öyle ise bunu hiç bir marka yapmaz TR'de. Tahminim başka ülkelerde de.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba arkadaşlar bende bir iki yorum eklemek istiyorum.
Allah hiç birimizi bu ve benzer durumlara düşürmesin, çok geçmiş olsun diyorum.
Yola çıkarken çok büyük risk almış kardeşimiz. Maalesef karşılığı da acı olmuş daha beteri de olabilirmiş.
Geçmişte bende iki tane bajaj sahibi olmuş ve uzun seyahatler yapmıştım ülke içinde.
Bu gün aynı seviyede bir japon markası ile kıyasladığınızda Arada fiyat olarak uçurum var. Zaten gücü yetende genelde japon alıyor.
Benim tanıdığım Ekrem bey ,elinden gelen tüm yardımı yapacak nitelikte biridir. Şu anda buradan cevap yazması bile ayrıcalık. Acaba hangi markanın pazarlama müdürü bu kadar cesurca aktif.
Yorum yaparken dikkatli olmamız gerekir diye düşünüyorum .Bir gecede değişir bazen her şey .
Sevgiyle kalın .
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Motor kilitleme vakalarını Yamaha R25 de de yaşayanlar olmuştu yada hala olmakta , forumlardan takip ettiğimiz kadarı ile yağ pompasında kronik bir sorun var deniliyordu ki Yamaha nın da bu konuda tespiti vardı ve garanti kapsamında değişimler yapıldı olması gerektiği gibi..

Bajaj 200 NS de de benzer bir sorun mu var acaba ? Bajaj yetkilisinin evet şu parçasında arıza tespit ettik , konunun üzerinde çalışmalarımız sürmektedir gibi bir açıklaması var mıdır ?

sonuçta hiçbir marka ürettiği aracın hiç arıza vermeyeceğini iddia edemez , arıza istatistiklerinde öne çıkan bir durum varsa bunu gidermek markanın değeri açısından da çok çok önemlidir..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba arkadaşlar burda sözü geçen sayfa yöneticisi kemal diner benim, Sercan’ a buradan da geçmiş olsun diyorum inşallah en kısa zamanda gerekli tamiratları yaptırıp sağ salim okulu tamamlayıp Türkiye ye geri dönüşünü yapar, sercan pulsar ı almadan veya aldıktan sonra tanışmışlığım ve irtibatım var, sayfada veya burada elimden geldiği sürece arkadaşlara yardımcı oldum olmaya çalışıyorum bajaj servis elamanı değilim, okul için yurt dışına motorla gittiğini ve yaptıkları yaşadıklarını kendi anlattıkları kadarını biliyorum, hatta bu sıkıntıyı yaşadıktan sonra da son durum nedir diye kendisine yazan benim. Ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum ve 8gb mobil kotam var ve bu 8gb internet kotamın %95 ini bu yönetici olduğum sayfalara ayırıyorum, arkadaşlarla bir araya geldiğimde bile ben sayfaları takip etmek zorunda kalıyorum ben diyemez miyim bana ne sayfasından beklesinler ne halleri varsa görsünler ama ben böyle bir kişi değilim, evet bazı paylaşımlara izin vermiyoruz sayfada arama yapın ne demek istediğimi göreceksiniz, 2.el satış, yedek parça satışı da yasak, siz sadece görünenleri görüyorsunuz, gönderiyi gönderene özelden yazıyorum (mecbur değilim ) bu şekil yapın diye adam bana ve aileme küfür ediyor sizler bunları da görmüyorsunuz daha bunun gibi niceleri var, bu gibi durumlara karşı paylaşımım bile var sayfaya üye olan var ise benim isim soy ismimden arama yapsın o gönderime de ulaşabilirler, sercan bana yazayım mı dedi bende yaz dedim oda biliyor, bir kaç noktasında düzeltme yap dedim eski gönderiyi kaldırılıp düzeltme yapılmış olarak gönderdi onu da onayladım, 2014 kasım ayında bajaj ile tanıştım, 2015 yılında facebook sayfasına üye oldum, 2015 sonu veya 2016 yılı başlarında arkadaşlarım yüzünden sayfa yöneticisi oldum, yönetici olmadan öncede arkadaşlara yardımcı oldum yönetici olduktan sonra da oldum ve olmaya çalışıyorum bu durumumdan bile rahatsız olan sayfada insanlar var, yönetici oldum diye bir yerlerim tavan yapmadı yani. Sayfayı kuran ben değilim ha bu demek değil ki topu başkasına at işin içinden sıyrıl, yazışmalarımız kendisinde var zaten gerekli izahımı da anlattım. Neler yazdığımı oda biliyor bende neler yazdığını biliyorum, hiçbir zaman laf taşımadım ondan alıp başkasına göndermedim varsın onlar iyi ben kötü olayım herkese tşk ediyorum iyi kötü hepsinden Allah razı olsun, Allah kaza bela vermeden motorlarımızı kullanmayı nasip etsin iki teker üzerinde gidiyoruz kalın sağlıcakla.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Manipülasyon yapıldığını düşünmüyorum. Bajaj kullanıyorum. Dominar'ın resmini ilk gördüğüm günden beri takip ediyorum ve Ktm, Cfmoto test sürüşleri sonrası Dominara karar verdim. 2 aydır kullanıyorum. Servis konusunda pulsarımla 2-3 kez dilim yandı ve bajaj sitesinden doldurduğum iletişim formu ile ikisinde de çözüme kavuştuk. Bildiğim kadarıyla 2014ten beri Türkiyede olan bir markanın servislerinin honda kalitesinde (hiç gitmedim) olmasını beklemiyorum ki japonların servisleriyle ilgili de bir sürü konu açılıyor, iş bilmez, kazıkçı, beceriksiz vs. vs. Söylediğiniz şeyde haklısınız ama bu durum bajaja özel birşey değil. Servisleri de zamanla düzelecektir kurumsallaşacaktır diye ümit ederek ve bu süre içinde belki risk alarak bu markayı kullanıyorum. Ben motosiklete biniyorum, risk zaten her an benimle o yüzden sıkıntı etmiyorum. Bu durum, parası bu razı olun demek değil ki. Serbest piyasa işine geliyorsa demedikleri için en ufak bir hatada bile kıyametleri koparıyorlar. Ns200 titriyor deyip bajaj kötü marka diyen bile çıkıyor. Bu konuda da eski muhabbetler ve arkadaşın sponsorluk istekleri vs olduğundan bana çok masum gelmiyor.
Olaya farklı açıdan da bakın:
Aynı olayı farklı bir markada yaşansa muhattap bulabilecek miydi
O markanın servisi ya da yönetimi vs parçalarını gönderecek miydi
Buraya o marka hakkında konu açsa bu kadar çok tartışılacak mıydı

Başka firma ne bu kadar konuşulur ne de tartışılır, o konu da haklisiniz.
Bajaj in sorunları belki japonlardan daha ufaktır ama çok fazla olduğu için sorun daha çok konuşuluyor. Ekrem Bey 'in burada olmasida körüklüyor belki de bilmiyorum ama bildiğim tek şey var, ne olursa olsun bajaj ürünün arkasında durma konusunda zayıf, servisler zayıf yetersiz bilgisiz ve yanlış yönlendirme yapıyorlar. Bu da manipülasyon basitçe.
Motor titriyor diye kötü diyen ile motor bloğunu kanırta kanırta gevşetip sıkan usta arasında çok fark yoktur bence.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Okuduğum kadarına yapacağım yorum: Adamlar yaşadığınız bölgede motorun satışını yapmadığına göre yedek parça tedarik etmek zorunda değiller. Kendi çabanızla arayıp bulmanız gerekir zaten bunu bilerek satın almış olduğunuzu düşünüyorum. 2.side bajaj fanı felan değilim birçok tek silindirli motosiklet kullandım ve bajajın duke200 den dahi az titrediğini deneyimledim.
 
Katılım
18 Ara 2017
Mesajlar
32
+Oktay abi (Oktay motor) ile benim hiç bir sorunum. Oktay abinin ben yurt dışına çıkmadan önceki gün "ben senin motoruna nasıl iyi baktığını, nasıl titiz kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" demesini belirtmemin sebebi gerçekten oktay abi'den böyle birşey beklemek değil. Bu cümleyi belirtmemin asıl sebebi motorsikletimin bozulma sebebinin bakımsızlıktan, redline da kullanmaktan vs. kaynatmaktan olmadığını, motorumu çok özverili şekilde kullandığımı Bajaj'ın en başarılı servisi tarafından referans göstermekti. Yoksa Oktay abi altı üstü bir Bajaj servisi. Bajaj yetkilisi değil. Ondan böyle bir beklentim yok. Dediğim gibi, Oktay motor'un adını, motor bloğundaki arızanın benim kullanımımdan veya bakımımdan kaynaklanmadığını referans göstermek adına söyledim. Oktay motor ben yurt dışındayken motorla ilgili sorularıma her zaman interaktif şekilde destek veren birisi. Özellikle geçen hafta yaşadığım problemde motorun arızasını whatsappdan gönderdiğim video ile nokta atışı tahminde bulundu. Bu sorunun giderilmesi için iyi niyetli bir şekilde, bajaj markasından ayrı, şahsi olarak bir teklifte bulundu. Türkiye'den Polonya'ya olan uçak biletimi almamı ve yedek parça ücretini ödememi, benden işçilik ücreti almayacağını söyledi. Bu herkesin yapacağı bir iyilik değil ama Oktay Abi'ye en yakın tarihli bir gidiş dönüş bileti almak, onu 2-3 gün ağırlamak, yedirip, içirip, gezdirmenin maliyeti buradaki servise vereceğim işçilik parasına eşdeğer olacağı için Oktay Abi'nin iyi niyetle sunduğu teklif mantıklı gelmedi. Bu konuyu servise kişisel indirmek istemiyorum, çünkü benim beklentim, temennim bu teklifi Oktay abinin gerçekten abilik yapıp kişisel olarak fedakarlık yapmasından ziyade, Bajaj Türkiye'nin firma olarak bu duruma el atmasıydı, en azından motivasyon olarak bir şekilde destek olmasıydı.

Kemal Diner Bey benim şahsen tanıştığım arkadaşım. Paylaşımı silen kişinin kendisi olmadığını söyledi ve kendisinin sözüne güveniyorum. Paylaşımımın silinmesinin ardından Kemal Bey'e neden sildiğini sordum ve kendisi silmediğini, kendisinin ikinci admin olduğunu, asıl silen kişinin Semih Karaağaç isimli asıl adminin olduğunu söyledi. Ben de bunun üzerine Semih Karaağaç'a facebook üzerinden mesaj atıp silinme sebebini öğrenmek istediğimde engellendim. Olayı şahsiyete indirmeye gerek yok lütfen. Sonuç olarak bu paylaşımım o grupta sebep göstermeksizin böyle bir paylaşım yapmama izin verilmedi. Acaba daha nice böylesi paylaşımlar engellendi diye insan oturup düşünüyor ister istemez...

Her motor arıza yapar. Bajaj da yapar, öteki markalar da yapar. Yedek parçanın olmadı ülkede gezip arıza yaşayınca yedek parça sıkıntısı yaşayacağımı bilerek yola çıktım zaten en baştan. Benim kızdığım nokta bu değil, geziler, turlar, avrupa dan bajaj ile fotoğraflar paylaşmama izin verilip, bajaj'ın avrupa'da yaşadığı sorunu anlatan paylaşıma gelince silinip, engellenmem, iki periyodik, bir ağır bakım, bir trafik kazası ve bu son motor arızasından doğan yedek parça ihtiyacıma erişmek her defasında zor süreçti benim için. Tüm bu süreçte Bajaj Türkiye'den birkaç kez destek talep etmeme rağmen reddedilmek yerine, yedek parçaya erişmem konusunda bir kolaylık sağlansa iş bugün bu noktaya gelmeyecekti inanki. Zaten Avrupa'da Bajaj'ın servisinin, yedek parçasının olmadığı bir coğrafyada tek başıma sürüyorum. Bunun stresi yaşayarak kendimi yalnız hissederek sürüyorum normal zamanlarda bile. Bir de yardıma ihtiyacım olduğu bir kaç anda sözde global olan markanın desteğini görememek gerçekten üzücü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------



Avrupa ve Japon markaları neredeyse dünyanın her yerinde. Suzuki, yamaha, honda, bmw, ducati vs...


Tekrar geçmiş olsun sercan burada da görüşmek varmış hayırlısı konuyu takip eden arkadaşlara sercan arkadaşımızla sürekli diyalog içinde oldugumu belirtmek isterim kendisine motorunu bırak dediğim doğrudur hala öyle bıraksın gelsin ama tabi bu söylenen aramızdaki arkadaşlık samimiyet vs vs kendisi ile görüşmelerimde bulunduğu yere gelip onarım yapacağıma kadar yardımcı olacağımı bildirdim servis olarak daha ne yapabilirim bilmem ama şu da varki arıza son derece kolay ama yurt dışı olunca zorlaşıyor bu da sercanın şansına giderken de bilgisi vardı ve zorluk yaşamsın diye kısa bir süre tamircilik pratik bigi de öğrettik lazım olur diye (ekrem bey ile aralarında geçen sponsorluk meselesi ekrem beyin dediği gibi hiç kimseye sponsor olunmuyor şahidim sercan arkadaşımız da bunlardan biri ve sponsorluğu gerçekten yaptığı gezi ve cesaretinden dolayı hakedebilir?

konu ile sercan beyle ne olmuş hangi parça kaç tl vs sürekli konuşuyoruz ekrem beyin bu durumdan haberi yok kendisi ile bu konuyu görüşmedim bilgisi olması da imkansız kısa sürede işin çözüleceginden kuşkum yok geçmiş olsun
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Tekrar geçmiş olsun sercan burada da görüşmek varmış hayırlısı konuyu takip eden arkadaşlara sercan arkadaşımızla sürekli diyalog içinde oldugumu belirtmek isterim kendisine motorunu bırak dediğim doğrudur hala öyle bıraksın gelsin ama tabi bu söylenen aramızdaki arkadaşlık samimiyet vs vs kendisi ile görüşmelerimde bulunduğu yere gelip onarım yapacağıma kadar yardımcı olacağımı bildirdim servis olarak daha ne yapabilirim bilmem ama şu da varki arıza son derece kolay ama yurt dışı olunca zorlaşıyor bu da sercanın şansına giderken de bilgisi vardı ve zorluk yaşamsın diye kısa bir süre tamircilik pratik bigi de öğrettik lazım olur diye (ekrem bey ile aralarında geçen sponsorluk meselesi ekrem beyin dediği gibi hiç kimseye sponsor olunmuyor şahidim sercan arkadaşımız da bunlardan biri ve sponsorluğu gerçekten yaptığı gezi ve cesaretinden dolayı hakedebilir?

konu ile sercan beyle ne olmuş hangi parça kaç tl vs sürekli konuşuyoruz ekrem beyin bu durumdan haberi yok kendisi ile bu konuyu görüşmedim bilgisi olması da imkansız kısa sürede işin çözüleceginden kuşkum yok geçmiş olsun

Eee, şimdi burada Oktay Usta'nın yazdıklarına bakınca da arkadaşın firma, servis v.s. pek çok konuda sanki abartıyormuş gibi bir izlenim çıkıyor ortaya. Yani burada yazılana bakınca ben de dahil pek çoğumuzun atıp tutması boşa çıkmış gibi olmuş. Konu mu gereğinden fazla abartılıp büyütülmüş, ne olmuş ben anlamadım gitti.



Hadi bana eyvallah yazmam daha, birinci elden cevaplar verilmiş zaten taraflardan.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Ya görüyorumda Bajaj madem markasının arkasında duruyor 8 aydır servise gidiyorum bi conta sorunumu çözemediniz ? Servisinizden aldığım orjinal contaların çoğu paketten çıkarken kopuyor gerçekten çok sağlam üretim yapıyorsunuz belli :)
23 Mayıs 2017 den beri Pulsar 200 ns kullanmaktayım , şuan 26 bin km de gerçekten yaşadıklarımı bi gelin bana sorun , stop etmeleri , teklemelerini saymıyorum servise götürsem göstersem sürekli kronik kronik sıkıldım. 2 kere yazılım güncellemesi yapıldı motosikletime stop etme sorunu çözülüyor 1 ay sonra devam ediyor. Muğla/Milasta yaşıyorum burdaki servis çok yakın abim sayılır ama hiçbir zaman işime çözüm bulamadınız , bulamayacaksınız bu motora verdiğim conta parasınamı acıyım bilemedim. He bu arada servisiniz motora Motül 7100 öneriyor onu koyuyor servis dediği dışında yağ da konulmadı ha şimdi gelip bana yağdan oluyor demeyinde neyse çok şey yazarımda alacak arkadaşları korkutmak istemem ama Bajaj Pulsar 200 NS tamam uygun güzel gidiyor yakıt az ama kronik problemi çok olan makine bakalım 4 bin km sonra motor kol çıkartacakmı benim merak ediyorum çoğu 30 binde yemiş.
Neyse İyi Forumlar.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Okuduğum kadarına yapacağım yorum: Adamlar yaşadığınız bölgede motorun satışını yapmadığına göre yedek parça tedarik etmek zorunda değiller. Kendi çabanızla arayıp bulmanız gerekir zaten bunu bilerek satın almış olduğunuzu düşünüyorum. 2.side bajaj fanı felan değilim birçok tek silindirli motosiklet kullandım ve bajajın duke200 den dahi az titrediğini deneyimledim.
Duke 200 ü cok az kulandığınız belli.
Pulsarı yeterince kullandım ama duke200 le 73 bin km.yaptım geneli sehir ici 10 bin cıvarı uzun yol.
Duke200ün titresimi pulsardan az ona eminim.
Birde en komik tarafı bazı pulsarı olan arkadaşlarla yolda gazlayinca onlar 145-150 gidiyom derken benim duke anca 125 km.göstermesi komikti.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sen ne yaptın hocam? KM saati max %10 şaşar. 150 ile gidiyorum derken 125'le gitmek ne demek? O zaman ben Dominar ile bu akşam 150 ile gelmedim direk 125'le geldim senin hesabına göre. Gece gece İstanbul'da da emin ol Passat'lar Range Rover'lar 100km/sa hızla gidiyorlar bu saate :farao:
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Parçaları biz yollamadık değerli slimshaday1. Yollasa idik yazmazdım zaten. Hellalleşmeden inşallah ayrılmam.

Ekrem bey sanırım yanlış anlaşıldı, günümüzde teknoloji ilerledi o adam taklamakan çölünün ortasında bile olsa o yedek parça oraya bir şekilde ulaşır. Adam müşkül duruma düştüğün de "Sponsorluk konusunda yardımcı olamayız ama gereken parçaları uygun şekilde tedarik edip ulaştıracağız" diyebilseydiniz sorun olmazdı demek istedim. Sizin arızadan haberiniz olmamış olabilir bilemiyorum tam olarak. Hiç bir firma mal satarken yurt dışında bozulursa bedavadan karşılayacağız sözü vermez, haklısınız zaten "bedavadan yollayın canım ne olur" demedim, "en azından parçaların kargolanması konusunda yardım edebilirdiniz" dedim. Bu söylediklerim dışında bir şeye değinmedim, kısacası arkadaşa tekrardan geçmiş olsun diyorum.
Zaten siz bu arkadaşın yolda olduğunu biliyorsunuz, Bajaj modellerinin çok satılmasının en büyük etkenlerinden biri ise bu motorların fiyatından dolayı satın alıp uzun yol gezenler, örneğin Alp Mor. Bu arkadaşların hepsini siz tanıyor, sosyal medya hesaplarınızda paylaşıyordunuz, bu insanların bu durumlara düştüğünde ufakta olsa bir yardımı hakettiğini düşünüyorum. Ha arkadaş biraz gerilmiş haklı sinirlenmekte, yeri gelince helalleşirsiniz tabi ki.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Sen ne yaptın hocam? KM saati max %10 şaşar. 150 ile gidiyorum derken 125'le gitmek ne demek? O zaman ben Dominar ile bu akşam 150 ile gelmedim direk 125'le geldim senin hesabına göre. Gece gece İstanbul'da da emin ol Passat'lar Range Rover'lar 100km/sa hızla gidiyorlar bu saate :farao:
Ben bişey yapmadım hocam pulsarın sapmaları öyleymiş benim suçum yok.
Dominarin sapmasıni bilemem.
Ben başkası dedi de demiyorum ben sahsen yaşadım ve gördüm.
Duke 200 le 1.5 sene kuryelik yaptım ve 73bin de sattım.
Şuan super tenere 1200z var istersen gel dominarın benim tenereye göre sapma yapiyo mu yapmiyomu ve son suratini test edebiliriz.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben bişey yapmadım hocam pulsarın sapmaları öyleymiş benim suçum yok.
Dominarin sapmasıni bilemem.
Ben başkası dedi de demiyorum ben sahsen yaşadım ve gördüm.
Duke 200 le 1.5 sene kuryelik yaptım ve 73bin de sattım.
Şuan super tenere 1200z var istersen gel dominarın benim tenereye göre sapma yapiyo mu yapmiyomu ve son suratini test edebiliriz.

Sıkıntı yok istersen yaparız ama bende 1sene pulsar kullandım. 20000km kadar. Dediğin kadar sapmadığına eminim. Çünkü arada arabaların kadranları ile karşılaştırmışlığım var. Sadece 1motosiklette mi böyle oldu yoksa 3-4 pulsar'da mı böyle bir sonuca vardınız onu merak ettim. Duke 200'ü bilmem de 250'lerin 137km/sa de kesiciye girdiğini ve daha fazla zorlanmaması için KTM'nin yaptığını okumuştum. Zira Pulsar dedilen motor 24hp ve 10500rpm'de kesiciye giriyor. Bu yüzden şaşırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst