Ustat bu yazdiginiza uzuldum. Ben de bir Asya - Ozbekistan turu planliyorum ve dusundugum motorlardan biri de bu.O nedenle takipteyim.
Sizin tecrubelerinizden yararlanilmiyor diye dusunmeyin.
Benim bu sene çıkmayı düşündüğüm en az 8 aylık uzak doğu turunu arkeolog bir arkadaşımın çok ısrarı ile güney amerika olarak değiştirmiştim.
kendi mesleği ile ilgili olarak özellikle peru bolivya onun ilgi alanındaydı.
fakat kaza yaptı ve bir çok kırıkları oluştu..dolar aldı başını gitti vs..bu sene off konumundayım.
çıkmayı düşündüğün özbek vs turu için klr sorunsuzluk güvenirlilik anlamında doğru motor.
abartı olacak ama ölümsüz,kıramazsınız.en zor şartlarda bile gider.evelki gün günübirlik geyveye gittim geldim. bu yeni abuk subuk 6,32 liralık benzinden iki defa aldım. kmde 26 kuruş yaktı.
hertürlü müdahaleye kurcalamaya çok açık bir motor.
çünki elektronik olarak hiç bir şey yok.
enjeksiyon yok..Abs yok, benzin göstergesi bile yok...
Bende bmw nin 2009 model X3 cipi var.geçenlerde 3.enjektör zırt dedi kaldı..kur artışından önce 1450 lira tanesi.
otomotiv yedek parça kökennli olduğum için 1200 liraya izmirden getirtim.oda 1 adet..
bunlar aslında takım değişir..yani 4 tane..Al sana teknoloji..yolda kalıp uğraştığımda cabası.
gözünü seveyim ben karbüratörlü yakıt sistemlerinin..avrupa emisyon normları benim mekanik anlayışıma zıt..
Al kardeşim al..KLR al.türkiyedeki biz motorcular çok maymun iştahlı ve mızmız tipleriz..facebook gruplarındayım..mesela amerikada 80 li modellerle adamlar neler yapıyorlar.
zaten fiyatları oldukça düşük. en kötü çin malları 15 binliralara gelmiş.
güvenipte 200 km lik yola tedirgin çıkarsın.yok benzin eğenmez yok bilmemne sensörüne toz kaçmış ...
kaldıki özbek diyorsun.
uçsuz bucaksız bozkırlarda çöllerde gaz açacaksın..
belki kırk saat tek canlı görmeyeceksin.gündüz kavrulup gece donacaksın.
belki 15 defa motoru yatıracaksın devireceksin..işte Bu motor KLR olmalı.
yeni kur güncellemeleri ile ne olacağı belli değil. 150 cc kaliteli scooter ler 20000 i geçmiş.
geç kalma..Al
ben bir buçuk senede 30 bin km yaptım..zaten motoru getirdiğimde 9 binlerdeydi. ben kıramadım. kırayım die uğraştım
orda burda yollarda milletle dalaştım bu yüzden ama kıramadım bozamadım.
aliexpress gibi amazon gibi ebay gibi satış siteleri sayesinde dünya küçüldü artık.
41 bin kmlerdeyim Süpap ayarı yapamadım yahu.
Tek becerebildiğim sol taraftaki kapak altında bu meşhuur dooichkey denen zımbırtının
Dışarıya çıkan ayar yapmak için bir cıvatası var bu cıvatanın on kuruştan küçük bir
Oringi var.ordan çok az yağ kaçırmasıdır.oring ve cıvata aşağıdaki fotoda görünüyor.