KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
67
Sevgili Ozgens, makinanın ss oturuş pozisyonu ile yakından alakası yok.Zira ben dik sürüş pozisyonu olduğu için aldım.Boy 183 kilo 85 ve yaş 48.. Şahane bir kullanımı var.Hatta ilk motorum ve keyifle ve de güvenle kullanıyorum. Uzun yol meselesine gelince; hafta sonu 1000km bakımı için gidiş geliş 400km yol yaptım ve inanılmaz keyif aldım.Umarım fikir vermiştir. Ayriyeten klasmanında bence karşılığı olmayan bir motosiklet, şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Sevgili Ozgens, makinanın ss oturuş pozisyonu ile yakından alakası yok.Zira ben dik sürüş pozisyonu olduğu için aldım.Boy 183 kilo 85 ve yaş 48.. Şahane bir kullanımı var.Hatta ilk motorum ve keyifle ve de güvenle kullanıyorum. Uzun yol meselesine gelince; hafta sonu 1000km bakımı için gidiş geliş 400km yol yaptım ve inanılmaz keyif aldım.Umarım fikir vermiştir. Ayriyeten klasmanında bence karşılığı olmayan bir motosiklet, şiddetle tavsiye ederim.

İşte asıl merak ettiğim konu dik sürüş pozisyonu, bir iki inceleme videosunda böyle söyleyince o kadar para verip rahat edemezsem boşuna para vermiş olmak istemedim. 182 60kilo 29 yaşındayım bende 1 sene önce başladı bende bu motosiklet sevdası, cbr 125 ve falcon f250 kullandım. Artık hem kaliteli hem rahat oturuş pozisyonu olan hemde uzun süre kullanabileceğim bir motosiklet istiyorum açıkçası.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
İşte asıl merak ettiğim konu dik sürüş pozisyonu, bir iki inceleme videosunda böyle söyleyince o kadar para verip rahat edemezsem boşuna para vermiş olmak istemedim. 182 60kilo 29 yaşındayım bende 1 sene önce başladı bende bu motosiklet sevdası, cbr 125 ve falcon f250 kullandım. Artık hem kaliteli hem rahat oturuş pozisyonu olan hemde uzun süre kullanabileceğim bir motosiklet istiyorum açıkçası.

Güncel kampanya ile alıp zarar etme şansınız yok. Şuan 2018 motor gelmedi bildiğim geldiğinde de liste fiyatının altına inmeyi bırakın üstüne çıkarlar. Dolayısıyla 28.500 gibi rakama aldığınızda stoklar tükenince açılış rakamları 31 32 liralardan olacak. Aldığınız paraya da rahatlıkla satarsınız.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Güncel kampanya ile alıp zarar etme şansınız yok. Şuan 2018 motor gelmedi bildiğim geldiğinde de liste fiyatının altına inmeyi bırakın üstüne çıkarlar. Dolayısıyla 28.500 gibi rakama aldığınızda stoklar tükenince açılış rakamları 31 32 liralardan olacak. Aldığınız paraya da rahatlıkla satarsınız.

Bende tam böyle düşünmeye başladım. 2018leri piyasaya sürüldüğünde 2. Eller her türlü 28den gidecek gibi duruyor. Ama ben alım satım işine hiç girmek istemiyorum. Hani alıpta hayal kırıklığına uğrayıp satmaya uğraşmaktansa alıp kullanmak en güzeli olacak, teşekkür ederim bilgilendirme için.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
iyi günler arkadaşlar 390 alma arifesindeyim ama çevremde hiç olmadığı için test edemedim cbr 250 kullanan varsa titreşim rahatlık konusunda karşılaştırabilirmisiniz ?
 
Katılım
5 May 2018
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar benim bir sorum olucak düşük hızda debriyajı çekip motoru saldığım zaman sanki patlak lastik sesi gibi bir ses geliyor pat pat pat şeklinde aralıklı bir ses buna benzer bir sorun yaşayan ya da fikri olan varmı aynı zamanda bazen motoru ilk çalıştırdığımda boşta dururken debriyajı çektiğimde dizel motor gibi bir ses çıkarıyor bu normalmidir
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Arkadaşlar Duke 390 için zincir seti almak istiyorum, hangi marka/model kullanıyorsunuz?
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
77
Arkadaşlar merhaba cbf 150 yi satılığa çıkardım duke 390 almayı düşünüyorum. İki motor buldum temiz duruyor biri 2015 diğeri 2016 model. İki model arasında yaştan farklı bir değişiklik var mı. Bu motorlar alınır mı, şimdiden teşekkür ederim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-390-duke-abs-523865629/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-sahibinden-hatasiz-572455465/detay

Bu arada genelde artçılı kullanıyorum fakat motor benimde artçımında çok hoşuna gidiyor. Yinede tavsiyelerinize açığım. Epeyce uzun yol yapıyoruz çünkü. Bütçemi 25 e kadar çıkarabilirim.
 
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
20
Merhaba değerli forum üyeleri. Uzun zamandır duke 390 almayı düşünüyorum ve yakın zamanda alacağım fakat piyasada fiyatı şişirilmemis temiz motor bulamadım pek burdur ve çevresinden (Antalya Isparta Denizli) temiz duke 390 satmayı düşünen varsa görüşebiliriz 2017 model öncesi istiyorum yeni kasa bütçemi aşıyor maalesef
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Arkadaşlar 2013 model 0km aldığım ve severek kullandığım 390 duke'umu yakın bir zamanda yurt dışına taşınacağım için üzülerek satıyorum. 10500km'de (günlük olarak kullanıyorum artabilir) bakımlı, kazasız, boyasız, değişensiz bir motordur.

Lastikleri yeni taktırdım, max 500km yapmışımdır. 2017 yapımı Pirelli diablo rosso 2 takım.
Radyatörü yeni boşaltıp motul motocool ile yeniledim.
Zincirin kısa sürede değişmesi gerekir, bunu alıcı kişi yaparsa memnun olurum zira taşınma işlemlerinden ve halihazırda çalıştığımdan ötürü pek vaktim kalmıyor.
Muayenesi bu ay yapıldı.
Arkada givi 30 litre topcase mevcut, 1 adet kask + disk kilidi + zincir vs bir sürü şeyi içine sığdırabiliyor, hayat kurtarıyor.
Yan sanayi koruma demirleri var, aldım fakat taktırmadım onları da vereceğim, isterseniz taktırabilirsiniz.
12500km'de bakımı gelecek, elimde bu bakımda takılmak üzere orjinal bujisi var, onunla beraber servise götürüp değişimi sağlarsınız.
Aydınlatmayı yeterli bulmadığımdan üzerinde philips xtreme vision takmıştım. Ayrıca elimde 1 adet daha kullanılmamış xtreme vision ve sökülen orjinal ampulü de mevcut.
Motor ömrü boyunca hep kapalı otoparkta muhafaza edildi, yeni gibi duruyor. Kullanım kaynaklı ufak tefek kozmetik kusurları illaki vardır.
Aküsünü yeni değiştirdim.

Fiyatı ve fotoğrafları ayrıca özelden paylaşabilirim. Istanbul anadolu yakasındayım. İlgilenenler bana mesaj ile ulaşabilirler. Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
merhabalar .

2 gün önce ben de 2017 kampanyasından yararlanıp duke390 sahıbı oldum. gercekten 250lık parasına oldukca dolu bır makıne verıyorlar suan.
merak eden olursa, her turlu soruya cevap verebılırım.

iyi günler arkadaşlar 390 alma arifesindeyim ama çevremde hiç olmadığı için test edemedim cbr 250 kullanan varsa titreşim rahatlık konusunda karşılaştırabilirmisiniz ?

ılk motorum cbr250 ıdı. kesınlıkle onun kadar rahatsız olmadım tıtresımden.
tek sılındır ve 375cc tıtresım korkusu vardı bende de kullanmadan once. lakın 200km ye yakın bır tecrubem oldu bu 2gunde. gıdon ve koltukta en ufak rahatsızlık hıssetmedım kı, 600rr ımda aftermarket rızoma vardı onlarda bıle elım uyusuodu.
duke da sadece peglerde devırler beraber gelen hafıf bır tıtresım hıssettım, o da suan maalesef motora uygun kıyafet edınemedım yakın mesafe spor ayakkabı kullandıgım ıcın de olabılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

GD9L1V.jpg
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
600rr dan bile iyi mi diyosun müdür tamda cb 500f e karar vermişken gene kafam karıştı 😥
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
600rr dan bile iyi mi diyosun müdür tamda cb 500f e karar vermişken gene kafam karıştı ��

hayır kardesım orada bak ne yazmısım, aftermarket metal agırlıklı elcıkle.

elbette saglıklı bır sıralı 4 gıbı tıtresımsız olamaz ama kesınlıkle TITRESIMLI dıye alınmayacak bır motor degıl bence. ist da olsan 2 cay sohbet eslıgınde bakardın motora
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
600rr dan bile iyi mi diyosun müdür tamda cb 500f e karar vermişken gene kafam karıştı 😥

Duke şekil şukul olarak ,donanım olarak 10 numara 5 yıldız . Ben zamanında çok baktım 2014 ve öncesine sonra düzeltiler ise bilemem vurıntusuz çalışanına denk gelmedim
.hele birisi öyle yatak vuruyor dün ki ben motoru kapat kardeş dedim test abi dedi teşekkür Edip ayrıldım test etmeye korktum yatak sarar diye.

Bir de formda var bir kişi rc390 ile ikikez blok patlattı , Google Duke 390 blok patlaması de yerli yabancı bir sürü şey çıkar , ama Honda da bir tane bulamazsın 500cc için ,.

Duke 390 cronics problem yaz bir de Google Honda için aynı şeyleri yaz kararını kendin ver

Görsel olsun teknoloji üzerinde gelen donanım olsun cbr500r basar o da ayrı konu.

Biraz Duke 390 RC 390 şans işi.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
" Görsel olsun, teknoloji üzerinde gelen donanım olsun cbr500r basar o da ayrı konu. "

:) gercekten gulumsetti
 
Katılım
5 Kas 2017
Mesajlar
41
Merhaba arkadaşlar, 2017 Duke 390'a soft yan çanta düşünüyorum, kullanan var mı? Var ise çanta demiri ile mi kullandı , memnun kaldınız mı?
Yardımcı olabilir iseniz çok sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst