Servis fişi falan veren olmadı ama online arıza açtı servis hizmeti malesef ortaçağ ..japon markalar bile serviste dökülürken bozdolapçıların adam gibi hizmet vermesi çokta beklenemez..
geçmiş olsun nazarlık de geç ..geçen hafta arkadaşımda yatırdı düşük süratle giderken bi kaç çizik oldu ama bişi kırılmadı hayvan baya ağır düşük süratte eğimde dikkat etmek lazım..
Gelelim bnm hayvana:=) az önce servisten aradılar daha doğrusu ben sabah ne oldu bizim motor bloğu diye aradım. kargoyla gelmiş 3 gün beklemiş blok geri dönmüş bn hayatımda böyle ciddiyetsiz iş görmedim kimsenin kimseden haberi yok kargocularda hatalı servis bni kimse aramadı diyo suçu kargocuya atıyo uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın dedim kapadım telefonu..
yeni cf alacaklar bnce 2 kere düşünün motorları kötü olmasada servisler rezalet
Bence üstüne düş sıkıştır rahatsız et sürekli zaten yeterince geç oldu gibi duruyor güç olmaya başlamış gibi. Sen arada bir.telefon aç ki şu adam ikide bir arıyor halledelim bitsin desinler. Allah kavuştursun bu arada.geçmiş olsun nazarlık de geç ..geçen hafta arkadaşımda yatırdı düşük süratle giderken bi kaç çizik oldu ama bişi kırılmadı hayvan baya ağır düşük süratte eğimde dikkat etmek lazım..
Gelelim bnm hayvana:=) az önce servisten aradılar daha doğrusu ben sabah ne oldu bizim motor bloğu diye aradım. kargoyla gelmiş 3 gün beklemiş blok geri dönmüş bn hayatımda böyle ciddiyetsiz iş görmedim kimsenin kimseden haberi yok kargocularda hatalı servis bni kimse aramadı diyo suçu kargocuya atıyo uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın dedim kapadım telefonu..
yeni cf alacaklar bnce 2 kere düşünün motorları kötü olmasada servisler rezalet
geçmiş olsun nazarlık de geç ..geçen hafta arkadaşımda yatırdı düşük süratle giderken bi kaç çizik oldu ama bişi kırılmadı hayvan baya ağır düşük süratte eğimde dikkat etmek lazım..
Gelelim bnm hayvana:=) az önce servisten aradılar daha doğrusu ben sabah ne oldu bizim motor bloğu diye aradım. kargoyla gelmiş 3 gün beklemiş blok geri dönmüş bn hayatımda böyle ciddiyetsiz iş görmedim kimsenin kimseden haberi yok kargocularda hatalı servis bni kimse aramadı diyo suçu kargocuya atıyo uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın dedim kapadım telefonu..
yeni cf alacaklar bnce 2 kere düşünün motorları kötü olmasada servisler rezalet
motoru teslim aldım arkadaşlar şimdilik bi sıkıntı yok gibi blok komple değişti.tekrar rodaj vs uğraşıyorum
Ben yandaki cf armalarını uçurdum sizede tavsiye ederim.. bide resim koyabilsem biri anlatsın sevabına... insert image kısmından başka bi yermi var?