Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?
Aciklamak zorundalar mi? Mahremiyet diye bir sey var. Şaibe ile itham etmek yerine mahremiyet haklarina saygi duymayi tercih etseniz?