ALTIN ELBİSELİ ADAM'ın kazada kusuru yoktu !

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?

Aciklamak zorundalar mi? Mahremiyet diye bir sey var. Şaibe ile itham etmek yerine mahremiyet haklarina saygi duymayi tercih etseniz?
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?

Evet katılıyorum altın elbiseli adam bu ülkeye bir miras bıraktı fakat ailesinin bu konudaki tutum ve davranışlarını anlamak mümkün değil. Yani imkanım olsa konuyla ilgili bunları görüşüp yalnış yaptıklarını çok sert bir dille eleştirmek isterim. Her iki tarafta öldü evet. Zaten bunun ne şekilde olduğunu açıklama yapmak zorunda değiller. Fakat burada farklı bir durum söz konusu altın elbiseli adamın yanında yetişen bildiklerini öğrettiği onlara abilik yaptığı bir çok insan kardeşimiz vardı ve projeyi devam ettireceklerdi. Bunu kendi sayfalarından bile yayınladılar. Fakat ailesi sanki onların hakkı yenecekmiş gibi hepsini engelledi. Çocuklarıyla gurur duymaları gereken yerde yaptıkları çok yalnış. Ailesinin yerinde olsam cenazesindeki bu kalabalığı yapılan onca haber yayını gördükten sonra bu ülke için faydalı olmaya çalışmış bir çocuğun projesinin devam etmesi için elimden geleni yapardım. Kimsenin haddine değil belki ama forumda birebir ailesi ile görüşen birileri var mı ? Yani Barkın bayoğlunun mirası neden yokedildi ? Korkum şu ki yarın bir gün kanallarını kapatıp youtube videolarıda silinebilir bunun amacı nedir ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Bence evlatları motor kazasında ölen bir ailenin motor ile ilgili bir mirasın devam etmesini istememesi gayet normal.

Birebir tanıyanlar varsa bir yorum yapamam ancak 2 videosunu izledi , motor konusunda bilgilerinden faydalandı diye bir kişinin ölen bir adamın ailesini eleştirmesini etik bulmuyorum.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bence evlatları motor kazasında ölen bir ailenin motor ile ilgili bir mirasın devam etmesini istememesi gayet normal.

Birebir tanıyanlar varsa bir yorum yapamam ancak 2 videosunu izledi , motor konusunda bilgilerinden faydalandı diye bir kişinin ölen bir adamın ailesini eleştirmesini etik bulmuyorum.

Ölüler hatıralar ile yaşar, değil mi? Bu hatıraları yok ederseniz ölen öldüğü ile kalır, ve unutulur gider. Herşeyi motosiklet olan bir insanın hayatını yaşarken değiştiremediyseniz, öldükten sonra değiştiriyor olmanızın hiç bir manası olamaz, hatta ve hatta onun hatırasına, sevenlerine hıyaneten ileri gitmez, antipatik bir durum, vicdanı rahatlatacak bir durum göremiyorum.


Kanımca..
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Bence evlatları motor kazasında ölen bir ailenin motor ile ilgili bir mirasın devam etmesini istememesi gayet normal.

Birebir tanıyanlar varsa bir yorum yapamam ancak 2 videosunu izledi , motor konusunda bilgilerinden faydalandı diye bir kişinin ölen bir adamın ailesini eleştirmesini etik bulmuyorum.

Yazdıklarımı mutlaka baştan okuyun. Altın elbiseli adam yani barkın bayoğlu böyle sizin bildiğiniz kadar basit ve kolay bir insan değildi. Bu camia için türkiyedeki en önemli kişi ve kilit adamdır. Siz bu işe basit ve kolay olarak bakıyor olabilirsiniz fakat bu paylaşımın altına yorum yapanlar ve cenazesine katılanlar 2 3 videosunu izleyen kişiler değil. Benim yaşım vurmuş ömrüm bitmiş zaten. Genç arkadaşlarımız için çok önemli bir karakterdi. ... Videolarını izleyip etkisi altına girenler zaten onun ailesi. Hergün beraber yattığı kalktığı adamlardı onun ailesi. Üzüntüm bu yüzden. Saygılar.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
yorumda kişileri 2'ye ayırmıştım aslında dikkat ederseniz , bu nedenle ilgili tarafın konuyu üstlenmesi daha sağlıklı bir yaklaşım olabilir. "Birebir tanıyanlar varsa bir yorum yapamam ancak 2 videosunu izledi , motor konusunda bilgilerinden faydalandı diye bir kişinin ölen bir adamın ailesini eleştirmesini etik bulmuyorum."


Konu basit bakmak değil, yukarda konu otopsi açıklanmamasına kadar gitmiş. Bir idolün kaybı ile bir evladın kaybı arasında fark var , sadece daha aile için daha anlayışlı yorumlar yapılması taraftarıyım.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Otopsi raporu açıklanmasını neden istiyorsunuz ki..
Göğüs boşluğunda ağır travma ve iç kanama sonucu kaybettik muhtemelen. Diyelim boyun kırılmasından rahmetli oldu sizin için ne değişecek?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
benim kızdığım nokta ise videolarına başka sitelerde yayın yasağı gelmesi, niye böyle yapıyorlar aklım ermiyor şu anda. altın elbiseli adamı unutturmak mı istiyorlar, onun ile böyle mi gurur duyacaklar? onun emeğini hedef kitlesine ulaştırmak istememeleri bence onlar için bir utanç olmalı ama ne düşünüyorlar bilmiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim kızdığım nokta ise videolarına başka sitelerde yayın yasağı gelmesi, niye böyle yapıyorlar aklım ermiyor şu anda. altın elbiseli adamı unutturmak mı istiyorlar, onun ile böyle mi gurur duyacaklar? onun emeğini hedef kitlesine ulaştırmak istememeleri bence onlar için bir utanç olmalı ama ne düşünüyorlar bilmiyorum.

Videolari sistematik sekilde kullanip uzerinden kar etmeye calisanlara engel olmak icin yapiyor olabilirler.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
69
Gönüllülük esasıyla yürüyordu projenin birçok kısmı ve bu adam maddi manevi lideriydi projenin ekip arkadaşları için de yıkım oldu tabi ki devam etmemesine saygı göstermek lazım ekibin.Astım krizine bağlı vefat ettiği çok konuşulduydu aşırı stres ve travma hali tetiklemiş.
 
Katılım
25 Nis 2018
Mesajlar
108
Onu bunu bilmem de, motorsiklet videosu izlerken kahkaha atmayı, kahkaha attığımı görünce arkadaşlarım tarafından amaçsız gibi görünmeyi özledim. Kim motorsiklet tanıtım videolarında kahkaha atar ki? :) Bir daha gelmeyeceksin...
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
adam pisi pisine gitti kaç ay oldu. Hep o videolarında neşeli Barkın abi olarak hafızamda kalacaksın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cin çarpmış BMW taklidi ne komikti yahu.

??k atan çoktu ama ne kadar zaman geçti yerini alabilen oldu mu? Boş insan değilmiş demek ki...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Videolari sistematik sekilde kullanip uzerinden kar etmeye calisanlara engel olmak icin yapiyor olabilirler.

Böyle bi düşünceleri varsa çok saçma.
Çünkü böyle bi düşüncem olurs o videoları indirim kendi platformumdan yine paylaşırım. bir 2-3 tıkla yani kaç para kazanacak ki bi kullanıcı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle bi düşünceleri varsa çok saçma.
Çünkü böyle bi düşüncem olurs o videoları indirim kendi platformumdan yine paylaşırım. bir 2-3 tıkla yani kaç para kazanacak ki bi kullanıcı?

Kendi platformunuz nedir? Kullandiginiz servis ne ise orayla baglanti kurup cok kolay engellerler. Hepsinin bu tip suistimallere karsi cok hizli calisan mekanizmalari mevcut. Kimsenin hakki sakli oldugu videosunu kolay kolay gosteremezsiniz.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Kendi platformunuz nedir? Kullandiginiz servis ne ise orayla baglanti kurup cok kolay engellerler. Hepsinin bu tip suistimallere karsi cok hizli calisan mekanizmalari mevcut. Kimsenin hakki sakli oldugu videosunu kolay kolay gosteremezsiniz.

Ben ne diyorum sen ne diyorsun? Anlamadım? İyi oku!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ölüler hatıralar ile yaşar, değil mi? Bu hatıraları yok ederseniz ölen öldüğü ile kalır, ve unutulur gider. Herşeyi motosiklet olan bir insanın hayatını yaşarken değiştiremediyseniz, öldükten sonra değiştiriyor olmanızın hiç bir manası olamaz, hatta ve hatta onun hatırasına, sevenlerine hıyaneten ileri gitmez, antipatik bir durum, vicdanı rahatlatacak bir durum göremiyorum.


Kanımca..

Barkının bir odası müze yapılması elbisesi ekipmanları bizim için mücevher kıymetinde fiyat biçilemez motorları satılması gerçekten çok kötü ailenin acısı yeni.....

bence şu an barkının bütün eşyaları kutulanmış ve bekliyordur ailenin tutumu değişecektir
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Onu bunu bilmem de, motorsiklet videosu izlerken kahkaha atmayı, kahkaha attığımı görünce arkadaşlarım tarafından amaçsız gibi görünmeyi özledim. Kim motorsiklet tanıtım videolarında kahkaha atar ki? :) Bir daha gelmeyeceksin...

şu honda amcaya seslendiği motosiklet tanıtım videosunu telefona atmıştım ve tanıdıklara izletiyordum ve bende izleyip izleyip gülüyordum.

bana komik gelen kısımda aslında korna ile sinyal düğmesinin yeri değiştirilmiş olan cb650f modelini tanıtıyordu ve buna kızıyordu. kızıyordu ama öyle bir işliyordu ki olayı ve izlerken gülmemek elde değil.

honda amcaya kızma bölümü, cb650f tanıtım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst