Bu yıl yaptığım masrafları yazayım.Hiç bir sorun yok tamamen rutin bakım.
Fazla km yapmadığımdan her yıl yağ bir kere değişiyor.
Motul 5100 10W40 35-45 TL arası değişiyor.Geçen değişimden kalan yağım yoksa 2 tane alıyorum.
HF 131 Yağ filtresi 20-25 TL
Hava filtresi 40 TL Bunu da ilk kez bu yıl değiştirdim.
Varta Akü 250 TL Akü 5 yılı doldurduğundan mecburen değiştirdim.
Sigorta(200-300 TL),vergi,benzin masraflarını hiç yazmıyorum.Daha lastikleri de değiştirmem lazım(1000 TL).Bakımları tamamen kendim yapıyorum işçilik ücreti ödemiyorum.
Hani forumda zırt pırt "abi kredi ile borç ile şu motor alınır mı bu motor alınır mı" diye konu açan arkadaşlar ; 250 cc sıfır sorun,bakımlarını bizzat kendim yaptığım,yılda 2000-3000 km bile yapmadığım tabiri caizse yatan motosikletin masrafları bunlar.Alın kardeşim borç kredi ile alın motorları,zaten bunların hiç bakım masrafı yok,sigortası bedava benzini de öpücükle veriyorlar zaten.10.000 TL lik bir motosiklet alacaksanız her ihtimale karşı(kaza,arıza vb.) cebinizde en az 3000-4000 TL nakit olacak.