- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, 6 Nisan Cuma günü Tekirdağ Hayrabolu ilçesinin girişine yakın bir mevkide iki kamyonun kontrolsüz sollamaya çıkması sonucu kendimi çok fazla sağ tarafa yanaştırıp düştüm. Sağ ayağım boşa bastığı için durduktan sonra sağ tarafa yatırdım motoru. Motorda ufak çizikler, bende ise sağ baldırımın iç tarafında morluk var. Bu konu ile ilgili bu aşamada ne yapılabilir bilemiyorum. Olay sonrasında bana yardımcı olan askeri personele de tekrar teşekkürler.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.