Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Ayın 6'sında İstanbul'dan ayrılıp Ankara-Samsun-Erzurum yaptım. Toplam yaklaşık 1500 kmlik yol oldu. Toplam sanırım 350 Tl yakıt harcadım ki bence harika. İsteyince 100 kmde 3.2'ye kadar düşebiliyor. Maksimum 181 gördüm ki biraz daha gideri vardı. Hızlanması muhteşem. Kalkışlarda çok iyi. Ben vites geçişlerine alışamadım bi. Salak gibi 2ye atarken hep boşa düşürüyorum. Tabii yolun sonuna doğru olan yorgunluk da var. 5000 ile 6500 arası hissedilen bi titreşim var. Motorda çoğu zaman bu devirler arasında o yüzden hep bi titreşim var çok rahatsız etmesede. Şu ana kadar çok memnunum motordan. En az 2 sene binmeyi düşünüyorum.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
İsteyince 100 kmde 3.2'ye kadar düşebiliyor.
Ben vites geçişlerine alışamadım bi. Salak gibi 2ye atarken hep boşa düşürüyorum.

2.6'ya da düşebiliyor :) 90km/h hızla gidince 2.6 civarı yakıyor. 100km/h'de 3'e çıkıyor. Daha yüksek hızlarda 4, 5, 6, 7 gidiyor :queen:

Vites pedalı yüksek ayarlanmıştır. Ben de çok sıkıntı çekmiştim o konuda, sonra 1-2cm aşağı aldırdım. Sorun çözüldü.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
179
2.6'ya da düşebiliyor :) 90km/h hızla gidince 2.6 civarı yakıyor. 100km/h'de 3'e çıkıyor. Daha yüksek hızlarda 4, 5, 6, 7 gidiyor :queen:

Vites pedalı yüksek ayarlanmıştır. Ben de çok sıkıntı çekmiştim o konuda, sonra 1-2cm aşağı aldırdım. Sorun çözüldü.


Sanki alabilirim gibi :) ne dersiniz?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Sanki alabilirim gibi :) ne dersiniz?

Ben 500f'ciyim, bana sormayın :queen:

Teker yapayım, 299 göreyim düşüncesinde değilseniz, yakıtı ve gidişi güzel olsun, sorun çıkarmasın, ömürlük bineyim düşüncesindeyseniz CBR500R iyidir.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
179
Ben 500f'ciyim, bana sormayın :queen:



Teker yapayım, 299 göreyim düşüncesinde değilseniz, yakıtı ve gidişi güzel olsun, sorun çıkarmasın, ömürlük bineyim düşüncesindeyseniz CBR500R iyidir.

O da guzelmis :)
Aynen oyle tek teker yuksek surat vs beklentim yok, az yaksin, bakim aralgi genis olsun, sorun cikarmasin cok, ama bazende toprak yolda (arazi degil ama orman yollarina da girebilirim) gidis istegime cevap versin gibi beklentilerim var :) enduro falan da bakiyorum bunun yaninda
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
O da guzelmis :)
Aynen oyle tek teker yuksek surat vs beklentim yok, az yaksin, bakim aralgi genis olsun, sorun cikarmasin cok, ama bazende toprak yolda (arazi degil ama orman yollarina da girebilirim) gidis istegime cevap versin gibi beklentilerim var :) enduro falan da bakiyorum bunun yaninda

CB500X gelseydi tam istediğin motor olurdu. CB500F daha uyumlu sana bence
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Cb500X gercekten tam benlikmis ya.. peki bu cb500f uzun yolda nasil olur ?

Klasik naked işte. Uzun yol düşünülüyorsa tur camı şart.
120'den sonra rüzgar gürültüsü çok yoruyor. 150'den sonra motorun üstünde durmak zorlaşıyor, rüzgar vücudu yormaya başlıyor.
Sürücü sıkıntılarını saymazsak, makine bana mısın demez. 120'yle giderken 6000 devir çeviriyor zaten, rahat rahat gidiyor. Sollamaya çıkarken de 150-160'a kadar rahat hızlanıyor.
90'la giderken de 4500 devir çeviriyor, titreşim yok, yakıt 3 litrenin altında.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
179
Klasik naked işte. Uzun yol düşünülüyorsa tur camı şart.
120'den sonra rüzgar gürültüsü çok yoruyor. 150'den sonra motorun üstünde durmak zorlaşıyor, rüzgar vücudu yormaya başlıyor.
Sürücü sıkıntılarını saymazsak, makine bana mısın demez. 120'yle giderken 6000 devir çeviriyor zaten, rahat rahat gidiyor. Sollamaya çıkarken de 150-160'a kadar rahat hızlanıyor.
90'la giderken de 4500 devir çeviriyor, titreşim yok, yakıt 3 litrenin altında.

Bu da guzelmis, hizla isim yok pk o suratlere cikmam zaten, cb500f modelini de ekleyeyim listeye :) yakit olayi da gayet iyiymis valla
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
14
Ben 500f'ciyim, bana sormayın :queen:

Teker yapayım, 299 göreyim düşüncesinde değilseniz, yakıtı ve gidişi güzel olsun, sorun çıkarmasın, ömürlük bineyim düşüncesindeyseniz CBR500R iyidir.

Bu 500'lükler benim de gönlümü çalıyor ama 500x geleydi çok güzel olacaktı. Evet bu motorlar; trafikte sıkıştırılmayı sevmeyen, kaçmak için ihtiyaç duyacağı yeterli gücü elinin altında hazır hissetmek isteyen, akıllı-uslu çocuklara göre tasarlanmış makineler.
Tam 500R'ye niyetleniyorum 'tipi güzel, uzun yolda rahat olur, rüzgarı yara yara giderim' diyorum, sonra 'şehir içinde bir yere gitsen kaskı, montu nereye bırakıcan,kolunda kaskla mı dolaşıcan mekenları' diyorum.
500F'ye dönüyorum 'arkaya bir topcase, öne bir tur camı takayım, çıplak enduro yapayım kendime' diyorum. Ama uzun yolda 120 km/h hızdan sonra rüzgar gene rahatsız edecek biliyorum. Kısacası kafam karışık:silent::thumright
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Bu 500'lükler benim de gönlümü çalıyor ama 500x geleydi çok güzel olacaktı. Evet bu motorlar; trafikte sıkıştırılmayı sevmeyen, kaçmak için ihtiyaç duyacağı yeterli gücü elinin altında hazır hissetmek isteyen, akıllı-uslu çocuklara göre tasarlanmış makineler.
Tam 500R'ye niyetleniyorum 'tipi güzel, uzun yolda rahat olur, rüzgarı yara yara giderim' diyorum, sonra 'şehir içinde bir yere gitsen kaskı, montu nereye bırakıcan,kolunda kaskla mı dolaşıcan mekenları' diyorum.
500F'ye dönüyorum 'arkaya bir topcase, öne bir tur camı takayım, çıplak enduro yapayım kendime' diyorum. Ama uzun yolda 120 km/h hızdan sonra rüzgar gene rahatsız edecek biliyorum. Kısacası kafam karışık:silent::thumright

500R'a topcase tak tam sport touring olsun.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
500F'ye dönüyorum 'arkaya bir topcase, öne bir tur camı takayım, çıplak enduro yapayım kendime' diyorum. Ama uzun yolda 120 km/h hızdan sonra rüzgar gene rahatsız edecek biliyorum. Kısacası kafam karışık:silent::thumright

Bir şuna bakalım:
2016-Honda-CB500F-rear-quarter-at-the-2015-Thailand-Motor-Expo.jpg


Bir de buna bakalım:
Givi_Honda_CB500F_1152FZ_V47N.jpg


Gel de topcase tak şimdi :salut:
Sırtıma bavul bağlarım da takmam :queen:
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
14

Fena olmamış be yaa... :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

500R'a topcase tak tam sport touring olsun.

Neden olmasın... Birileri yollarda gülerler bana ama olsun. Ben de onlara kaldırımda kasklarıyla dolaşırken gülerim ya da ne biliyim cafedeki masasının üzerine kaskını oturtmuşken:flower:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar,CBR500r yi birde kullanıcılarına sorayım dedim.Şu ana kadar motorla 120 bin km yi aşmışımdır sormak istediğim uzun yolda yorarmı(araştırmalarım oturuş pozisyonunun rahat olduğu)motorla gelen lastik marka modeli nedir değiştirmeye gerek varmı,şimdiden teşekkürler.Not kafamda olanlar Mt 25, Duke 390 ve Cbr 500r idi...Birde cb 500f.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

Brrrr...çok soğuk üşüdüm...
 
Son düzenleme:

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
S
uzun yolda yorar (araştırmalarım oturuş pozisyonunun rahat olduğu)
motorla gelen lastik marka modeli nedir değiştirmeye gerek var .

Not kafamda olanlar Mt 25, Duke 390 ve Cbr 500r idi...Bir de cb 500f.

Dunlop D222 ile geliyor. İdare eder bir lastik, IRC'lerden filan iyi. Yağmur çamurda da sürüyorsanız kışa doğru değiştirmek iyi olabilir.
18000km'deyken vites düşürünce arka teker kilitlenmesi, gaz açınca patinaj gibi şeyler yaşatabiliyor. Ama virajda, yağmurda kayma sorunu olmadı.

Mt25'le karşılaştırılmaz.
Duke 390 şehir içi için çok güzel alet ama uzun yola gelmez. Hem titreşim, hem de oturuş pozisyonu yorucu.

@srknsnyz
Evet, yeni kasa Cb500f.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dunlop D222 ile geliyor. İdare eder bir lastik, IRC'lerden filan iyi. Yağmur çamurda da sürüyorsanız kışa doğru değiştirmek iyi olabilir.
18000km'deyken vites düşürünce arka teker kilitlenmesi, gaz açınca patinaj gibi şeyler yaşatabiliyor. Ama virajda, yağmurda kayma sorunu olmadı.

Mt25'le karşılaştırılmaz.
Duke 390 şehir içi için çok güzel alet ama uzun yola gelmez. Hem titreşim, hem de oturuş pozisyonu yorucu.

@srknsnyz
Evet, yeni kasa Cb500f.

Teşekkürler,temiz 0-1000 km arası bulabilirsem 2.el bulamazsam 0 düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Mt 25 ile niye karşılaştırılmaz biraz açıklar mısın ?

Duke390, cbr500, cb500 ile mt25 karşılaştırılır ama elma ile böğürtleni karşılaştırmaya benzer. Ne güç, ne kalite olarak mt25 diğerlerine yaklaşır. Zaten arada ciddi bir hacim farkı var.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
84
Arkadaşlar merhaba aranıza 2018 CBR500R kırmızı rengiyle katılmış bulunuyorum. Motor hakkında farkettiğim eksilerden biri aksesuar kıtlığı. Eski kasada az da olsa aksesuar bulunabilirken yeni kasa için nerdeyse hiç aksesuar bulamadım.Yurtdışından getirtmeyi düşünüyorum ama kargo gibi sıkıntılar çıkıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst