- Katılım
- 21 Nis 2017
- Mesajlar
- 9
Merhaba arkadaşlar,
yaklaşık 3 hafta önce msx 125 aldım, motor çok güzel ama ivlenmesi ve son hızı kötü şehir için sakin kullanım için ideal ama e5'e falan çıkınca çok yavaş kalıyor seri değil, o yüzden abs'li olan başka motorlara baktım honda'dan başka markalara geçmek istemiyorum henüz ve abs'li olupta A2 ehliyete uyan şuan en mantıklı motor cbr500 hergün gaziosmanpaşa'dan bostancıya geliyorum gidiş-geliş toplam 70 km sizce çok masraflı olur mu bana yakıtı ve servis maliyetleri? Tavsiye ediyor musunuz? henüz 1000 km'deki msx'i satıp cbr500 mantıklı mı ?
yaklaşık 3 hafta önce msx 125 aldım, motor çok güzel ama ivlenmesi ve son hızı kötü şehir için sakin kullanım için ideal ama e5'e falan çıkınca çok yavaş kalıyor seri değil, o yüzden abs'li olan başka motorlara baktım honda'dan başka markalara geçmek istemiyorum henüz ve abs'li olupta A2 ehliyete uyan şuan en mantıklı motor cbr500 hergün gaziosmanpaşa'dan bostancıya geliyorum gidiş-geliş toplam 70 km sizce çok masraflı olur mu bana yakıtı ve servis maliyetleri? Tavsiye ediyor musunuz? henüz 1000 km'deki msx'i satıp cbr500 mantıklı mı ?