90'lar ve Kenan Doğulu Motosiklet hatıramız

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Yaş tabiki kemali ermeyi bırakın, vakti evveli dahi geçti...Seneler sonra bir başlık açayım dedim ve 40 yaş civarı tüm motorculara gelsin. Bu arada klipte bende varım.

https://www.youtube.com/watch?v=S7tfwydVpas
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
benimde aklıma emrah geldi motorculardan dayak yiyordu :D serseri motorcu tayfası vardı zenginler :D
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Ne güzel şarkıydı yaa 90 larin o güzel soundları o samimi hisleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst