- Katılım
- 20 Kas 2007
- Mesajlar
- 739
- Konu Yazar
- #1
Yaş tabiki kemali ermeyi bırakın, vakti evveli dahi geçti...Seneler sonra bir başlık açayım dedim ve 40 yaş civarı tüm motorculara gelsin. Bu arada klipte bende varım.
https://www.youtube.com/watch?v=S7tfwydVpas
https://www.youtube.com/watch?v=S7tfwydVpas
Moderatör tarafında düzenlendi: