- Katılım
- 22 Şub 2016
- Mesajlar
- 375
Rica ederim.
Ok.gece 00:00'dan sonra olsaydı,yetkili kolluk tutanağı isteniyor.
Hocam saat farketmez 7 24 vatandaş maddi hasarlı kazayı eksik evrağı yok ise alkol yok ise kendisi tutacak.Ayrica arkadaş kaza yerinden ayrılmayıp polisi arayıp beklemeliydi. Fotoğraf var diyor olayın olduğu polis merkezine gidip davacı şikayetçi olacak fotoları verecek. Işlem şöyle yürüyor polis merkezi kamyonun ruhsat sahibini karakola davet ediyor o da sürücüyü temin ediyor foto olduğu için bir sürücü gelecek .bir şekilde zararını temin edersin ama uzun sürebilir.